Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 09:03

Bekende crush


Jesse_1 schreef op 07-08-2022 om 22:39:

[..]

Ja, ik bedoel de huidige, Ron Moss was vast wel aantrekkelijk voor vele vrouwen maar echt niet mijn type. 

Als het alleen gaat om een dag doorbrengen met een interessant iemand: prins William, hij lijkt me best aardig en ik zou dolgraag achter de schermen willen kijken bij deze koninklijke familie. Ik zou zo veel als mogelijk is in een dag hun huizen en paleizen en tuinen willen zien op plekken waar verder niemand mag komen.

Als het gaat om en gezellig dagje meelopen met afsluiting in een kroeg: Ryan Reynolds, Chris Hemsworth, knappe mannen met humor.

Wordt er toch mèèr van me verwacht: Tom Hiddleston, alexander skarsgård of Viggo Mortenson.

Bijtje82

Bijtje82

08-08-2022 om 13:44

Hippocampus schreef op 08-08-2022 om 13:24:

Als het alleen gaat om een dag doorbrengen met een interessant iemand: prins William, hij lijkt me best aardig en ik zou dolgraag achter de schermen willen kijken bij deze koninklijke familie. Ik zou zo veel als mogelijk is in een dag hun huizen en paleizen en tuinen willen zien op plekken waar verder niemand mag komen.

Als het gaat om en gezellig dagje meelopen met afsluiting in een kroeg: Ryan Reynolds, Chris Hemsworth, knappe mannen met humor.

Wordt er toch mèèr van me verwacht: Tom Hiddleston, alexander skarsgård of Viggo Mortenson.

Mag ik je dan ff jaloers maken 😜

Ik heb jaren terug 2 jaar een relatie gehad met een Engelsman. Hij was de meerdere van prins Harry destijds toen hij gestationeerd zat op Sandhurst. 

Heb daar meerdere keren overnacht in de barak van mijn vriend. Terwijl dit eigenlijk niet is toegestaan. Gegeten met de soldaten, op plaatsen geweest op het Sandhurst terrein waar gewone stervelingen geen toegang hebben en in het kantoor van Hare Majesteit herself. Of eigenlijk is het niet haar persoonlijke kantoor, maar de ruimte waar zij zit als er van die parades zijn op Sandhurst. 

En heel kort even babbeltje met de prins zelf. Er aardige gast. 😁 Geen William zoals jij graag zou willen, maar echt super relaxte gast.

Leuke detail. Tijdens een van zijn avondshifts, die van mijn vriend bedoel ik dan. Mee geweest op shift en de ronde meegelopen. Zag iemand lopen, dus dat zei ik. Hij kijken, niemand te zien. Ja dag, daar liep iemand ben niet gek.

Oh er gaan hier geruchten dat het spookt...Er zijn blijkbaar meer waarnemingen geweest.

Oei Bijtje, dat klinkt spannend en is precies wat ik bedoel: lekker achter de schermen loeren. Was ie knap, jouw Engelsman 😁.
Oh en het had ook net zo goed Harry mogen zijn, hij lijkt me ook niet onaardig, ware het niet dat hij niet meer op zoveel privéplekken mag of wil komen denk ik. Of Kate! Die weet vast nog meer interessante zaken. 

Bijtje82

Bijtje82

08-08-2022 om 14:50

Hippocampus schreef op 08-08-2022 om 14:16:

Oei Bijtje, dat klinkt spannend en is precies wat ik bedoel: lekker achter de schermen loeren. Was ie knap, jouw Engelsman 😁.
Oh en het had ook net zo goed Harry mogen zijn, hij lijkt me ook niet onaardig, ware het niet dat hij niet meer op zoveel privéplekken mag of wil komen denk ik. Of Kate! Die weet vast nog meer interessante zaken.

Mijn Engelsman is een hele leuke man. Heb er uiteindelijk een punt achter gezet vlak voor ik zou gaan emigreren. Had het idee dat ik er alleen voor stond. Was toen 24 en bang dat ik in een heel deel gat zou vallen.

Oooh ik vergeet Johnny Logan nog helemaal, die hoort ook in mijn rijtje. En ik heb zelfs het genoegen gehad om hem backstage even te mogen knuffelen !

Bijtje82

Bijtje82

08-08-2022 om 19:36

De enige andere bekende figuur die ik heb ontmoet was Peter Jan Rens in de rij van een attractie. 

Oh en een of andere eendagsvlieg uit een Nederlandse boyband. Dat was de buurman van een schoolvriendinnetje vroeger. Weet niet eens meer hoe hij of de band heet. Dacht iets met Fun ofzo?

4 fun was het niet..ga nog ff verder kijken.

Het was B.E.D. Die gast in het midden. Zo knap vond ik hem destijds niet. Maar wel gewoon vriendelijk altijd. 

B.E.D.-435x365.jpg

Bijtje82

Bijtje82

08-08-2022 om 19:51

nog wel leuke dingen meegemaakt als tiener bij concert van Five. Hadden best wel slechte plaatsen waardoor we tegen de zijkant van het podium keken. Half tegen en achter het decor. Kon dus tijdens het wachten achter het podium komen, niet letterlijk maar vanaf de tribune. Stond beetje verveeld voor me uit te staren, komen er opeens een stel gasten aangerend die elkaar met supersoakers achterna zaten. Dat waren zij dus. Blijkbaar Hadden ze mij ook gezien met mijn standaard gezicht als een oorwurm. Dus ik kreeg de volle laag met de mededeling dat ik best wel een beetje mocht lachen 🤪
Dat lukte toen wel aardig. 

Wel een knapperd!

Bijtje82

Bijtje82

08-08-2022 om 20:48

madee schreef op 08-08-2022 om 19:59:

Wel een knapperd!

Van de drie wel het meest. Maar in het echt viel hij best tegen hoor.

Rutger Hauer (wat was ik verliefd op Floris).

ik loop graag 24 uur mee met Mads Mikkelsen. En met Mick Jagger.  En zij die niet meer onder ons zijn: met Marcello Mastroianni ten tijde van La Dolce Vita. 

Bijtje82 schreef op 07-08-2022 om 09:52:

[..]

Dat snap ik idd. Die heeft ook een stel prachtige ogen. Hij is een soort van mix tussen Elvis, George Michael en Jason Momoa.

Bij knappe gay mannen moet ik altijd denken aan dat stukje tekst uit een nummer van Robbie Williams

And all the best women are married
All the handsome men are gay

Ja dat inderdaad. Ik zie er ook nog wel iets van Robbie Williams in.


En hij is niet Freddie, maar gewoon leuk van zichzelf. Wat een vent 

madee schreef op 07-08-2022 om 09:54:

In het rijtje gay: Bob Sikkes. Zo jammer dat ik nooit een kans ga maken....

Ja ook!

wijlen Paul Walker en Will Smith

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.