Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 09:03

Bekende crush


Vroeger: Morten van A-ha
Nu nog steeds een knapperd!

Poezekat schreef op 07-08-2022 om 09:51:

Sommige mannen blijven aantrekkelijk, ook naarmate ze ouder worden.
Voor degenen die ook de soap The bold and the beautiful volgen, Ridge vind ik ook niet mis qua uiterlijk (al vind ik zijn rol minder leuk)

Oh grappig, die vind ik echt zooo onaantrekkelijk. Doe me dan maar Carter met z'n mooie hondenogen☺️

Oog

Oog

12-01-2023 om 19:27

Bijtje, wat een ontzettend leuk topic heb je gemaakt! Echt genieten 
Mijn duit in het zakje: Berlijn in casa de papel… 

richard gere in zijn jongere jaren,pretty woman periode 🥰 en andy garcia ❤️‍🔥 ennn nu... dan ga ik toch voor ryan reynolds, schrijf ik dat juist? 😆 vind hem in elke film echt mega aantrekkelijk en in t echte leven vind ik hem ook zo wow met blake lively, niemand is perfect maar zij ogen echt perfect 😩

Paul Hollywood! O, en George Clooney graag ook.

Nou vind het dus juist zo’n roze wolk die totaal zinloos is. Lees stiekem mee, en ik wil ook niet een zware donderbui zijn.

Weet je wat het is is weekend laat ik ook eens wat zeggen. Hollywood is mij echt te ver over zee oceaan dus ik hou het binnen nl 

Fedja van Huêt, acteur die ik helemaal te gek vond en helemaal toen ik m zag op een set waarin ik dus nu op de achtergrond in de serie sta vereeuwigd. Alleen dan niet echt in de scène met hem maar wel met weer andere bekende nl’ers. En bij een andere oudere acteur hetzelfde maar ik denk dat ik ook gewoon blij was dat ik zulkse dingen keer onderneem en dan daar zo van geniet 😊 

Mijn duit in het zakje: Josh Lucas in de film Sweet home Alabama (meen ik). Ik hou niet van dat soort films maar vanwege Josh Lucas blijven kijken.  

Bijtje82

Bijtje82

14-01-2023 om 10:00

Eppos schreef op 13-01-2023 om 20:09:

Nou vind het dus juist zo’n roze wolk die totaal zinloos is. Lees stiekem mee, en ik wil ook niet een zware donderbui zijn.

Weet je wat het is is weekend laat ik ook eens wat zeggen. Hollywood is mij echt te ver over zee oceaan dus ik hou het binnen nl

Fedja van Huêt, acteur die ik helemaal te gek vond en helemaal toen ik m zag op een set waarin ik dus nu op de achtergrond in de serie sta vereeuwigd. Alleen dan niet echt in de scène met hem maar wel met weer andere bekende nl’ers. En bij een andere oudere acteur hetzelfde maar ik denk dat ik ook gewoon blij was dat ik zulkse dingen keer onderneem en dan daar zo van geniet 😊

Ik moest hem even opzoeken, kende de naam niet. 

Snap je wel. Zeker een knappe man. 

Als ik dan een Nederlandse acteur zou moeten noemen, dan Michiel Huisman denk ik.

Hou niet zo van die gladde mooiboys. Mannen moeten gewoon een beetje ruig zijn .

Bijtje82 schreef op 14-01-2023 om 10:00:

[..]

Ik moest hem even opzoeken, kende de naam niet.

Snap je wel. Zeker een knappe man.

Als ik dan een Nederlandse acteur zou moeten noemen, dan Michiel Huisman denk ik.

Hou niet zo van die gladde mooiboys. Mannen moeten gewoon een beetje ruig zijn .

En ook een beetje stout 🫣🤭

Bijtje82

Bijtje82

14-01-2023 om 10:31

Philou schreef op 14-01-2023 om 10:07:

[..]

En ook een beetje stout 🫣🤭

Ondeugend dan liever 😁 Alhoewel.. een beetje stout mag best. Tikje dominant, maar niet te.

Bijtje82 schreef op 14-01-2023 om 10:31:

[..]

Ondeugend dan liever 😁 Alhoewel.. een beetje stout mag best. Tikje dominant, maar niet te.

Ja ondeugend, dat is een beter woord, lol.

Michiel Huisman, mooie man, zeker, maar niet zo spannend.  

Rutger Hauer, ook mooi en die is wat ondeugender maar zou ik daar een beschuitje mee willen eten.. 🤔 ?

nee die huisman weer niet. Ik moet ook bijna alles opzoeken. Ik kijk te weinig waarschijnlijk🧐 van mij mag ook wel ruig, stout en ondeugend. Ik hou niet van die gespierde sportieve stoere mannen die het ook wel weten van zichzelf. En uiteindelijk zegt een foto ook niet zo veel. Eerder bewegend beeld en geluid. En bij acteurs weet je ook niet gauw hoe ze dan in het echt zijn. 

Philou schreef op 14-01-2023 om 15:44:

[..]

Ja ondeugend, dat is een beter woord, lol.

Michiel Huisman, mooie man, zeker, maar niet zo spannend.

Rutger Hauer, ook mooi en die is wat ondeugender maar zou ik daar een beschuitje mee willen eten.. 🤔 ?

Nu niet meer helaas. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.