Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Penseeltje

Penseeltje

16-10-2010 om 16:31

Blunder!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

21-10-2010 om 16:54

Heel genant

Ik heb er een hoop, maar nu maar tijd voor 1:

Mevrouw uit het dorp hier, met man naar "de grote stad" wat toch zeker een flink uur met de auto is.
Eenmaal daar gaan ze badkamers kijken (daarvoor zijn ze speciaal naar die plaats gereden) en zij gaat bij de winkel eerst even naar het toilet. Komt terug, bijt haar man toe dat ze NU naar huis gaan.

Verbijsterd zit man naast haar in de auto en het hoge woord komt eruit. Ze heeft haar (grote) behoefte op een showmodel toilet gedaan en kwam daar pas achter toen de spoelbak leeg bleek tijens het doortrekken...

elsje78

elsje78

21-10-2010 om 17:03

En ikzelf

dit jaar nog, ik heb al dagen zo'n last van mijn rug en op het werk kan het echt niet meer dus ik bel de dokter en kan dezelfde middag nog terecht.

In de wachtkamer bedenk ik opeens dat het heel goed mogelijk is dat hij mijn rug wel eens bloot zou willen zien en ik word ter plekke enorm rood...

Ik had namelijk al een paar dagen niet meer gewassen vanwege die rug en had 's morgens schoon ondergoed aangedaan en het enige wat nog schoon was, was de meest miniscule rode kanten string. En ja hoor, broek moest uit, ik probeerde het nog te bedekken, maar trui moest omhoog. Ik denk dat hij alleen een klein rood draadje gezien heeft, meer was het niet...

vreselijk! Was de eerste keer bij de nieuwe huisarts. pff word weer zo rood als de string zelf

elsje78

elsje78

21-10-2010 om 17:06

collega komt bij hoogbejaarde moeder, staat er een flinke vibrator op tafel. Enigszins beschaamd vraagt ze waarom die er staat. Het was haar "gezichsmassage-apparaat" Maar de batterijen waren alweer leeg...

Collega legt even uit wat het is, en moeder merkt droogjes op: daarom wordt er zo gegiecheld als ik bij de plaatselijke winkel er weer eens nieuwe batterijen in laat zetten...

elsje78

elsje78

21-10-2010 om 18:06

Berber

haha, maar ik zweer dat ik de dame in kwestie ken! Alleen heb het verhaal van de dochter dus, dus of zij heeft een "van horen zeggen" verhaal in de ik persoon verteld, of het is echt deze dame...

groetjes

Dank jullie...!

Ik zit hier echt te hikken van de lach..... Heerlijk!!!!

Sancy

Sancy

22-10-2010 om 20:18

Oh die van elsje78 ken ik!

Dat wil zeggen: ik ken een soortgelijk verhaal. Het werd mij verteld door iemand die in de bewuste doe-het-zelf zaak werkte. Bij de winkel hadden ze allerlei showmodellen aantrekkelijk opgesteld. Er was een gezin aan het winkelen in die zaak en de ouders stonden ergens naar te kijken en het zoontje liep bij hen weg. Ze merkten pas dat hij niet meer bij hun stond toen het zoontje plots hard door de winkel riep dat er geen toiletpapier meer was. Toen ze zoon ontdekten, zat hij keurig op de troon te wachten op wat velletjes wc-papier
Het kan wel 15 jaar geleden zijn gebeurd. Ik zwom in die tijd met de zus van de jongen die er werkte, en hij vertelde het ons 's avonds. Ik weet dat het toen zelfs nog in de krant stond. Ik weet niet meer wie het toen mocht opruimen, ik weet alleen dat het niet het broertje van mijn kennis was.

elsje78

elsje78

22-10-2010 om 22:32

Sancy

maar jij woont hier ook vlakbij hahaha

Sancy

Sancy

22-10-2010 om 22:57

Elsje78

Kijk, dat dacht ik dus ook! Ik vraag me af er meer mensen zoiets gedaan hebben, of dat het jongetje van 15 jaar gelden in de volkspraat is gegroeid tot een volwassen vrouw
Het was trouwens de Formido!

elsje78

elsje78

23-10-2010 om 11:53

Sancy

In mijn verhaal was het de jaarbeurs Utrecht en een grote badkamerbeurs...hahaha

Heb trouwens bij die enorme caravan en campeerwinkel hier vlakbij ook wel eens een straaltje urine uit een slangetje onder een mooie nieuwe caravan zien komen. En dan paar minuten later stapt er een man uit die heel nonchalant wegloopt....tot hij ziet dat zijn productie rechtstreeks op de vloer is gelopen en wij hem keihard uitlachen

elsje78

elsje78

23-10-2010 om 11:56

O ja, ikzelf, moet je beetje duits kunnen

Ik word bij de grens aangehouden, man vraagt: has du alcohol getronken (sorry mijn schrijfduits is waardeloos) Ik zei: nein aber muss ik BLASEN?

die man kijkt me boos aan en wil me een bekeuring geven.
(niet gekregen)

Bel thuis mijn duitse vriend (sprak ook nederlands) en die hing op van het lachen...

Belde later terug en vertelde dat Blasen iets heel anders was, nl PIJPEN

also also

fladder

fladder

23-10-2010 om 12:39

Oh, dat duits...

Ik was 18 jaar, we waren op vakantie op een prachtige camping met een meer en een rivier en vooral: een eilandje waar wij jongeren (Nederlanders en Duitsers) 's avonds graag rondhingen, muziek maakten en kampvuurtjes stookten. "Dat fikt lekker!" sprak ik tevreden, nadat we een mega-kampvuur hadden gebouwd. De Duitsers lagen blauw, ik wist niet waarom en voelde me enigszins in de zeik gezet... Tot een behulpzame Nederlands sprekende Duitser (want uit grensstreek afkomstig) me wijzer maakte. Oeps...!
Fikken (schrijffouten voorbehouden) is dus plat-Duits voor "seks hebben"...

bloos

bloos

23-10-2010 om 21:48

Ahum

Zat laatst in een stille ruimte samen met een man die ik niet kende, we waren beiden aan het wachten op onze kinderen die met een clubje bezig waren. We waren allebei aan het lezen en verder dus echt stilte, er was verder niemand. (mijn dochtertje was er ook nog maar die was even in de ruimte waar de kinderen hun clubje hadden.)
De man kuchte en het bleek een heel vreemde kuch te zijn, beetje piepend, heel hoog, heel vrouwelijk ook (man oogde heel mannelijk) en bleek dat tot mijn grote ellende te blijven doen, steeds met tussenpozen van een minuutje ofzo, en dan begon hij weer, steeds op die typische manier. Ik kreeg het steeds moeilijker, moest steeds meer mijn best doen om het niet uit te gaan schateren, voelde een enorme giechelbui opkomen die ik nog wel kende van 20 jaar ong geleden! Mijn gezicht in de plooi proberen te houden lukte nog enigzins, kon me een beetje achter mijn boek verstoppen maar gelach had hij zeker gehoord, hij zat vlak bij me. En toen kwam mijn dochtertje erbij en was ik iei opgelucht, kon even met haar praten en de lachkramp er zo wat uitkrijgen. En toen ging zij ook een boekje lezen en werd het weer stil helaas. En toen kuchte de man dus weer. En mijn dochtertje kijkt heel verbaasd op, kijkt vreemd naar de man, en kijkt dan mij in de ogen. Oef, heb het zelden zo moeilijk gehad! Voelde me opeens weer een stomme puber die in de klas niet op kan houden met lachen omdat een vriendinnetje me aan bleef kijken. De eerste keer lukte het nog enigzins, maar toen de man nog een keer kuchte en nog een keer, toen moet ik onderhand ook heel vreemde geluiden uit zijn gaan stoten, om mijn lachen te verhullen. Ik dacht maar; niet naar dochter kijken, niet naar dochter kijken, dan lukt het misschien..ik voelde me aardig opgesloten!
De spanning was echt om te snijden en ik weet zeker dat de man vanalles¨opgepikt moet hebben. Nu hoop ik dat ik hem voorlopig niet zie..(zijn vrouw ken ik wel, die komt meestal met de kinderen mee naar het clubje)

Sancy en elsje

Van een persoon, lang werkzaam in de DZH- en badkamerwereld, heb ik gehoord dat het bij vrijwel elke sanitairverkopende zaak wel een paar keer per jaar voorkomt, dat er mensen tamelijk gedachteloos zich even ontlasten op een showroommodel. Het is blijkbaar een reflex

elsje78

elsje78

24-10-2010 om 22:36

Genista

Echt? zouden ze het expres doen dan?

Heb het wel eens van een caravan verkoper gehoord, dat de caravans echt op slot gaan, omdat er vaak op getoiletteerd wordt...

jasses

Rembrand

Rembrand

25-10-2010 om 00:35

Niet op slot hoor.

Ik was vandaag op de camping en caravanbeurs in Utrecht en ik heb geen enkele toilet afgesloten aangetroffen
M.

Ilva

Ilva

25-10-2010 om 14:09

Kasteel

Een paar jaar terug waren wij een kasteel aan het bezoeken en kon je alleen van een afstand naar het toilet kijken. Vertelde een van de mensen van daar dat de (ouderwetse) toiletten wel eens gebruikt werder door bezoekers en dat ze daarom afgesloten worden.

Ook heb ik ook een drol in een fontijntje/gootsteen bij het toilet zien liggen, dat was bij de keukenhof. Ik vraag me dan af, wat een idioten lopen er toch rond. (Echt een kind komt niet zo hoog hoor!)

FF Ano

FF Ano

25-10-2010 om 16:19

Blunder ja

Deze is van gisteravond:

Elke zondagavond ga ik in bad. En elke zondagavond ontdoe ik mij van de eventuele haartjes die er zijn komen groeien op de bovenlip en ook de kin. Dit doe ik met de harsstrips van VEET... Zo was ook het plan gisteravond, maar helaas, ik was vergeten nieuwe strips te koen, ze waren op.

Geen nood, er stond ook nog een tube VEET van opsmeren en afspoelen voor onder de douche, een vriendelijke groene tube. Zou je dat eigenlijk wel op je gezicht mogen gebruiken? Die kleine lettertjes zijn natuurlijk niet meer leesbaar als je je lenzen hebt uitgedaan... Nou ja, klein beetje dan maar........

Het resultaat is (lees: Mijn straf is) een enorm opgezwollen bovenlip, knalrood en dito kin. Het doet ^%$##@ nog pijn ook!

Ik schaam me dood................

elsje78

elsje78

25-10-2010 om 21:41

Rembrand

dit was bij een dealer die ze (redelijk uit het zicht) ook buiten heeft staan, de tweedehandse...

viavia

viavia

26-10-2010 om 20:26

Typfoutje

Gehoord: med.secretaresse typt gedicteerde brief van arts en maakt een pikante tikfout... De brief ging ter inzage/correctie nog even naar de arts en kwam terug met de aanteking waar hij de beschreven polikliniek kon vinden, hij wilde daar wel graag solliciteren! Wat bleek de secretaresse getypt te hebben: patient is verwezen naar de pijppoli. Wat uiteraard gewoon de pijNpoli moest zijn

Ha, ha, mooie typfouten!

Ik kan me nog van mijn vorige werk herinneren dat er een keer een slibbehandelingsinstallatie was ontworpen. Een fabriek waarin slib afkomstig uit waterzuiveringsinstallaties werd verwerkt.

Toen het ontwerp werd opgeleverd bleek op alle tekeningen per abuis het woord slib als SLIP te zijn geschreven....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.