Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

16-11-2009 om 10:18

Boer zoekt vrouw


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

30-11-2009 om 18:44

Oh tonny! (ot)

Ik dacht ik de enige was die hier nooit naar keek,gelukkig,ik sta niet alleen..
Bastet

reina

reina

30-11-2009 om 20:49

Bastet ( net zo ot)

Ik kijk er ook niet naar, heb het wel eens geprobeerd , maar het kan me niet boeien!

Starry Night

Starry Night

30-11-2009 om 22:12

Cobi

Wat een uitermate beschamende, stupide, onnozele, nikszeggende, griezelige en vooral totaal overbodige bijdrage was dat zeg. Had je echt niks beters te doen?

Tirza G.

Tirza G.

30-11-2009 om 22:15

De kaarten zijn weer geschud. Yvon Jaspers: die lijdt aan het onschuldssyndroom. Iedereen vindt haar zo schattig, maar dat is ze natuurlijk helemaal niet - anders kom je daar niet terecht. Nu roept ze te pas en te onpas: ik was wél de mol hoor! Ik kan heel gemeen zijn! Nou, met deze informatie zijn we weer een stuk verder.
Ik vind het een non-programma, maar gelukkig kijkt mijn man er naar. Op zijn werk. Niet hier

Tirza

Starry Night

Starry Night

30-11-2009 om 22:21

De mol

Yvon Jaspers presenteert BZV geweldig vind ik, maar ze was by far de aller-, aller-, allerslechtste mol die ik ooit gezien heb

Over kijken met... (lichtelijk ot)

Dochter is drie, nee, drie jaar acht maanden. Ik heb dus niet de verwachting dat het programma zo lang zal lopen dat zij het ooit leuk kan meekijken. En het is ook weer niet iets om na 10 jaar opnieuw te gaan kijken (wat ik me bij bepaalde series wel kan voorstellen).
Boehoehoe, ik moet altijd helemaal alleen kijken!!!!
Ach, onze tijd komt nog wel.

Gelukkig heb ik diverse collega's die ook graag kijken!!!

Vonda (die het met uitzendinggemist moest doen want weer vergeten....)

Je snapt het niet cobi

Juist vanwege de knulligheid, de agv en de beroerde communicatie kijkt het zo lekker weg. Zo slecht doen wij het dan toch niet. Wij steken daar dynamisch, goedgebekt en culinair ruimdenkend bij af. Hoe saaier de mensen waar je naar kijkt, hoe sprankelender lijk je zelf. Dat is het

Tirza G.

Tirza G.

01-12-2009 om 16:09

Dames

Ik lig over mijn toetsenbord van het lachen. Ik héb al zo genoten van deze draad, eerst de kwijlende fans, toen de ongenuanceerde kritischen, vervolgens de communicatie-deskundigen die dan weer vertellen dat je sommige dingen wel mag denken maar niet mag zeggen, dan weer de mensen die vinden dat je dan niet met je treiter op TV moet komen - en dan zwijmelen we zo de slotaflevering in. En nou is het klaar en iedereen is heppiedepeppie en nou mogen we nóg niet los
Ik heb een groot vermogen mij te ergeren. Ik probeer dat te kanaliseren en te beperken tot het mopperen op suffe TV-programma's. Die worden daar namelijk voor gemáákt, jezelf ergeren is óók lekker. Net zo als er mensen tranen in hun ogen krijgen bij de intocht van Sinterklaas, schiet bij mij de ergernis-module meteen in de "aan"-stand bij sommige TV-programma's.
Als ik het echt leuk wil hebben kijk ik naar DWDD (ik vind MvN zo'n vreselijke man) met Yvon Jaspers als co-presentatrice. Dat stémmetje! Dat gedrám! Dan heb ik weer genoeg ergernis voor een heel weekend. Lekkerrrrr.

Tirza

liora

liora

01-12-2009 om 23:10

Cobi

Ah ja de Pfaffs, heerlijk vind ik het!!

Bastet

Bastet

02-12-2009 om 07:15

Cobi

Mag ik je ook The nanny aanbevelen?Recalcitrante peuters,die zich al dan niet samen met broerlief volledig in de contramine gooien en het hele gezin terroriseren,ouders worden wanhopig,sluw en gemeen,en poef: Daar staat de nanny op de stoep,die dat weleens even gaat fixen.Uiteraard ligt het altijd aan de ouders,dat snap je!
Groetjes,bastet

liora

liora

02-12-2009 om 10:03

Berber

Hoi Berber,

Ergeren is misschien niet het goede woord, maar verbazen toch wel? Allereerst de namen van de kinderen, de spenen tot een jaar of vijf, en tot slot: SAM GOORIS.

Ik bedoel: hoe is het mogelijk dat een prachtige en toch niet domme vrouw als Kelly, hem echt leuk vindt en ook nog grappig..... zo'n man die niet uit bed komt, die heel raar met zijn kinderen omgaat... daar erger ik me soms aan maar ik vind het vooral heerlijk om te zien.

JM zelve lijkt ook niet over meer dan 3 hersencellen te beschikken helaas...

Liora

Starry Night

Starry Night

02-12-2009 om 15:48

Zere been (cobi)

Nee hoor. Ik vond het alleen wel leuk om eens wat bijvoegelijke naamwoorden op je posting los te laten waarmee jij mensen kwalificeerde (die je, by the way, niet kent).

Starry Night

Starry Night

02-12-2009 om 15:50

Pelle (ot)

Werkelijk!? Die hadden wij totaal niet aan zien komen!

tonny

tonny

02-12-2009 om 19:24

Niet willen leren kennen o.t.

hahaha!

zullen we in Gezellug een draadje 'ik doe níet de groeten aan' starten, maar dan 'wie ik niet had willen leren kennen'.

Het valt niet mee publiekslievelingen te omzeilen. Moet je buitenlandse zenders gaan kijken, lijkt me. Daar is meer keus qua lievelingen.

tonny

Starry Night

Starry Night

02-12-2009 om 19:43

Cobi

"En ja, als ik dan iemand voor de camera hoor zeggen dat zijn potentiele aanstaande haar bek moet houden, krijg toch wel een bepaald beeld van iemand :stupide."
Ja, en dat komt dus omdat je het programma niet hebt gezien en de context niet kent. Dat maakt mij verder niet uit, hoor. Roep wat je wilt. Maar iemand die een mening heeft over iets dat hij/zij niet kent, wel, dat doet me zwaar aan mijn eigen vader denken. En dat is in dit specifieke geval dan geen compliment
(voor de rest is hij lief)

Starry Night

Starry Night

02-12-2009 om 19:44

Pelle (ot)

Het hele niet-leuke aan die serie toen vond ik dat alle deelnemers op een gegeven moment moesten gaan mollen. Maar zij legde het er zó dik bovenop toen, haast genant.
Wanneer komt De Mol eigenlijk weer? Gaan we een draadje starten

Starry Night

Starry Night

02-12-2009 om 22:42

Stupide

Tien minuten voor tien mensen. Dat is een minuut per mens.

Starry Night

Starry Night

02-12-2009 om 22:45

Overigens...

"Maar ik brand van nieuwsgierigheid hoe je bekhouden in een romantische context kunt plaatsen."
Romantisch was die context inderdaad niet. Waarom zou dat zo moeten zijn? Ze zaten aan tafel, Hanneke zat aan een stuk door te kletsen en achteraf zei Peter dit voor de camera. "Oh, dat had ik ook over hem kunnen zeggen", zei Hanneke nog bij DWDD. Ze passen namelijk erg goed bij elkaar. Enneh... daar gaat het programma dus om.
Lomp is trouwens iets anders dan stupide.

Starry Night

Starry Night

03-12-2009 om 00:39

Haha

Dat zal't wezen

Kaaskopje

Kaaskopje

03-12-2009 om 11:39

Hanneke's reactie in dwdd

vond ik ook zó grappig. Wat haar betreft ben ik echt 360 graden om. Ze passen blijkbaar perfect bij elkaar. Ik zou wel gaan steigeren van 'bek houden', zij niet. Prachtig toch? Wee hun latere kinderen... én lomp én opvallende stemmen, oei oei)

une femme

une femme

03-12-2009 om 17:24

Eerlijk

Peter kan dan wat lomp zijn, hoewel hij het naar mijn idee gekscherend zei, maar hij is wel ontwapenend en eerlijk en met het hart op de tong. Net als hanneke trouwens. Dat oordelende van sommigen van jullie, brrrr.

Une femme

Tirza G.

Tirza G.

03-12-2009 om 17:26

Une femme

Jij oordeelt net zo goed. Alleen dan pósitief.

Tirza

Bastet

Bastet

03-12-2009 om 18:47

Une femme

Jij oordeelt ook,over sommigen in deze draad..
Bastet

Starry Night

Starry Night

05-12-2009 om 20:25

Het verschil...

... is dat La Femme oordeelt over mensen die zich hier direct kunnen verdedigen. Dat anonieme oordelen vind ik maar laf.

Starry Night

Starry Night

05-12-2009 om 20:26

Une femme

Mijn vingers ratelen vanavond wat bizar over de toetsen, geloof ik

Astrid

vandaag in de Stentor een leuk interview met Wim en Astrid. Ze heeft een dochter van 14 blijkt. Erg leuk hoe ze vertellen dat ze nog geprobeerd hebben de roddelpers in de maling te nemen met een pop die voor het raam van Wim stond en verhalen over Astrid die onder het slaapkamerraam lag om maar te zorgen dat de fotografen haar niet zagen.

groetjes van Purk

Boehoee....

't Is afgelopen, vanavond geen BZV meer.

Vonda

En starry

Mooi hoe je het verwoordt.
Vonda

tonny

tonny

06-12-2009 om 22:05

Dochter en ik missen het ook...

wat moet je nou met MP??

tonny

Carmen

Carmen

06-12-2009 om 23:26

Dochter hier vindt MP net zo leuk als BZV. Maar ik niet. Er zijn niet veel programma's die we allebei kunnen waarderen en dat is best jammer. Het wachten is op WIDM, begin januari.

Carmen, die IRL een pesthekel heeft aan afkortingen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.