Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-12-2010 om 20:44

Boer zoekt vrouw-draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

28-02-2011 om 14:27

Kort koppie

Ik vond 't korte koppie niet geweldig bij Gijsbert, vond die lange nonchalante lokken leuker.

Verder een flutaflevering, vond alleen Richard wel weer ad rem.

En Yvonne heeft hier vast meegelezen, want ze had zowaar gewoon een tuniekding aan met bloemetjes. NIet eens een stippensjaaltje erbij of een streepvestje erover. Ik vond dat ze er leuk uitzag dit keer !

Ik kijk, zo'n beetje als enige van Nederland geloof ik, naar Secret Story om half acht, maar evalueren ze inderdaad op maandag BzV?? Dan neem ik dan vanavond maar even op (bij gebrek aan verdere interessante teevee vanavond)

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

28-02-2011 om 14:29

Fiorucci

Had ik nog niet eens gezien, dat 't een boerenLibelle was. Wat ik wél had gezien, dat er een woonwinkelen-editie bij zat, da's véél interessanter !!

Groetjes,
Wilma

Tirza G.

Tirza G.

28-02-2011 om 18:34

Yvon jaspers lovers: eat your heart out

De glossy:
http://weblogs.vpro.nl/dorst/yvon/

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

28-02-2011 om 18:36

Wilma

Oh mooi, ook Utrecht toevallig?)

Jesse_1

Jesse_1

02-03-2011 om 22:15

Toch nog een antwoord over annemarie

http://www.telegraaf.nl/prive/9152617/__Annemarie_klaar_met_BzV__.html?p=9,1
Ik was erg benieuwd of Annemarie en Adriaan naderhand nog contact hebben gehad met elkaar, dat miste ik echt in
'de reünie'. Nu ben ik gerustgesteld
Jesse

Jammer

Dat we weer een jaar moeten wachten...
Vonda

Waarschijnlijk langer dan een jaar

of ze moeten een opvolger voor Yvon vinden. Ik geloof dat zij even geen zin meer heeft.

Ai... jammer

Ik hoop niet dat het komt door wat ze dit draadje heeft gelezen...

Ik vind haar heel goed in dit programma.

Vonda

Sanne

Sanne

10-03-2011 om 14:58

Sonja alsnog aan de boer

Vonda, helemaal met je eens. Ik vind het Yvon Jaspers heel goed doen in het programma en ik hoopt dat ze voorlopig blijft!
Om het draadje nog heel even levend te houden nog een nieuwtje van de Boer zoekt vrouw site:
Marcel stuurde Sonja naar huis. Gelukkig ging het snel daarna goed met haar. Inmiddels kunnen we wel zeggen dat het heel goed gaat met Sonja. Ze is stapelgek op melkveehouder Frens en woont sinds vorig weekend bij hem op de boerderij.
Sonja, vertel! Wat is er allemaal gebeurd na de uitzending?

"Zo'n week na de uitzending kreeg ik via de KRO post en e-mails. In eerste instantie heb ik daar weinig mee gedaan. Totdat ik het mailtje van Frens kreeg: Leuke foto, leuke vent. Helemaal leuk!

's Avond heb ik hem gemaild en een week later kwam hij bij mij op de koffie. De klik was dusdanig dat we allebei direct verliefd waren. Zo superleuk. Frens is zo’n open, zorgzame en lieve man!

Ik heb een tijdje heen en weer gereden tussen mijn huis en zijn boerderij, maar nu niet meer. Ik ben namelijk afgelopen weekend al verhuisd naar de boerderij.
Ja, dat is snel , maar het is goed...

De kinderen vinden het hier heerlijk en leuk: lekker mee op de trekker en koeien voeren. Er zijn kalfjes geboren. Zo is er ook al een kalfje Sonja ter wereld gekomen. Het is alsof we hier al jaren rondlopen."

Kaaskopje

Kaaskopje

10-03-2011 om 17:46

Leuk voor haar

Ik hoop dat dit mag duren voor haar.

Polly Shearman

Polly Shearman

10-03-2011 om 18:07

Raar

want ze was verliefd op marcel en naar haar eigen zeggen was ze nooit zo snel verliefd! en nu is ze binnen een paar maanden weer verliefd op een andere boer... zou ze verliefd zijn op het boeren leven?

Ik denk

dat Sonja graag van haar drie hoog achter kamertje af wil, en dan heel gauw in de verleiding komt om snel verliefd te worden. Niet onlogisch en ik wens haar het allerbeste.

Wat leuk voor sonja

Ik vind het echt leuk voor haar!
Het eindigde toch snel en abrupt voor haar bij Marcel.

Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.