Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-12-2010 om 20:44

Boer zoekt vrouw-draadje

Even door op het vorige draadje. Inderdaad wat een eigenaardige man die Richard maar goed dat kan. Wat mij nu echt verbaasde was die oudere vrouwen die zaten te kirren als bakvissen bij die vent... Die zouden toch beter moeten weten?

Wie vergelijkt even die Richard met die orchideeënboer van de vorige keer (ongeveer dezelfde leeftijd)?

Die drie broers zijn wel grappig om te volgen met de filmpjes op de site. De varkensboer kwam er echt slecht af met zijn twee brieven en die huishoudelijke was ontevreden omdat er geen boerin geschreven had zodat hij DIE boerderij kon runnen. Heeft hij daar eigenlijk om gevraagd bij de oproepjes?

Die limburger... ik las ergens in een collumn dat het zo raar was dat hij telkens naar de kinderwens vroeg (ben je op zoek naar een vrouw of naar een opvolger van je boerderij) maar zo gek vind ik dat niet. Ik denk dat hij dat alleen bij diegenen vroeg die dat niet in hun brief hadden gezet. Ik was het wel eens met de conclusie van die collumn: hij heeft allang gekozen voor Ksenia!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

22-12-2010 om 22:33

Nou ja zeg

Pelle, 1 onschuldige opmerking en je start een draad voor mij? Wat een eer!
Ja, ik heb me geërgerd aan boer Richard. Nu was ik al niet gecharmeerd van zijn manier van sorteren, en de dingen die hij daar bij zei. Maar dan de manier waarop hij die vrouwen aansprak. Op een lijzige toon heen en weer wiebelend alsof er mieren in zijn kruis zaten. En ik had het helemaal gehad toen hij een vrouw recht in haar gezicht voor lekker ding uitmaakte, en zij dat ook nog leek te slikken.
Zo. Dank je voor de ruimte om mijn ergernis van me af te schrijven.
Oh ja, en ik geloof dat hij ook heel vaak zei: [op lijzige toon] "wat zeg je????". En met die worst op tafel had ik al lang een keer tegen hem gesnauwd: "Of je worst lust!"

oregano

oregano

22-12-2010 om 22:52

Ja..volledig eens met sancy

Wat een foute man is die Richard, tenminste in mijn ogen he, een seksist van de bovenste plank, ik werd er lichtelijk onpasselijk van.....

Vic

Vic

22-12-2010 om 22:58

Daar is hij, het BZV-draadje!! Nou, ik ben blij dat ik niet de enige ben die Richard een creep vindt. Wat ik vooral opvallend (en eigenlijk bijzonder logisch) vond was dat alle boeren een clubje van dezelfde types hadden uitgekozen. De vrouwen van Richard waren zo ongeveer het tegenovergestelde van hoe ik ben, dus in die zin is het niet verwonderlijk dat het mijn type niet is. Die boer met de kinderwens vond ik ook heel bijzonder. Hij had allemaal vrouwen met kinderen uitgekozen en stond te popelen om er nog een elftal bij te maken. En die vrouwen hadden daar wel oren naar Ook leuk was zijn favoriete vrouw ('Ik ben gewoon huisvrouw en wil er helemaal voor de kinderen zijn'). Het was toch alleen voor vrijgezelle vrouwen? Woont ze dan bij haar ouders?
Gijsbert en Frank zijn natuurlijk het leukst, maar die laatste is wel wat jong voor zo'n programma.

Jaspers :-)

Jaspers :-)

22-12-2010 om 23:48

Ha!

Weer even roddelen over de buren, ehhh boeren bedoel ik
Richard is zoooo eng. Maar ik wist al na één zin dat hij populair zou zijn. Die boer met de kinderwens, Marcel, vertrouw ik voor geen meter. Dat is de schuld van die ellendeling van die kinderdagverblijven, maar toch. Die Poolse dame was wel een schatje.
Ik vond een van de afgevallen boeren, Gerhard, wel erg lief en slim. En dan met het uiterlijk en de leeftijd van Gijsbert, jammie! En om even twee draadjes door elkaar te halen. Ik zou wel schrijven. Maar er in de brief bijzetten dat ik absoluut niet aan het programma mee zou willen doen. Dus bij wederzijdse interesse alleen daten zonder camera's en zonder Yvon. Maar mannen die ik leuk vind houden ook niet van schijnwerpers, dus...

margje van dijk

margje van dijk

23-12-2010 om 00:07

Boardwalk empire (o.t.)

Ik mis BZV totaal, want ik kijk naar Boardwalk Empire, wat precies op dezelfde tijd op Ned 3 is......

Je kan niet alles hebben

Margje

sabje

sabje

23-12-2010 om 08:47

Jaaa het bzv-draadje heerlijk

Die Richard vond ik van het begin af aan al een engerd.
Iets te glad iets te gewoon.Zo'n type die nu leuk en aardig doet en of nog een vrouw er op nahoudt of straks niet meer zo leuk en aardig is
En die vrouwen zijn gewoon bakvissen denken meteen dat hij alles meent en dat ze enige zijn
Boer Frank (is toch met die geiten) vind ik erg leuk en Gijsbert ook die heeft iets spannends iets wat je pas ontdekt als je hem heel goed kent.
Die Limburger vind ik vreemd misschien omdat hij te hamert op een gezin of zo ik weet het niet misschien ook te beleefd te aardig ofzo.
Die drie broers ach ik vond het zo sneu dat die ene broer maar twee brieven had.
Ik ben benieuwd hoe dat afloopt want die ene broer wilt wel heel graag weg uit de boerderij maar ja dat kan toch ook zonder vrouw ?
Ik vind het heerlijk om naar te kijken gewoon de kneuterigheid en leuke lieve liefde.
Ben benieuwd zondag hoe het gaat met de vrouwen en mannen en wie ze uitkiezen. Ik heb wel een idee bij sommige boeren wie ze moeten kiezen haha kijken of ik gelijk krijg

toja

toja

23-12-2010 om 09:45

Zo eens met jullie

grappig om te lezen, maar ook ik ben het met jullie eens. Die Richard is een creep en ik heb moeite om hem te verstaan. Hoe hij meteen aan al die vrouwen zat... Daar kreeg ik de kriebels van.
Wat ik van Marcel moet vinden weet ik niet. Ik vind ook hem een beetje apart. Hij kiest vast voor een vrouw met kind, want dan ben je meteen al een gezin. Ik heb het gevoel dat hij voor de poolse dame gaat; had hij hiervoor niet ook een relatie met een poolse dame gehad?? Hij sprak pools toch.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik blijf het leuk vinden om naar te kijken.

Margje (o.t.)

Ik ook! Leuk om Omar Little in deze serie te zien.

groetjes

margje van dijk

margje van dijk

23-12-2010 om 11:14

Ja! (o.t.)

Akka, leuk dat jij ook kijkt. En inderdaad, wat een verrassing, ineens Omar op de proppen. Hij speelt trouwens precies dezelfde rol, en die geweldige rode mantel had hij in The Wire ook wel aan kunnen hebben Ik verheug me al weer op zondag.

Margje

Stem (o.t.)

Ik wist niet dat hij meespeelde, ik herkende z'n stem, zo herkenbaar. Vooral de uitspraak 'MF', geweldig!

Echt geen BZV voor mij, haha

groeten

Hier ook geen bzv

Niet mijn soort amusement! Het doet altijd wat armoedig aan vind ik. Die mannen die dan op zoek gaan naar een vrouw! Dan Yvon Jaspers erbij die quasi vrolijk is. Brrr nee , geef mij maar een fijne film.

Julie

Julie

23-12-2010 om 20:17

Nog nooit gezien

maar door dit draadje word ik wel nieuwsgierig naar die Richard. Ik zou bijna eens even gaan uitzendinggemisten.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

23-12-2010 om 20:46

Ja richard

Ongelofelijk dat er vrouwen in hem geïnteresseerd zijn. Ik vind het echt een enge man, die is zeker niet te vertrouwen. Dat die vrouwen dat niet zien!

Kaaskopje

Kaaskopje

23-12-2010 om 23:44

Sluit me aan

Wat een vreselijke vent! En dat semi-Duits. Hij woont pas 5 jaar in Duitsland begreep ik de laatste keer. Vanaf 2005. Na 5 jaar ben je echt nog niet verleerd je eigen taal normaal te spreken. En bij die speeddates verbaasde het mij in hoge mate dat die vrouwen aangaven dat hij verdrinkogen had. Mens.. .ik zou volgens mij de neiging hebben gillend weg te rennen zoals hij deed. Maar goed, op ieder potje, etc. Fijn voor hem dat sommigen hem wel leuk vinden.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-12-2010 om 23:46

Margje

Ik heb blijkbaar een mooi programma gemist. Wat is Boardwalk Empire?
Wij kunnen overigens bzv kijken en een ander programma opnemen via de digitale ontvanger. Dat scheelt een boel frustratie

liora

liora

24-12-2010 om 08:31

En de boerin?

Wat vinden jullie van haar? Ik vind het echt zo'n über-Hollandse, über-praktische meid. Ze is zo nuchter dat ik me haar niet verliefd kan voorstellen.

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Biene M.

Biene M.

24-12-2010 om 21:56

Hahaha

Och Cobi, het is allemaal al zo grappig, maar dan lees ik ook nog iedere keer breibRoeken. James Onedin, met bakkenbaarden, in een gebreide broek, wat ga ik leuk dromen vannacht!

Kaaskopje

Kaaskopje

24-12-2010 om 22:22

Pelle

Dat weet ik maar ik vind tv kijken bij een tv nog steeds prettiger dan via de computer.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-12-2010 om 22:44

Onedin

Hij mag er zeker nog wezen voor zijn leeftijd

tonny

tonny

03-01-2011 om 11:46

En, hoe zat het verder gaan?

Wie gaat er succes hebben met wie? En waar wordt het niks?

Vic

Vic

03-01-2011 om 11:59

Nou zeg

Ik vond Richard ineens wel weer meevallen gisteren. De dames laten zich niet allemaal van hun beste kant zien. Ik heb me rot gelachen om het staaltje 'stoelendans' van een van die groepjes. 'Neem jij dat bed, mij maakt het niet uit, jij mag kiezen want jij bent het oudst'. Hoezo vals

Haha vic

Die opmerking van 'jij mag kiezen want jij bent de oudste van ons' vond ik ook zo'n typisch vrouwelijke krengenopmerking. Maar toen ik dat tegen mijn man zei, zag hij er niks verkeerds in. Dream on lieverd.

Verder vond ik Richard de vorige aflevering al een stukje minder eng, vooral toen hij aangaf dat zijn dochters een grote stem hebben in het hele gebeuren. Marcel daarentegen vond ik een ongelofelijk zeveraar met z'n gedichtjes en zijn mobiele telefoon en die stoomdouche doet ook het ergste vermoeden.

Ook viel me op dat Femke van Gijsbert meteen wist te melden dat de cake op tafel geen vet bevatte, waarop Gijsbert opmerkte dat ze daar blijkbaar erg mee bezig was en dat hij zelf alleen roomboter in huis had. Hmm, die twee mixen niet volgens mij.

Annemarie was vooral druk, druk, druk. Ze heeft een gigamuur om zich heen en ik benieuwd of er bij haar mannen iemand zit die daar doorheen komt.

Het blijft leuke televisie.

Chris

liora

liora

03-01-2011 om 13:27

Gelukkig

Ik was al bang dat dit draadje was gestopt. Ik vind die ene boer, die zo graag kinderen wil, nu wel weer meevallen, maar hij heeft er een vrouw bij, die met kort haar die niet werkt en haar kan ik niet uitstaan. "ik pas beter bij hem want ik werk niet", zegt ze trots. En ze is ook heel onderhuids irritant tegen de anderen.

Ook erg leuk was bij de boer in Duitsland hoe die blonde steeds de Amerikaanse de rug toedraaide. De Amerikaanse pikte dat niet en liep er dan omheen, hahaha. Geweldig die non-verbale communicatie.

Ik vind Berber erg leuk! En van Gijsbert vind ik die blonde leuk met dat halflange haar, die er het eerste was. Sorry dat ik geen namen nog weet.

En Annemarie, tja, wat is die onhandig en kordaat met mannen. Wel heel dapper dat ze deze stap heeft gezet maar ze gedraagt zich verder als een man vind ik, als een vriend eigenlijk.

Liora

Hmzzz

Ik heb gister gekeken. Wilde nu toch wel eens weten waar iedereen het over heeft.

Berber vind ik echt een verwend stadsmeisje. Ieuw geitenkwijl... Ieuw.

Wat was er mis met de opmerking jij bent de oudste? Ik vond er weinig venijn aan!

Die Richard is niet echt heel raar. Best een prima gast. Een beetje onhandig soms maar ik vind het met het engheid gehalte wel meevallen.

Marcel is veel enger! Overigens vind ik die poolse dame weer niets. En zo heeft iedereen een eigen smaak.

Sancy

Sancy

03-01-2011 om 14:09

Kan...

Sonja alsjeblieft aan het werk gezet?
Anita alsjeblieft eerst eens volwassen worden?
Gijsbert alsjeblieft even zijn erf opruimen?
Heidy (? bij creepy Richard) alsjeblieft Susan eens aankijken?
Johannes alsjeblieft afleren om iedere gestamelde zin af te sluiten met een ingeademde 'hhhhhhhhhja'?

Chippie

Chippie

03-01-2011 om 15:47

Afknappers

De afknapper vond ik toch wel de boerderij van Gijsbert (leuke vent!). Jeetje, wat een bende. Dat vond ik toch wel een behoorlijke afknapper! Die dame met het halflange blond haar vind ik het leukst, maar ik vraag me af of er veel vrouwen zijn die zichzelf in die boerderij zien wonen.

Richard scoorde toch pluspunten (hij stond ook behoorlijk in de min bij mij). Leuke laarzen gekocht voor de dames! Een ongezellig maar net huis.
Die Duitse troela vond ik een en al enorme afknapper. Lekker in het NL beppen als er een Amerikaanse in de buurt is. Die Amerikaanse vind ik leuk maar je kunt niet alleen met je lijf communiceren. De derde (mooie vrouw) heeft geen indruk gemaakt.

Annemarie, tja, ik kan er niets mee. Johannes vind ik maar zozo. Harry vind ik leuk en die andere ook. Maar dat wordt saaie tv.

Ik vind die man uit Limburg met die prachtige carre-boerderij een engerd. Die wil het liefst een kant-en-klare-hap: vrouw-kind-poetshulp. Die thuisblijfmoeke, brrrrr. Die peuterjuf vind ik leuk maar vind ik ook niet bij hem passen. Haar vind ik veel leuker dan hem. Ksenia, ik denk dat zij het gaat worden. Ik voorzie nog wel en paar botsingen tussen de dames.

Frank vind ik leuk. Lijkt me wel kieskeurig. Die dierarts in spe lijkt me veel te naief, te onvolwassen en saai. Berber is wel leuk maar rationeel denk ik dat het uiteindelijk meer met die krullenbol gaat klikken.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-01-2011 om 16:50

Rommelige boerderij

Ik heb de indruk dat ze een leuk bedrag voor hun deelname aan BzV krijgen en dat ze daar allemaal iets mee opknappen. Vorige keer viel me dat voor het eerst op eigenlijk. Er werden opééns nieuwe keukens neergezet en lekker verbouwd. Dus wie weet laat Gijsbert wel wat opknappen van het geld wat hij voor het programma krijgt.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-01-2011 om 17:24

Weinig echt leuks dit keer

Ik vind Frank, Gijsbert en Annemarie eigenlijk de enige drie waar ik wat mee heb. Ik erger me nog steeds aan de spraak van Richard. Oh, wat hemeltergend om daar naar te moeten luisteren! De "Duitse" vind ik wel leuk om te zien, maar ik zie dat niks worden. Net zo min als de Amerikaanse. Die dame verstaat wel Nederlands en volgens mij kan ze het ook best een beetje spreken. Ze werkt toch in Nederland met Nederlandse kinderen?
Annemarie moet eens langs de kapper om die stomme lok te kortwieken of een totaal andere coupe te nemen.

Karin Scholten

Karin Scholten

03-01-2011 om 18:35

Kaaskopje

"Ik heb de indruk dat ze een leuk bedrag voor hun deelname aan BzV krijgen en dat ze daar allemaal iets mee opknappen. Vorige keer viel me dat voor het eerst op eigenlijk. Er werden opééns nieuwe keukens neergezet en lekker verbouwd."

Daar geloof ik niets van. Ik denk dat dat te maken heeft met de vrouwen die bij de boeren intrekken. De boer kan het niets schelen als er een gifgroene keuken inzit. Vrouwen vinden dat afgrijselijk en stimuleren om eens iets aan het huis te veranderen. De boer zal zelf ook wel met het idee rondlopen om een nieuwe keuken te plaatsen, maar er is vaak een vrouwelijk duwtje nodig. Ook niet-boeren zie ik vaak aan het klussen slaan als ze gaan samenwonen.

Maar bij de boerderij van Gijsbert red je het niet met het plaatsen van een nieuwe keuken. Jeetje, dat romantische boerderijtje is volgens mij half weggerot.

Met het haar van Annemarie vind ik helemaal niets mis. Maar ja, ik houd ook niet van die overgestylde kapsels. Leuk huis trouwens!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.