Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Chippie

Chippie

21-01-2010 om 16:15

Buffer (géén nieuwe discussie!)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

23-01-2010 om 11:18

Pfff

Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg hier enorm de zenuwen van! Ik had daarnet zelfs een n achter mij getypt, kun je nagaan.

Zenuwen?

je kan elk denkbaar breinbaksel hier neer zetten, zou juist heel ontspannend moeten zijn Biene !

Iets over je hobby of uitspraak van je kinderen, gedrag van de cavia's... ik noem maar iets.

Zo ik heb net al mijn ebay veilingen op 1,- gezet en Haiti erbij gezet, heb ik vorige keer bij de tsunami ook gedaan, het leverde alleen nauwelijks een zak op toen, heb het natuurlijk wel keurig gestort op 555.

Gisteren voor E 9 dit grijze vestje gekocht bij de uitverkoop van de Hema, het is niet eens heel lelijk. Ik ben zo'n krent aan het worden wat mijn eigen kleding betreft, ik zag gisteren een mooie zijden bloes van E 90 dat vind ik dan te duur want daar kan ik ook 3 outfits voor mandarijntje van kopen. Gut zeg, mandarijntje zit al weer in maat 74 en kan bijna los zitten. Voor de oudste ben ik weer van verjaardagsplan afgestapt, het idee is nu om met zijn allen in de bus en daarna de trein naar het strand te gaan, moet het wel normaal weer zijn en geen storm want dan waaien die meisjes zo weg.

grutjes, nu ben ik ook even uitgelult.

Hieieieroooo

Net een balk van 6 bij 9 in een dubbele schuine hoek gezaagd en hij past als een tiet! Wat een timmerman die vrouw. Kopje koffie verdiend.
Ik haat buffers trouwens. Ik ben wel dol op droge schapen.
Groet,
Miriam Lavell

Zalig

de aandelen TENA schieten weer omhoog, nav dit draadje, m.n. door het droge commentaar van mw. Lavell (in een woord: geweldig!!)

Dank u dank u, ik leun weer lekker achterover terwijl de pep in mijn aderen vloeit...

Zou dat helpen?

Mien:"de aandelen TENA schieten weer omhoog"
Worden schapen daar ook droog van?
Groet,
Miriam Lavell

Hahahah

wie weet, al lijkt het me een dure oplossing en dat past dan weer minder goed in de ´bufferzone´

(of ge moet aandelen TENA hebben, dan wast de ene hand..(of is het nou poot))

Punt

Mien:"of ge moet aandelen TENA hebben, dan wast de ene hand..(of is het nou poot)"
Dat is nog een punt van di.....
Oh nee, dat mocht niet.
Foei!
Groet,
Miriam Lavell

Di...

geen punt, of juist een heleboel.........
Wat zullen mijn collega's opkijken maandag als ik na het weekend geheel ontbufferd verschijn. Arme drommels.

Polly Shearman

Polly Shearman

23-01-2010 om 13:14

Ontbufferen met lavell

Dat kan een heel eigentijdste LOI cursus worden!

schapen vind ik ook prettige dieren, net als koeien~! pelle!!!!!!!!!
Ze stralen zo;n rust uit.
Soms is mijn rustbehoefte ook zo vreselijk vergroot.

Ik zaag geen balken mevrouw lavell ik ben met een timmerman getrouwd, en dat is trouwens alles behalve rustgevend.

Ik heb de cd van Mevrouw Heksenvet opstaan, dat brengt rust in de tent. Mijn 2 oudste gaan knutselen voor hun juffen want die vieren hun verjaardag deze week.
en de jongste is bij zijn nichtje spelen, ook al zo rustig.

hmmmmm
koffie...

Maxx

Maxx

23-01-2010 om 13:31

Ontbufferen op z'n brabants

Het Brabants is de kortste taal van ons land, en dus de meest efficiënte!
Het zou een hoop vergadertijd, en papierenhandel bij de ambtenaren uitsparen. Mogelijk wordt voor de gewone burger dan ook alles wat duidelijker.
In het Nederlands: In het Brabants:
■ Dit behoort tot de mogelijkheden.
= Da ken.
■ Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden. = Ge wit noit nie.
■ Zou u dat eens willen herhalen?
= Wa ?
■ Zulks ben ik geenszins van plan.
= Da den’k toch nie.
■ Ligt dat in de lijn der verwachtingen?
= Zou da ?
■ Hiermee denk ik geen problemen te ondervinden.
= Hendig zat.
■ Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren.
= Da’s sund.
■ Hetgeen u mij vertelt, verbaast mij ten zeerste.
= Wa zedde nou ?
■ Deze informatie is geheel nieuw voor mij.
= Daor wit ’k niks van.
■ Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden?
= Meude gaai da wel ?
■ Ik heb hierover een enigszins afwijkende mening.
= Das nie !
■ Het leven van een Brabander gaat niet over rozen.
= Tis wa
Met het Brabants als voertaal kun je 80% bezuinigen op de tijd van de werkbesprekingen. Ook bij vergaderingen!!!!!!!!!
Houdoe

't gaat bèèèèhèèèst

Zonder discussie kunnen we in elk geval zeggen dat als de schapen maar over de dam gaan en daar niet af vallen, ze droog blijven. Hetgeen in het algemeen als uiterst positief wordt ervaren, uitzonderingen daargelaten, voor wie wij dan weer alle respect opbrengen.
Oh, de voldoening van een perfect in verstek gezaagde balk... (het werkt ook met ytong-blokken! voor de liefhebber dan natuurlijk, want zonder iemand tekort te willen doen...)

Kijk uit!

Polly:"Ik heb de cd van Mevrouw Heksenvet opstaan, dat brengt rust in de tent. Mijn 2 oudste gaan knutselen voor hun juffen want die vieren hun verjaardag deze week.

en de jongste is bij zijn nichtje spelen, ook al zo rustig. "
Voor je het weet heb je een buffer!
Groet,
Miriam Lavell

Polly Shearman

Polly Shearman

23-01-2010 om 14:21

Haha mevrouw lavell

Je kan het niet laten iemand te citeren en daar een reaktie op te geven he!>?!?!? whahhahahahahahaha

ik ben nog steeds bufferloos.
Ik ben ook nog eens Brabants,
dus driekraaien! Da wittetonny

groet, pol

Sancy-OOQ1

Sancy-OOQ1

23-01-2010 om 15:23

Ik wil zo graag!

Kunnen jullie zonder te discussiëren over buffers even een warme kring om me vormen? Ik vraag niet vaak iets voor mezelf maar ik heb na deze ochtend en middag echt even wat zennestralen nodig.
Ah toe, ontbufferd ben ik nu al (ZEN! Nietaandenken nietaandenken nietaandenken OHMMMM) ik moet gewoon even bijkomen....

Even zenbufferen voor sancy

Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnietaandenkenzennnnnnnnnnnnnnnnnnnn

(PS het moeilijke is nou om er echt niet aan te denken, want juist door te denken dat je er niet aan moet denken, denk je.....ow, nee, dat klinkt als een di....., sorry, ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN)

Ontmaagd!

Ik ben net ontbufferd pfffffffffffffffff (nieuwe auto)

Labjas

Labjas

23-01-2010 om 17:37

Wauw rode beuk!

Die is filosofisch zeg! Geweldig! Nooit gedacht dat mijn werk dit ook in zich had.

Bastet

Bastet

23-01-2010 om 18:34

Wauw sancy

Wat een mooi nieuw woord: zennestralen!
bastet

Rafelkap

Rafelkap

23-01-2010 om 18:37

Buffer put

Ik heb vandaag weer uit onze buffer geput en hiervan een pyjama in de opruiming gekocht (terwijl ik een trui wilde). Maar hij is nog wat koud dus ik trek hem nog niet aan.
ik duim voor je rode beuk!

Sancy

Sancy

23-01-2010 om 19:21

Bijbufferen

Ik heb?/ben? even bijgebufferd, in de badkuip. 70 minuten lang.
Bastet: dannnnk

amk

amk

23-01-2010 om 20:41

Ja maar, ja maar

ja, maar ik doe zo mijn best door overmatig kleren te kopen, maar als die bij de kassa dan nog eens 70% zijn afgeprijsd dan krijg ik dat geld nooit weg.

'mmm toch maar eens naar die kast gaan kijken bij de blauwe blokken doos. Ex werkt dit jaar niet mee aan een lange vakantie. Alles zit ook tegen.

En erg zen zijn ook kacheltijgers. Bewegen 2x per dag om te voorkomen dat ze aanbakken en om bij het eten te komen...... Erug zen.

Guinevere

Guinevere

23-01-2010 om 20:51

Tip

Nog even een ontbuffertipje: koffie is helemaal niet zo zennnnnnn hoor. Gewoon kraanwater drinken, word je nog veel relaxter van! Of die kruidenthee...

Margriet*

Margriet*

23-01-2010 om 20:53

Mwah mijn

eindejaarsuitkering is ook al weer opgebufferd. Ga een paar dagen skieen en dat kost me een geld. Dus hier kan de buffer nog wel wat input gebruiken. Komt u maar.....

Amarins

Amarins

23-01-2010 om 21:03

Blond

geheel zen en vrij associerend waaieren mijn gedachten uit: buffer, to buff = nagels polijsten.

Opgebufferd en ontbufferd

ik ben erg goed in het opbufferen van welk bedrag ook.

Ach beter opgebufferd dan afgeblaft. (wat zeg ik toch allemaal...)

Ontmaagd?

wat heeft ontmaagden te maken met ontbufferen eigenlijk ?

Gefeli met je nieuwe auto uberigens. Was hij duur ? Ik vind auto's zulke dure dingen, echt abnormaal eigenljk wat je betaald voor iets wat je simpelweg van A naar B brengt.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-01-2010 om 03:14

Tel tel tel (schaapjes)

Al die schaapjes op het droge moeten ook geteld worden. 1. 2.. 3... 4.... 5..... zzzzzzzzzz

Wit

Pelle:"Ook de zwarte schapen hebben het prima naar hun zin "
Mijn schaap is spierwit vandaag.
Groet,
Miriam Lavell

Nasha 1st

Nasha 1st

24-01-2010 om 12:36

Lekker hoor

zo'n niet discussie draadje....moeten we vaker doen....heerlijk rustig....koffie?

Raar

raar woord eigenlijk: buffer..............
(geen reacties graag) geniet van het niet discusseren.........

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.