Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

01-10-2010 om 18:33

Dat je denkt: wat móeten ze daarmee (boodschappen)

Ik heb het niet snel (meestal zit ik nogal in mijn eigen wereldje in de supermarkt), maar vorige week heb ik toch even mijn gedachten laten rollen over de aanschaf van de klant voor mij. Jonge vent, jaar of 30, stekels, tattoes, zware shag in borstzakje. Kocht: een tray met 24 kartonnen pakjes houdbare slagroom van 0,2 ltr en een tray met 12 spuitbussen slagroom.
Wat móet je daar nou mee? Ik vertrouw op jullie fantasie

Tirza


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ooievaar

Ooievaar

01-10-2010 om 18:43

A dirty mind

is a joy forever. Mijn fantasie komt inderdaad met iets, maar ik zet het hier niet neer. Verkeerde rubriek.

100%mama

100%mama

01-10-2010 om 18:59

Hahaha ooievaar

waarschijnlijk hebben we dezelfde gedachten....OEPS!

Simpel

deze man heeft een horecazaak,en de slagroom gaat gewoon op de appeltaart van zijn klanten,of.................................

Tirza G.

Tirza G.

01-10-2010 om 20:23

Jaaaaaaa

dat had ik ook bedacht, dat insmeren en aflikken enzo in zwoele omstandigheden. Maar waarom zou je daar twéé soorten slagroom voor gebruiken? Ga je je eerst wezenloos staan kloppen op die 5 liter slagroom en vervolgens ga je die 12 bussen door de kamer heen spuiten?

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

01-10-2010 om 20:24

Sus-anne

Maar waarom neem je dan twee soorten? Waarvan eentje dan ook nog van die nep-room (spuitbus) die je niet eens gekoeld hoeft te bewaren? Dat proef je toch?

Tirza

Vic

Vic

01-10-2010 om 20:26

Waarom heb je het niet gevraagd?

'Goh, feestje?'. Of misschien is die man wel bejaardenverzorger en is de slagroom voor op het advocaatje op vrijdagavond.

Tirza G.

Tirza G.

01-10-2010 om 20:35

Omdat

ik bedeesd en bescheiden ben. Dat vráág je toch niet?

Tirza

Nou

als ik achter zo iemand sta, zou ik het wel durven vragen. Denk ik. Als ik in een impulsieve stemming ben

Vic

Vic

01-10-2010 om 20:43

Lol

Hahaha ja leuk

Morgana Fata

Morgana Fata

01-10-2010 om 21:07

Gezicht

Alle speculaties staan of vallen natuurlijk bij zijn gezichtsuitdrukking. Dus, hoe keek hij? Alsof hij 14 dames verwachtte de volgende dag? Of dat hij door zijn moeder voor boodschappen gestuurd is?

Tirza G.

Tirza G.

01-10-2010 om 21:29

Nou

gewoon volkomen blanco, een beetje geirriteerd omdat de cassiere niet opschoot.

Tirza

krin

krin

01-10-2010 om 22:02

Wat een lieverd

Was net op de koffie geweest bij zijn oude omaatje die net is verhuisd naar het bejaardenhuis. Blijkt dat ze daar alleen poedermelk voor in de koffie hebben, terwijl hij de herinnering koestert aan omaatje die altijd even een beetje slagroom klopte voor in de koffie. Zo heeft hij het bocht leren drinken, bij zijn oma, met slagroom (en soms een tompouce).
Dus is hij meteen naar de winkel gesneld om slagroom te gaan halen. Om in de winkel te bedenken dat al die andere omaatjes het vast ook lekker zouden vinden. Dus de hele kar volgeladen met lang houdbare slagroom.
Op dat moment sloeg hij aan het twijfelen of dat nou wel zo handig was. Die oude polsjes in de weer met een garde... Weet je wat, hij nam óók nog spuitbussen mee. Voor de minder valide medemens.

Guinevere

Guinevere

01-10-2010 om 22:07

Simpel

Het is simpel. Zoete slagroom is een nágerecht. Daarvóór hoort een hartig gerecht. Dus die houdbare slagroom was bedoeld om een pittige saus te bereiden, pepersausje wellicht. Een beetje opkloppen kan wel, dan blijft ie beter plakken.
Hoeveel pakjes heb je eigenlijk nodig voor één lijf? Heeft iemand dat wel eens getest?

Ik weet het!

Die hele trays vol, dat kan alleen maar voor een grote groep zijn. Mijn gok is: dit was een scoutingleider die inkopen heeft gedaan voor een kamp dit weekend. De houdbare slagroom is voor een ludiek spel, de spuitbussen zijn voor de warme chocolademelk.
n@nny

Kaaskopje

Kaaskopje

01-10-2010 om 23:37

Groepsleider

Die man is groepsleider, jeugdwerker, buurtwerker, iets sociaals in ieder geval van het een of ander en heeft een leuke afleiding in de dagelijkse sleur bedacht: taart maken en samen opeten.

Nyntje

Nyntje

01-10-2010 om 23:53

Uhmm

voor in zijn eigen bakkerij?

voor in zijn eigen cafe, zoiets??

ik weet dat je er misschien iets spannends bij in gedachten hebt, maar dat denk ik eigenlijk niet.

Hoewel, misschien voor in de parenclub waar hij inkopen doet
Grappig he, wat je soms ziet dat mensen aanschaffen.

Double blind randomised controlled trial

Deze man gaat onderzoek doen of er inderdaad verschil is tussen de smaak van zelf geklopte en spuitbus slagroom.

Het wordt een groter onderzoek maar hij begint klein.

Zodra de evidence base er is laat hij het weten zodat er beleid kan worden gemaakt afhankelijk van zijn bevindingen.

Mariel

Bastet

Bastet

02-10-2010 om 08:44

Ehm

Zijn zesling is jarig en mogen de hele klas uitnodigen?

Guinevere

Guinevere

02-10-2010 om 11:08

Bastet

Ja, dat zal het zijn. En die 6-ling is dan natuurlijk wel in 6 verschillende klassen geplaatst, want ze moeten als individu worden benaderd. 6 keer 30 kinderen tegelijk over de vloer, hoera!

Vragen?

Liever niet. Als ik met 10 pakken hagelslag/ vlokken/ koffie/ pindakaas/ kaas/ fitessaus/ satesaus enz aan de kassa sta te zwoegen wordt me 9 van de 10 keer gevraagd wat ik daar nou allemaal mee moet. Inmiddels zeg ik alleen nog maar "opeten" :o)

Bastet

Bastet

02-10-2010 om 11:59

Juist guinevere

gelegenheidsnick

gelegenheidsnick

02-10-2010 om 12:01

18+.

Mensen,
Op het gevaar af dat door deze bijdrage de draad verhuist naar een andere rubriek:
Ja, een parenclub! Mijn vriendin vierde haar verjaardag eens in een parencub. We hebben haar helemaal ondergespoten met slagroom en iedereen mocht haar aflikken.
Het was niet voor herhaling vatbaar helaas, omdat slagroom erg slecht bleek voor de zuurgraad, zodat ze een fikse blaasontsteking opliep...

Tirza G.

Tirza G.

02-10-2010 om 16:00

Hhahahhaha

Ze zijn leuk Ik vind die van Krin en Mariel wel heel geweldig. Die van de kinderfeestjes: neuh, dat verklaart niet dat je nog-te-kloppen en reeds-geklopte koopt.
Maar goed. Jullie komen dus net zover als ik met bedenken Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je denkt: wat móeten ze daarmee?

Tirza

Bastet

Bastet

02-10-2010 om 17:58

Nou tirza

De laatste jaren ben ik vooral bezig met goed kijken of mijn boodschappen niet gejat worden,zodra ze de kassa zijn gepasseerd..
Bastet
Trouwens,geklopte slagroom voor op de taart,ongeklopt voor in de kwarktaart!!!

Tijgeroog

Tijgeroog

02-10-2010 om 18:24

Alleen slagroom?

Had ie alleen slagroom, of nog meer? Dat is redelijk essentieel, kwarktaart of warme chocolademelk met als enige ingredient slagroom lijkt me vrij kansloos...

Bastet

Bastet

02-10-2010 om 18:55

Ach

Als er zoveel mensen komen en je hebt misschien alleen een fiets doe je boodschappen in etappes.
Bastet

Katrien

Katrien

02-10-2010 om 18:59

Of...

De vrouw/vriendin/partner is jarig en gaat taarten bakken voor de visite. Slagroomtaarten. Maar ze heeft de room vergeten, stond niet op het boodschappenlijstje, stom, stom, stom.

Dus stuurt ze hem naar de winkel met de vraag om een paar liter room te koken voor de taarten. Hij heeft daar geen zin in, ze krijgen er bijna ruzie om en dan gaat hij toch maar, al mopperend dat het toch altijd hetzelfde is, ze vergeet altijd wel iets en dan kan hij naar de winkel....

In de winkel, als hij zo'n beetje als mijn echtgenoot is, staat hij voor het rek met de romen en heeft hij geen flauw benul wat voor room ze nu moet hebben. De pakjes die je zelf moet opkloppen of de spuitbussen. Hij probeert haar te bellen om het te vragen (doet mijn echtgenoot ook altijd), maar haar GSM is niet opgeladen en dus kan hij haar niet bereiken.

Hij neemt dan maar beiden mee, maar (nogmaals veel gemopper) er zijn alleen kleine pakjes en niet de grote literpakken. Dan maar veel kleine pakjes meenemen.

Aan de kassa is hij nog steeds aan het mopperen want hij weet wel heel zeker dat ze gaat zeuren dat hij het verkeerde mee heeft.

(losjes gebaseerd op werkelijk gebeurde feiten)

Katrien

Katrien

Katrien

02-10-2010 om 19:01

Euhm...

Hij gaat uiteraard een paar liter room koPen en niet koKen.

Katrien

Tirza G.

Tirza G.

02-10-2010 om 21:03

Katrien

Jij wint Ge-wel-dig

Hij was niet op de fiets, bij de weg

Tirza (en Bastet: boodschappen jatten?? Huh???)

Bastet

Bastet

03-10-2010 om 08:39

Tirza ot

Ehm,ja jaren geleden woonde ik in een wat mindere haagse buurt,en cassieres letten altijd op of vorige klant niet wat wegnam van volgende klant,zodra boodschappen de band afwaren.Helaas,in mijn best nette zoetermeerse wijk,heb ik het laatst zien gebeuren bij een ander,even gauw een pak koffie wegjatten en in je eigen tas stoppen.En weet je,ik denk dat sommigen dit vaker zullen gaan doen,de komende jaren,in hun wanhoop.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.