Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

27-12-2009 om 02:16

De sneeuw zat


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

25-02-2010 om 21:41

Ik heb krokusjes gezien in de tuin!

jawel!!! Nog heel klein, sprietjes, maar ik zie het gekleurde bolletje al boven de grond.

HET WORDT LENTE! HET WORDT LENTE! HET WORDT LE-HE-HE-ENTE!!!

tonny

tonny

25-02-2010 om 23:27

Yeah, sneeuwklokjes!

Zomaar ineens

Hier weeeeeeer 3 cm

SNEEUW!!!!! bah bah bah

Aaarrrrgggg!

Hier ook (achterhoek) en momenteel sneeuwt het nog behoorlijk. Wanneer houd het nu een keer op. Ben er echt helemaal klaar mee. Zelfs de kinderen vinden het niet meer leuk.
Monique

reina

reina

08-03-2010 om 08:26

Bah, bah, bah

Doe ik de gordijnen open, wat zie ik, wéér wit , bleh!!!!

Grmblwx!

Ik ben, laat ik daarmee beginnen, nadrukkelijk *geen* ochtendmens. En ik was al laat vanochtend, waardoor gestresst en dus niet al te best gehumeurd. Dus jullie begrijpen dat toen ik vanochtend het gordijn opendeed mij een zeer hartgrondig GATVERDAMME! ontviel toen ik zag dat het weer gesneeuwd had.
Maar gelukkig was het weinig en inmiddels is het ook al weggedooid. Als ik lees over 3 cm word ik daar plaatsvervangend somber van.

Wil dat broeikaseffect nu grmbvl een keer opschieten!

Groeten,

Temet
(laatst gelezen in een column: "ijs en pret gaan voor mij alleen samen zomers in een horentje aan het strand" - amen)

Leuk, weer sneeuw vanochtend

De astronomische lente begint tenslotte pas op 21 maart

margje van dijk

margje van dijk

08-03-2010 om 11:53

Ach ja

Ik was ook erg verbaasd vanochtend, dat alles weer wit was. Maar ook ik krijg daar nog steeds een glimlach van.

Mijn kinderen niet, die vonden het helemaal niks.

Margje

Hmm.

wij hadden hier donderdagochtend sneeuw, vrijdagochtend sneeuw, en vanochtend sneeuw. Tussendoor voelt het af en toe opeens als lente, maar ik heb volgens mij sinds 1/2 december nog steeds geen dag meegemaakt dat ik geen sneeuw heb gezien. Al was het misschien af en toe alleen maar een restant van een of andere 'veegbult' (gisteren zag ik op het parkeerterrein van de golfbaan nog een bult liggen van zeker een meter hoog. Hij was wel 3 meter, toen het nog echt winter was, maar weg ie nog lang niet!)

Nasha 1st

Nasha 1st

08-03-2010 om 22:01

Alsjeblieft niet!

Ik ga emigreren!!!

Bastet

Bastet

09-03-2010 om 07:26

Als dat zo is....

dan bouw ik een hut op Hawaii,afschuwelijk zeg.
bastet

Kadonaj

Kadonaj

09-03-2010 om 16:20

Nou ben ik het ook wel zat hoor...

Kom op zeg, het is half maart inmiddels! Wanneer gaat die kou nou weg...

Fladder

koop dan binnenkort een dekje voor de ramen, scheelt je elke ochtend toch minstens een voor en achterruit krabben!

Kost bijna niks en elke dag ben je weer blij dat je em hebt!

Fladder

ga je schamen gewoon er gelijk opdoen als je uitstapt, dat scheelt! (ik vergat het ook wel eens, dacht ik de volgende keer er wel aan, vroor het niet, maar was het ding zeiknat..., was voor mij een ook zich herhalend patroon, deze winter was het wat gemakkelijker )

Nasha 1st

Nasha 1st

11-03-2010 om 21:48

Spray!

ja, die spray is ideaal!!!

Volgens mij ook wel bij de action

die spray, ik zal de volgende keer eens opletten..(maar zo´n dekje is natuurlijk cheaper!)

1.89

bij de action

Nasha 1st

Nasha 1st

12-03-2010 om 19:55

Kruidvat

vaak in de reclame, daar halen wij het...

Maar eh...

Zo'n dekje: heb je dan nooit dat het dan eerst flink nat regent en dan vastvriest? Dat weerhoudt mij er tot nu toe van...
Die prijs bij de Action, voor 1? En zijn ze voor de voorruit en de achterruit gelijk of verschillend?
Ik ben trouwens geen krabber maar een lauwwaterer. Spray heb ik ook maar vind ik zulk stinkspul, gebruik ik als ik niet thuis ben (en dus buiten bereik van lauw water ben)!
Groetjes,
Vonda

Nasha 1st

Nasha 1st

12-03-2010 om 22:33

Lauwwater?

hemeltje lief....mijn man zou een hartverzakking krijgen als ik dat zou doen!!!!

Nasha!

Ja, je moet er wel lef voor hebben!
Maar ik doe dit al jaren zonder schadelijke gevolgen, bij mijn vorige en mijn huidige auto.
Is hij dan zo bang vor scheurende ramen of zo?

Vonda

Nasha 1st

Nasha 1st

15-03-2010 om 23:44

Yep....

de enige keer dat ik het opperde(mijn ruitenwissers zaten vastgevroren) is het net niet tot een echtscheiding gekomen (geintje hoor).....Maar inderdaad, toen ik het voorstelde riep hij ontzet: DAN SCHEURT HET RAAM M.....!!!!!

ilsepilse

ilsepilse

16-03-2010 om 23:02

Dekje

heb hier de hele winter een zilveren dekje gebruikt en zelfs met de pakken sneeuw id polders is ie nooit vastgevroren...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.