Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

30-05-2009 om 22:47

En toen zei de makelaar (interieurs op funda-draadje)

ruim nou even een beetje op en ontdoe je van al te persoonlijke dingen voor de foto's, en zie hier het resultaat:

http://www.funda.nl/koop/roodeschool/huis-4020086-hooilandseweg-31/


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mooi huis?

Mooi huis?

08-06-2009 om 22:07

Wauauauauaw mamba

Wat een uitgebreide reactie! We kunnen hier echt heel veel mee. Sinds zondagavond hebben we al drie grijze containers bij de weg gezet (echt waar!) en het wordt hier heel kaal en saai. Maar jullie hebben wel gelijk hoor. We gaan gewoon door met elke dag een uur opruimen en uitmesten. Dat is ook wel een nadeel als je ergens 11 jaar woont en plek genoeg hebt om veel rommel te verzamelen (en ook nog houdt van rommel en frutsels natuurlijk, want dat heeft vast niet iedereen).
We gaan weer verder met marktplaats volzetten en containers vullen

groetjes Mooi huis?!!

Mooi huis?

Mooi huis?

08-06-2009 om 22:28

PS en ik heb net 30 verhuisdozen besteld, dan kunnen we nog wat meer opruimen want we kunnen ook niet alles weggooien

Millenia

Millenia

08-06-2009 om 22:37

Had je deze tip al?

Sommigen huren tijdelijk bergruimte of brengen spullen ergens onder. Had iemand dat al gezegd?

De hoeveelheid spullen

ik heb mij daar ook over verbaasd, en vooral toen we zelf het huis moesten leeg maken voor de verkoop. Ongelovelijk hoeveel zooi je in 6 jaar tijd op een zolder krijgt. Er stonden verhuisdozen die sinds ze er neer gezet waren (helemaal achterin) niet meer open waren geweest.

Ja er zijn veel ritjes naar de afvalinzameling gegaan. Nu gaan we wat vaker, dan slibt het niet meer dicht.

En dan zijn we nog niet eens types die zich heel erg hechten aan spullen en snel iets op marktplaats/ebay zetten.

Oh ja

en op de dag van de bezichtingen lagen er ook spullen in de auto, een stapel jassen en toch nog snel wat kindertroep etc

Vic

Vic

09-06-2009 om 20:26

Tip voor bezichtigingen

Ik deed voor een bezichtiging alle losliggende zooi in twee verhuisdozen die ik dan in mijn auto zette.

Verhuisdozen

Wij hadden dus ook een paar (schone, nieuwe)verhuisdozen in huis waar we als er kijkers kwamen losse troep ingooiden. Er was toevallig een hoek in huis waar een stapel verhuisdozen perfect inpaste (in past, moet ik zeggen, ze staan er nog...). Wij hebben geen auto, dus daar konden ze niet in. Maar het werkte wel prettig, en zooi in een verhuisdoos is altijd nog minder erg dan zooi los, als die verhuisdoos tenminste een beetje verdekt opgesteld kan worden.

Opslag huren hebben wij ook gedaan (althans, dat heeft vriend gedaan, voor zooi waarvan ik al jaren loop te roepen dat hij het moet weggooien... maar ik dwaal af...)

Groeten,

Temet

Beetje opgeruimd....

Sommige mensen hebben meer aan een container ipv verhuisdozen. Kijk hier maar even:

http://www.funda.nl/koop/spijkerboor-nh/huis-47454197-kanaaldijk-2/fotos/?imgnr=3

Nasha 1st

Nasha 1st

11-06-2009 om 23:49

ik ga voor

de poes! Geweldig!!! Wie zet dat nou op de foto voor funda.....hahahahahahah

Polly Shearman

Polly Shearman

12-06-2009 om 11:49

Ik wil die kat wel whahah

wat een zottigheid

Maar is het

wel een woonhuis, het lijkt meer een manege en dat ze het kantoor hebben gefotografeerd. Er staan helemaal geen foto's van de badkamer, slaapkamers op.

Die rode poes, leuk beest maar de foto is totaal niet scherp.

Tirza G.

Tirza G.

12-06-2009 om 15:43

Uit de brochure

Een hele inspirerende tekst. Hoe kríjg je het verzonnen.
De boerderij zelf is eenvoudig en verkeert nog voor 'n deel in de oerstaat maar heeft wel een heel mooi doorleefd woonsfeertje met weliswaar licht sporen van slijtage maar nog voldoende voelbare inspiratie voor een verantwoorde her- en doorstart. Ideaal object
voor levensgenieters met fut in 't lijf of fut op de bankrekening maar een combinatie mag ook.

Tirza

Fut op de bankrekening

ja idd wat een lachwekkende tekst is het, fijn zo'n 'jolige' makelaar.

Bastet

Bastet

13-06-2009 om 18:31

Haha

Ach,ik vind het wel grappig hoor,leuker dan de standaard teksten!
Bastet

Yta Chalne

Yta Chalne

13-06-2009 om 21:45

Paleis

Nog eentje dan, niet om te lachen uiteraard, dat zou niet netjes zijn: http://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-2483707-landfort-39/fotos/

Woorden schieten me tekort.

Oei!

"Als u van deze stijl houdt, is dit uw droomhuis!" staat er terecht in de omschrijving van dat pand.

En als je niet van deze stijl houdt, wil je er toch minstens een ton af hebben om al die ellende eruit te kunnen slopen. Die wc! Dat zulk sanitair en zulke meubels in de handel zijn!

Ik vrees dat ik hier van droom vannacht...

Groeten,

Temet

Nasha 1st

Nasha 1st

13-06-2009 om 22:28

Het huis

aan de buitenkant is fantastisch!!! Eenmaal binnen vergaat je de lust.....de keuken vind ik dan wel weer mooi, maar ja, ik heb dezelfde hahahahahahahahah (en dat begrijp ik dan weer niet, want is niet echt een hele dure, wat je wel zou verwachten in zo'n huis).....En dan de badkamer.....waahhhhh....Gillend naar huis zou ik zeggen. Bedrag valt me overigens mee, voor de oppervlakte.....

Nasha 1st

Nasha 1st

13-06-2009 om 22:42

Kringloop?

Want als ik dat bedrag neertel, heb ik geen geld meer voor meubels, mijn eigen meubels zullen wat verloren lijken daar hahahahahahaha

Nasha 1st

Nasha 1st

13-06-2009 om 23:09

Ja wie weet....

dat zou enorm schelen....

En toen vond ik deze:
http://www.funda.nl/koop/groede/huis-1189988-puijendijk-16/

ik zeg niks.....ik zeg niks....

Nasha 1st

Nasha 1st

13-06-2009 om 23:17

Is voor u de locatie belangrijker dan de uitstraling van de woni

Als dat de inleidende zin is....

http://www.funda.nl/koop/kapellebrug/huis-74734291-gentsevaart-74/omschrijving/

Het interieur hebben ze ook maar niet gefotografeerd....veelzeggend

Sprakeloos

Ik ben echt compleet sprakeloos. Dat dit bestaat. En dat makelaars het laten zien. ???????

Nasha 1st

Nasha 1st

14-06-2009 om 11:22

Welk huis karin?

Van de vele )

Nasha 1st

Nasha 1st

14-06-2009 om 11:23

Emma b

hihi, ja 1 interieurfoto, daar kun je veel mee....LOL...en met de tekst erbij denk ik zo maar dat je nog heeeeeeeeel veeeeeeeeel aan dat huis moet doen.....maar de lokatie is inderdaad geweldig!!!!

Bastet

Bastet

14-06-2009 om 11:50

Nasha

Nou nee hoor,er zijn meerdere foto's te zien!!
Bastet (die daar ook prima zou kunnen wonen)

Nasha 1st

Nasha 1st

14-06-2009 om 13:33

Van de binnenkant?

Ik zie er slechts 1 hoor )

Sancy

Sancy

14-06-2009 om 13:55

Neuh

Dan deze:
http://www.funda.nl/koop/beuningen-ov/huis-2772164-paandersdijk-12/omschrijving/
Altijd al een landvrouwe willen zijn? Dat kan voor maar 3,75 miljoen hahaha

Mooi zeg

ik kom alleen meer dan 3 miljoen te kort. En ik heb dus ook niet de poen om die fijne stukken grond te laten maaien en onderhouden. maar daar kunnen wel wat kipjes en dwergpony's rondlopen, leuk zeg. De foto's zeggen verder erg weinig over de ruimten, slaapkamers ?, ik zie 1 mooie badkamer.

goh ja, als we hier ooit de jackpot winnen dan wil ik ook iets ouds en vrijstaand, nog wel op fietsafstand van Haarlem centrum. En dan kipjes, pony's geiten en poezen.

Yta Chalne

Yta Chalne

14-06-2009 om 22:14

Manda

Dan heb ik het ideale huis voor je: http://www.biltstede.nl/pand.asp?id=223

Ik heb het onlangs met de makelaar uitgebreid van binnen bekeken, het is écht geweldig. Bediendenvleugel, verpletterende zolder, prachtige vloeren, tig harden, schreeuwt om woonvisie.

Nou die miljoenen nog...

Nasha 1st

Nasha 1st

14-06-2009 om 22:35

Sorry, verkocht....

dat huis heb ik al gekocht, als je goed kijkt op de foto's, zie je mijn auto al voor de deur staan....woehahahahahahahaha

Tirza G.

Tirza G.

14-06-2009 om 23:10

Rustig aan he

Twee van de genoemde objecten staan dus wél in de mooie provincie Zeeland he (Kapellebrug en Groede). En de slogan is al jaren: het land waar het leven goed is Het gaat toch om een goed leven meisjes, toch niet om een mooie buitenkant

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.