Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Guinevere

Guinevere

28-12-2008 om 19:41

En wat gaan jullie deze keer doen met de miljoenen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

03-01-2009 om 12:57

Dank

voor al jullie kennissen. Tjonge. Ik voel me rijk

Tirza

Ik ken...

... wel iemand die erg spijt had dat hij niet meespeelde, in zijn straat viel namelijk de straatprijs van de Postcodeloterij! Echte winnaars ken ik niet, zelf hebben we wel eens het astronomische bedrag van een heel tientje gewonnen geloof ik. Láng geleden

Even zo...

Even zo...

03-01-2009 om 23:44

Ik ken wel iemand...

Ik ken wel iemand die ruim 40.000 euro netto heeft ontvangen én een leuke BMW. Verlegen vrijgezel, niet onbemiddeld, goedlopend bedrijf, absoluut geen big spender.
De BMW heeft hij verkocht en wat hij heeft gedaan met de rest van het geld? Geen idee. Wél heeft hij het jaarlijkse vriendenweekend georganiseerd en betaald. Het werd ipv een binnenlands weekendje een lang weekend Mallorca. Dat lijkt me wel heel erg leuk om te doen! Niet te patserig, wel leuk, niet krenterig (ik denk namelijk dat iedereen je een grote krent gaat vinden als je een grote prijs hebt gewonnen; Zij kan dat rondje in de kroeg toch wel betalen? Zij kan toch wel een duurder cadeau kopen? Zij hebben makkelijk kletsen want.....)

Ik kan 3 mensen

Die een behoorlijke prijs hebben gewonnen in de staatsloterijshow.
nr 1 won ooit 5 miljoen,(vroegere woonplaats van mijn man) deze man won samen met zijn broer, hadden allebei al een prachtige vrijstaande woning en een goedlopend eigen bedrijf.
nr 2: won 3 miljoen(eigen woonplaats), deze man had ook al mooi vrijstaand huis en zeer goed lopend bedrijf.
nr 3: won 200.000 (mij achterbuurman) ook al in mooi vrijstaand huis en goedlopend eigen bedrijf.

Ze wonen alledrie nog in hun zelfde woning, en kan niet zeggen dat ze veranderd zijn,
groetjes Melanie

Pc loterij geloofde ik ook nooit in

ben er zelf ook geen lid van maar groot was mijn verbazing toen familie van mij n BMW wonnen bij de pc loterij
Dus tis niet allemaal nep zoals ik dacht, je ken er echt nog wat winnen hihi

gula

Engelandvaarder

Engelandvaarder

04-01-2009 om 14:48

Bijgeloof - je kunt volgens mij maar beter niemand kennen

Ik was er altijd al van overtuigd dat ik nooit wat zou winnen, maar sinds de vriend van mijn tante een aantal miljoenen heeft gewonnen doe ik helemaal niet meer mee. Hoe groot is de kans dat er twee keer binnen een familie een (grote) prijs valt?! (en ja, ik weet precies hoe het statistisch werkt, met zo goed als gelijke kansen per trekking, maar toch....).
Jose

Straatprijs

de straatprijs van de postcodeloterij is een maand nadat ik verhuisd ben gevallen in de oude straat. Ja dat was even lullig.... nou ja, ik geloof dat ik anders 5000 gulden gewonnen had, had ik heel goed toen kunnen gebruiken (was tijdens studie).

De buren hebben toen 50.000 gewonnen, op de dag dat oma begraven werd. Een jaar later was de buurman dood (kanker) en kwam het geld goed van pas.

Guinevere

Guinevere

04-01-2009 om 19:41

Melanie

Zeg, Melanie, wil je mij ook leren kennen? Ik geloof dat mijn kansen op immense rijkdom dan enorm zullen toenemen! Ik ken zelf bij mijn weten helemaal niemand die iets behoorlijks heeft binnengehaald via een loterij, dus dat jij er 3 kent vind ik wel veelbetekenend. Kennelijk breng jij financieel geluk!

MRI

MRI

04-01-2009 om 22:45

7500

Heeft een vriendin van mij die in bezuidenhout woont, gewonnen. Nou dat vind ik super. Als er iemand is die het goed kan gebruiken is zij het wel (en ik natuurlijk).

MR

mirreke

mirreke

05-01-2009 om 12:57

Kraslot

Onze vroegere buren hebben ooit een kraslot met 100.000 in handen gehad. Helaas voor de buren was het niet van hen, maar van hun vrienden. Toch, in handen gehad, dat is al heel wat...

Doe niet mee

Ik doe eigenlijk nog maar zelden mee met loterijen, maar ik heb wel eens wat gewonnen bij de fruitmachine op de boot naar Engeland. Geweldig was dat. Ik liep je een beetje te vervelen en vond nog 4 losse guldens in mijn portemonnee. Eerste erin, niks, nog een, niks en bij de laatste ineens 3 dezelfde! Beginnen er meteen allemaal guldens uit te regenen. Ik mijn zakken volproppen (zwaar!) en bij de bar ingewisseld. Bleek ik 100 gulden te hebben gewonnen!
Dat geld kwam nog erg goed van pas want op de terugweg vanuit Londen miste ik de trein naar de boot en daardoor de dagboot. Voor de nachtboot moest ik een stoel of hut betalen en dat extra geld had ik toen hard nodig.

Vriend won met zijn allereerste kraslot ook 100 gulden, toen die net in NL verkrijgbaar waren. Hij heeft in die weken daarna voor minstens nog 100 gulden van die dingen gekocht, maar nooit meer iets gewonnen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.