Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Feuilleton editie 5! nu inschrijven


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

27-05-2011 om 13:07

Ook

nou, vooruit. Ik schrijf me ook weer in

Genista

Genista

27-05-2011 om 14:11 Topicstarter

Tijd voor een lijstje!

In alfabetische volgorde hebben deze mensen zich ingeschreven. Verheug, verheug...
Ayanna
Belle Époque (2e aflevering)
Geerke (liefst donderdag of vrijdag)
Genista (aftrap)
Guinevere
Heintje Davids (liefst een beetje vooraan)
Massi Nissa (laatste aflevering)
Mijk
Polly Shearman
Sancy
Thursday Next (Liever niet op woensdag, donderdag of zaterdag)
Vic (niet op donderdag, liefst op vrij/za/zo)

Genista

Genista

01-06-2011 om 15:56 Topicstarter

Voordat dit in het archief raakt...

Ik wil hem graag levend houden tot we echt van start gaan. Zijn er nog medeauteurs van het eerste uur die het nog eens aandurven?

Ayanna

Ayanna

01-06-2011 om 17:48

Rooster?

Wanneer krijgen we ons 'rooster'???

Guinevere

Guinevere

01-06-2011 om 22:32

Rooster

Oh ja, het rooster. Ik kan niet op de 15e, de 16e, de 18e, 19e, 20e, 21e, 24e, en de 25e schijnt er ook iets te zijn, de 26e en 27e en 29e wordt ook niks. Pfff. Drukke tijden.

Genista

Genista

02-06-2011 om 10:52 Topicstarter

Lol! rooster

Nou, de kans tot inschrijven is t/m eerste pinksterdag, op dinsdag 14 juni zet ik dan het rooster neer en op woensdag 15 juni start ik in Gezèllug de feuilletondraad op (met nog eens het rooster) en direct daaronder de commentaardraad. Wat uit het voorgaand lijstje al bekend is, is dat ik dus deel 1 doe (15 juni) en Belle graag deel 2 wil (16 juni). Op z'n allervroegst ben je dus op 17 juni aan de beurt.

Ayanna

Ayanna

02-06-2011 om 11:22

Okay

Doe maar! Heb net gekeken op de kalender en de 17e ben ik vrij! Heb daarvoor wel twee late diensten gedraaid dus zal wel moe zijn, maar heb dan wel de hele dag de tijd om in etappes te schrijven.
Maw: ja graag...de 17e!

Massi Nissa

Massi Nissa

02-06-2011 om 16:17

Ho ho

Ik werk op de 23e, 24e, 27e, 28e, 30e en 1 juli. Dan kan ik dus absoluut niet. Eigenlijk kan ik alleen in de weekends rond die tijd. Anders moeten jullie misschien een dag extra wachten op de slotaflevering, want ik moet ook nog een zeer hongerig jongetje levend zien te houden tussen de bedrijven door .
Groetjes
Massi

Genista

Genista

02-06-2011 om 19:54 Topicstarter

We zullen zien, massi

Gewoon kijken of we het er netjes tussen kunnen bakken Anders krijg je een eerdere aflevering op een dag dat je wel kunt.

Massi Nissa

Massi Nissa

03-06-2011 om 13:48

Prima genista

Is goed, hoor, ik realiseerde me gewoon ineens dat ik eind juni nog anderhalve week aan de slag moet - heel vreemd idee .
Groetjes
Massi

Genista

Genista

03-06-2011 om 19:49 Topicstarter

Nog maar een bijgewerkt lijstje dan

Ayanna (liefst op 17)
Belle Époque (2e aflevering)
Geerke (liefst donderdag of vrijdag)
Genista (aftrap)
Guinevere (niet op 18, 19, 20, 21, 24, 25, 26, 27 en 29)
Heintje Davids (liefst een beetje vooraan)
Massi Nissa (na 23 juni alleen in het weekend) (zo mogelijk laatste aflevering)
Mijk
Polly Shearman
Sancy
Thursday Next (Liever niet op woensdag, donderdag of zaterdag)
Vic (niet op donderdag, liefst op vrij/za/zo)
Het is wederom de uitdaging om een rooster te fabrieken waar iedereen in past. Geinig...

Ik mis ijsvogeltje nog

Doe je ook mee?

Genista

Genista

05-06-2011 om 20:14 Topicstarter

Ik mis er nog veel meer...

Ik wil geen specifieke namen noemen, maar er zijn er toch echt een paar die al vanaf het begin met succes hebben meegeschreven... Maar ook drempelvrezers die toch heel leuke delen in latere feuilletons schreven. Ik zit in stilte te hopen

Thursday Next

Thursday Next

05-06-2011 om 22:40

Misschien...

even een aankondiging in andere rubrieken?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

06-06-2011 om 21:09

Ik sla deze keer over

Hé, ik zie mijn naam! Ik heb wel overwogen mij aan te melden, maar ik heb het momenteel gewoon te druk... Ik sla dus over. Een volgende keer doe ik graag weer mee!

Ik red het ook niet

heb nog werk liggen van onze gymclub waar ik dringend wat aan moet doen, en verder staat mijn hoofd er echt niet naar. Ik hoop wel jullie resultaten weer met plezier te lezen!

Genista

Genista

07-06-2011 om 09:27 Topicstarter

Spijtig...

Maar ik wens jullie wel veel leesplezier en ik hoop dat nog andere schrijfsterren zich melden. En nu Ayanna en Mijk zomaar durven, zijn er nog nieuwe debutanten? Dan maken we er gewoon een debutantenbal van
Ik krijg het vage gevoel dat dit niet helemaal de goede tijd van het jaar is voor zoiets...

Ayanna

Ayanna

07-06-2011 om 10:27

Hmmm...genista

Nou is het net of wij debutanten niet 'goed genoeg' zijn.....
Hoeveel mensen schreven zich doorgaans in voor de vorige feuilletons? Misschien toch nog even een (spoed)oproep in alle rubrieken plaatsen?

Genista

Genista

07-06-2011 om 11:02 Topicstarter

Maar ayanna...

Daar kan niemand nu toch nog iets over zeggen? Ik heb geen idee hoe spannend of boeiend of intrigerend jullie schrijven. Ik vind juist debutanten ook leuk. Anders hoef ik geen debutantenbal En er geldt net als voor meetings: ooit was het voor alle deelnemers de eerste keer. Mocht het je geruststellen, ik zet nog altijd mijn aflevering met het zweet in de handen neer. Nog altijd de huiveringen of ik niet zal tegenvallen, echt.
Zet gerust verwijzingen naar deze draad in andere rubrieken, maar ik vermoed dat de meesten hier toch wel lezen.
En één naam ga ik toch noemen, omdat die in de eerste editie zo'n gave aflevering had en zich nooit meer heeft later verleiden: Sarcas, please?

Genista

Zou ik ergens nog een stukje van een verhaal (liever een heel verhaal) terug kunnen vinden? Ik ben het archief al ingedoken, maar kon daar alleen maar commentaar draadjes vinden, dus niet het verhaal zelf.

Kijk, dan weet ik een beetje waar jullie het over hebben.

Ik hoor wel van je, alvast bedankt.

Groet,
Olijvje

Genista

Genista

08-06-2011 om 16:34 Topicstarter

Olijvje

Doe maar niet, voordat je niet meer durft ) Gekheid. Als je bovenin deze draad mijn tweede berichtje opzoekt: daar staan de links van alle voorgaande feuilletons in, inclusief het jeugdfeuilleton.

Oke

Bedankt! Ik had het berichtje niet gezien, nu dus wel.

Nou ik zal het eens `even` doornemen en dan laat ik van me horen

Genista

Genista

08-06-2011 om 17:16 Topicstarter

Olijvje

Ik heb nu weer zoiets als de eerste, met een locatie en namen waar zo het een en ander aan te googlen valt Altijd leuk om inspiratie voor je verhaal te vinden. Ik kan me nóg bescheuren om de manier waarop moedermelk, steenbreek en kleuterverlengen iets met misdaad op Spitsbergen te maken hadden...

Gerdina

Gerdina

08-06-2011 om 20:30

Ik bezin mij nog

bij de meeste feuilletons was ik na 3 afleveringen de draad al kwijt. En ik schrijf nooit verhalen, dus misschien kom ik niet verder dan 5 regels

Ayanna

Ayanna

08-06-2011 om 20:41

Gerdina kom op!

Ik voel me precies hetzelfde maar hey.....tis niet voor niks debutantenbal!!!
Ik vind dit net zoiets als een achtbaan... Sommige dingen in je leven moet je gewoon 1x gedaan hebben!
Ahem....die achtbaan wacht trouwens nog steeds op mij.

nu geen behoefte

nu geen behoefte

08-06-2011 om 22:00

Ik heb

in een eerdere verhaallijn als debutant meegedaan, op mijn hoofdstuk kwam geen enkele reactie, niet in positieve en niet in negatieve zin. Heb dus niet veel zin om er nog eens aan bij te dragen.

Vic

Vic

08-06-2011 om 22:13

Dat is gek

Ik durf juist mee te doen omdat iedereen lovende reacties krijgt. Ik ben niet zo'n goede schrijver als sommige anderen, maar door alle reacties ga je je bijna zo voelen

nu geen behoefte

nu geen behoefte

08-06-2011 om 22:16

Vic

daarom voelde ik me toen ook zo klote naderhand, omdat IEDEREEN een reactie kreeg, hoe dan ook. En ik niet. Kennelijk was nu net mijn deel niet boeiend genoeg.

Valkyre

Valkyre

09-06-2011 om 00:27

Jeetje

Dat is wel balen ja. Maar misschien was 't toeval (net op een drukke dag, weet ik veel?) Kan me trouwens best voorstellen dat dat hard aankomt hoor.

Jongens, pardon, dames, hoeveel afleveringen zijn er al gepland? Als jullie na 1 juli uitkomen wil (kan) ik ook meedoen (vanaf 2 juli dus)!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Nu niet

vorige keer deed ik voor de eerste keer mee,en ik vond het leuk!
nu ga ik lekker meelezen,succes allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.