Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Feuilleton editie 5! nu inschrijven


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

14-06-2011 om 17:30

Genista

Maar is iets roepen vanaf de zijlijn niet altijd veel gemakkelijker dan zelf actief deelnemen aan het spel....
Maar ik heb toen idd beloofd mee te schrijven aan een volgende editie. Door een jaartje afwezigheid heb ik de vorige gemist, maar...here we go!
Alle schrijvers: veel schrijfplezier! Genista: ben heel benieuwd naar je aftrap!

Tirza G.

Tirza G.

14-06-2011 om 18:54

Berber

Heeeeeel herkenbaar. En alles nog gestréken ook. Overhemmetjes van de jongens en álle ruches van de meisjes. Onvoorstelbaar. De moeders zijn vaak niet supervlot en vele malen jonger dan je denkt Ze geven wel, let op: onthulling, kapitalen uit aan ondergoed. Voor het kroost kopen ze bij Zeeman, voor zichzelf luxe, degelijke, prachtige lingerie. Heel wonderlijk vinnik dan weer totaal niet passen.

Tirza

Genista

Genista

14-06-2011 om 20:08 Topicstarter

Tirza

Volgens mij zit je een draad te hoog Of had je stiekem tóch nog mee willen doen?

Vic

Vic

14-06-2011 om 21:44

Zoooo!

Dat is al snel zeg! Krijg er de kriebels van. Gelukkig mag ik lekker in het begin, dus dan kan ik open eindjes laten en veroorzaken naar goeddunken.

Valkyre

Valkyre

14-06-2011 om 22:35

Oh spannend!

Ik kom om in 't werk (en de eindejaarsstress), dus het is goed dat ik niet meedoe dit keer. Maar ik ga zeker meelezen! Succes allemaal

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Genista

Genista

14-06-2011 om 22:41 Topicstarter

Zoveel zenuwen dat ik in de verkeerde draad begin te posten

Nu deze reactie in de goede draad...
Gelukkig was mijn helpredacteur positief over de aftrap. Ik vind het iedere keer weer zo spannend om te zien of de andere schrijvers er ook iets mee kunnen en of ze het eigenlijk wel leuk vinden.

Morgenochtend, zo vroeg ik kan, komt de zaak in Gezèllug te staan. Welterusten allemaal!

Genista

Genista

15-06-2011 om 07:26 Topicstarter

Zo, deel 1 staat

Te vinden in Gezèllug - Contact leggen. Op de meeting zitten we vast in de superspannende eindfase. Succes, Belle Époque!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.