Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Feuilleton editie 5! nu inschrijven


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

09-06-2011 om 10:35

Ojee

durf ik wel of durf ik niet...
Het lijkt me heel leuk, maar ook erg eng. Of zal ik onder pseudoniem meedoen.....
*denkt er nog eens diep over na*
wanneer sluit de inschrijving?

Weet je, nu geen behoefte?

Weet je wat ook zou kunnen, dat er twee hoofdstukken zeer snel na elkaar zijn geplaatst, dat gebeurt wel eens, dat iemand het stuk al half klaar heeft en savonds post als de ander net smorgens heeft gepost of smiddags. Dan komen er reacties op beide stukken tegelijk en dat zou dan misschien ten koste zijn gegaan van eentje.
Dat is het enige dat ik bedenken kan. Ik weet echt zeker dat het niemands bedoeling is geweest want iedereen is inderdaad altijd lovend over iedereen.

En ish...!

kom op doe effe mee. Je staat versteld van jezelf vind ik altijd. Denk altijd dat ik het niet kan, en dan blijkt het toch best wel gelukt

Guinevere

Guinevere

09-06-2011 om 10:39

Eng

Ik vind het ook eng en het lijkt me niet leuk om helemaal geen reacties te krijgen. Dus we spreken bij deze af dat IEDEREEN reacties krijgt, OK?
Persoonlijk vrees ik dat ik simpelweg niet verder kom dan één alineaatje, zónder spannende wendingen. Nou ja, als het verhaal maar verder kan, we hoeven het tenslotte niet in boekvorm te laten drukken.

nu geen behoefte

nu geen behoefte

09-06-2011 om 11:08

Geerke, goed bedoeld

maar daar was geen sprake van. Hoe dan ook, het heeft mij de lust ontnomen om er ooit nog eens aan bij te dragen.

Sancy

Sancy

09-06-2011 om 12:03

Guinevere

"Persoonlijk vrees ik dat ik simpelweg niet verder kom dan één alineaatje, zónder spannende wendingen."
Dat zou een opluchting zijn, want bij vorige edities werden er zó veel nieuwe lijnen uitgezet dat ik me wel eens wanhopig afvroeg hoe de laatsten in de reeks die ooit weer bij elkaar zouden kunnen breien

tonny

tonny

09-06-2011 om 22:32

Ik schrijf ook niet zo spannend

en ik kan me echt niet herinneren of ik nou reacties kreeg of niet. Maakt me niet uit ook. Je doet toch mee omdat je het zelf leuk vindt?

nu geen behoefte

nu geen behoefte

09-06-2011 om 22:38

Nah

tis wel leuk als er een beetje waardering komt, dat je het idee hebt dat het in elk geval GELEZEN is.

ishtar

ishtar

10-06-2011 om 11:09

Ok *trekt zichzelf aan de haren over de streep*

als je me op dinsdag de 21e in kan plannen schrijf ik mee!
(drukke weken zo vlak voor de vakantie, en op vrijdag en dinsdag heb ik iets meer ruimte, maar aan het eind lijkt me heel moeilijk en de 1e vrijdag was al bezet.... )
*en nu snel op verzenden drukken voor ik me weer bedenk*

Ayanna

Ayanna

10-06-2011 om 11:28

Yay!

Goed zo Ishtar! Welkom op het debutantenbal!!

ishtar

ishtar

10-06-2011 om 11:43

Ayanna

moet ik een galajurk aan? (en wit staat me niet zo goed )
Gelukkig zijn we met meer angstige hazen

Ben het eens met nu geen behoefte

Het is echt wel fijn als er positieve reacties komen natuurlijk. Dat heb je ook nodig zeker als je zelf wat onzeker was. Maar het is altijd fijn als je merkt dat mensen vonden dat jij een leuk stukje hebt geschreven.

En ish

Goed zo!

Angsthazen

Dan mag ik nu een paar keer hebben meegeschreven, het is toch weer kei eng. Tenslotte weet je totaal niet wat voor verhaal er weer komt. De afleveringen voor me kijk ik alvast welke kant ik eventueel op zou kunnen gaan, maar het is moeilijk hoor. Uiteindelijk ga ik er gewoon voor zitten en hoop dat het wat gaat worden. Dus ook de geroutineerde schrijvers kunnen vantevoren best angsthazerig zijn je weet gewoon niet wat er komt.
En dat grottenverhaal ging op een gegeven moment een kant op waar ik helemaal niks meer van begreep, haha.

Puck

Puck

10-06-2011 om 14:54

Nu geen behoefte

Ik ben zelf zo a-cratief als maar zijn kan, dus verder dan 3 regels kom ik niet. Ik kan me voorstellen dat een beetje reactie wel leuk is, maar ik kan me niet voorstellen dat je geen reactie kreeg omdat het niet goed zou zijn. Ik heb net alle feuilletons nog eens in een word bestand gezet en ga ze nog eens lekker lezen op vakantie. Ik ben nu dus wel erg benieuwd welk stukje van jou is, maar ik weet zeker dat ik dat er niet uit kan halen. Ik kan me namelijk niet herinneren dat er geen goede afleveringen in zaten.

Genista

Genista

10-06-2011 om 21:22 Topicstarter

Zo, na een helemaal onbedoeld internetloze dag...

... ben ik er snel eventjes. Ishtar, ik ga je proberen op de 21 ertussen te persen en Valkyre, als het juli wordt, mik ik je er ook nog bij
Ik word nu zwijgzaam, maar dinsdag zet ik zo vroeg mogelijk het schema neer! De durfals die zich nu hebben aangemeld, met alle voorbehouden erbij:
Ayanna (liefst op 17)
Belle Époque (2e aflevering)
Geerke (liefst donderdag of vrijdag)
Gerdina (*misschien*)
Genista (aftrap)
Guinevere (niet op 18, 19, 20, 21, 24, 25, 26, 27 en 29)
Heintje Davids (liefst een beetje vooraan)
Ishtar (alleen op 21 juni)
Massi Nissa (na 23 juni alleen in het weekend) (zo mogelijk laatste aflevering)
Mijk
Polly Shearman
Sancy
Thursday Next (Liever niet op woensdag, donderdag of zaterdag)
Valkyre (alleen als het na 1 juli wordt)
Vic (niet op donderdag, liefst op vrij/za/zo)

nu geen behoefte

nu geen behoefte

10-06-2011 om 22:01

Puck

misschien heb je gelijk, maar het voelde toen gewoon niet fijn en daarom heb ik er eigenlijk geen zin meer in.

Guinevere

Guinevere

10-06-2011 om 22:52

26-7

26-7 is voor mij voorlopig vrijgekomen. Daarvoor in de plaats kan ik nu het weekend erna niet meer (2-3 juli).
Dat heb je ervan als je dergelijke feuilletons plant in de drukste tijd van het jaar...

Genista

Genista

14-06-2011 om 10:01 Topicstarter

Gerdina? toch niet?

Oké, ik ga nu een schemaatje in elkaar prakken. Gerdina, als je tóch nog op de valreep durft, dan nu even snel op de chat komen

Genista

Genista

14-06-2011 om 10:19 Topicstarter

Meeschrijvers: dit wordt het rooster

wo 15 Genista
do 16 Belle Époque
vr 17 Ayanna
za 18 Heintje Davids
zo 19 Vic
ma 20 Thursday Next
di 21 Ishtar
wo 22 Guinevere
do 23 Geerke
vr 24 Mijk
za 25 Polly Shearman
zo 26 Massi Nissa
ma 27 Sancy
Valkyre, we hebben er net niet genoeg om tot juli te komen. Maar als het weer een leuk verhaal wordt, gaan we later in het jaar nog eens los.
Alle meeschrijvers: applaus voor jullie durf en veel inspiratie gewenst! Morgenochtend start ik geheel volgens traditie in Gezèllug (contact) de draad van het feuilleton op met daarin nogmaals het rooster en deel 1. En om de afleveringen van het feuilleton netjes bij elkaar te houden, open ik onder die draad de traditionele Oud-Hollandsche commentaardraad. Nog maar één nachtje slapen...

Genista

Genista

14-06-2011 om 10:24 Topicstarter

Vernieuwd rooster

Op het allerlaatste nippertje heeft Gerdina zichzelf nog over de sloot getrokken en doet mee. Het rooster verandert er niet heel erg van, maar dit wordt het dus.
wo 15 Genista
do 16 Belle Époque
vr 17 Ayanna
za 18 Heintje Davids
zo 19 Vic
ma 20 Thursday Next
di 21 Ishtar
wo 22 Guinevere
do 23 Geerke
vr 24 Mijk
za 25 Polly Shearman
zo 26 Massi Nissa
ma 27 Gerdina
di 28 Sancy

Sancy

Sancy

14-06-2011 om 10:43

Omg omg omg

*the pressure*

Ayanna

Ayanna

14-06-2011 om 11:22

Hellepie

Komt wel heel dichtbij nou.....
PS Goed zo Gerdina!

Genista

Genista

14-06-2011 om 11:30 Topicstarter

Ayanna

Ik zag net bij de commentaardraad van het spinnenverhaal, dat je toen al riep dat je de volgende editie zou meeschrijven. We waren met z'n allen erg enthousiast over het idee dat je daar even lanceerde, weet je nog? Nou, voilà, je hebt er nog ééntje overgeslagen (de grotten), maar nu mag je echt.
En weet je, het is zó leuk als je meeschrijft! Je leest zo'n verhaal ineens heel anders!

Belle Époque

Belle Époque

14-06-2011 om 12:19

Ik ben in de spongebob-mood...

'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor! 'k Ben er klaar voor!

Massi Nissa

Massi Nissa

14-06-2011 om 12:22

Leeeeuuuuuk

Ik heb er zin in! Het wordt waarschijnlijk een korte aflevering van mij, ik kan door zoon en zijn borstverslaving niet heel lang achter elkaar schrijven, maar o wat leuk.
Groetjes
Massi

ishtar

ishtar

14-06-2011 om 14:02

Spannend!

Ik vind het toch wel erg eng!
*wacht in spanning op deel 1*

Guinevere

Guinevere

14-06-2011 om 14:19

Aaaaaargh

Nu wordt het spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannend!

Gerdina

Gerdina

14-06-2011 om 14:20

Iekssss!

Wat heb ik gedaan? Jullie maken het toch niet al te ingewikkeld hè? Zodat ik als ik aan de beurt ben nog iets van het verhaal snap....
Iedereen heel veel plezier (en sterkte!) gewenst met schrijven!

mijk

mijk

14-06-2011 om 14:45

Oh help

wat leuk.... De tegenstrijdige emoties vieren hier hoogtij!

Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.