Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

25-04-2010 om 00:02

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer?.

Na een lange koude winter kunnen we nu weer genieten van het heerlijke weer.
Mijn batterij is al weer goed opgeladen met al die zonne schijn. Krijgen jullie daar ook zo veel energie van?.
Vandaag voor het eerst weer naar het strand geweest,zonder winterjas aan hier in Kijkduin. Tweeling met zwembroek aan even met de benen in zee geweest. Koud dat die zee was maar het was weer heerlijk op het strand.
Het strand is opgespoten en er zijn nu meerdere strand opgangen en het strand is verbreed. Het ziet er nu al veel beter uit. Veel meer ruimte als het vloed wordt. Kijkduin gaat Kijkduin-bad heten,net zo als Scheveningen bad. Er gaat hier veel veranderen,eigenlijk wel jammer dat het een tweede Scheveningen gaat worden.
Als het hier echt druk gaat worden fietsen we een strand overgang verder waar het minder druk is.
Morgen gaan we weer wie gaat er ook naar het strand?.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

25-04-2010 om 08:44

Strand

Ik ben donderdag- en vrijdagavond naar het strand geweest. Heerlijke lange wandelingen gemaakt (met winterjas nog aan, want het was best koud).

Misschien ga ik vandaag wel weer, maar ook pas vanavond. Als ik in de middag ga is het zo druk op strand, dat vind ik minder leuk. Loop graag tot ik geen mensen meer zie

Dat mooie weer vind ik super, viel gistermiddag bijna in slaap in de tuin. Helaas kwam net zoonlief thuis die me wakker maakte....

Polly Shearman

Polly Shearman

25-04-2010 om 08:58

Ja strand

Omdat zoons rugbytoernooi hadden in zeeland zijn we allemaal meegegaan en daarna doorgereden naar het strand. Het was heerlijk!! Natuurlijk was de zee ijskoud, maar wie zwemt er nou in de zee?
Ik vind het strand in de lente en herfst geweldig maar in de zomer brand je vaak zo weg! daar is niet tegen op te smeren!

100%mama

100%mama

25-04-2010 om 09:08

Ik geniet!

de deur staat al open, de honden liggen zalig te zonnen, overal hoor je stemmen......ik geniet met hoofdletters!

reina

reina

25-04-2010 om 09:24

Ja!

Ik gebruik dit weekend voor buitenklusjes, tuin etc, maar dan wel met de nodige zit-in-de-zon-momenten ingelast. Héérlijk! Gisteravond voor het eerst weer buiten gegeten, altijd weer een mijlpaal. Ik popel 's ochtends ook om weer naar buiten te gaan. Dat ga ik dus NU doen! Fijne ZONdag!

Ja heerlijk buiten

het huis is direct 14 meter langer omdat de tuindeur open staat, de kinderen op straat aan het spelen, dochter heeft vandaag haar mooiste zomerjurkje aan gehad, vriend is in de tuin bezig. Lekker met Mandarijntje naar buiten. Ik heb al weer een kleurtje, erg fijn ik zag er zo ziekig en vlekkerig er uit. Vandaag in iemands tuin hartje A'dam centrum gezeten, zo gezellig en fijn.

Hopelijk lukt het dit jaar om de achtertuin verder leeg te ruimen (afgelopen 2 jaar de helft gedaan) dan kunnen we echt een leuke eethoek buiten maken en veel buiten eten.

Heirthe

Heirthe

27-04-2010 om 22:58

Nu wel!

Nu ga ik weer genieten van dit weer, heerlijk. Veel zorgen gehad en nog wel maar ik kan er nu wel weer van genieten, ik hoop dat het heel lang zo mag blijven!

reina

reina

28-04-2010 om 07:21

Tja,

Ik zou er ook deze dagen graag van genieten, maar ja, er moet ook gewertk worden, he ? Als ik wegga is het nog fris (nu dus!) en als ik thuis kom, zo rond 1/2 6 is het niet echt warm meer, dus deze week zie ik de zon door het raam .

amk

amk

28-04-2010 om 09:02

Fladder

ik zou bijna jaloers worden. Maar op dit moment ben ik wel blij met mijn binnenbaantje. Ga zo maar weer een stukje lopen haha.

reina

reina

28-04-2010 om 19:52

Fladder

Het is je gegund! Geniet er lekker van!

tonny

tonny

30-04-2010 om 09:16

Nu is het wel héél ander weer ineens

erg jammer voor koninginnedag...

reina

reina

30-04-2010 om 10:13

Helaas

Op de dag dat de vakantie begint is het weer helemaal omgeslagen, jammer!!!

Bastet

Bastet

30-04-2010 om 11:47

Ja,jammer

Ik stond op de vrijmarkt,maar ben er weggeregend.Mijn dochter stond te klappertanden,dus nu lekker een warme douche!
Bastet

Massi Nissa

Massi Nissa

30-04-2010 om 13:10

Heerlijk!

Hier viel een gestage lichte motregen, maar echt koud was/is het niet. Ik heb prettig rond kunnen struinen met onze peuter. Wel jammer dat er zoveel mensen al na een uur weer alles inpakten en naar huis gingen, terwijl het volgens mij juist op gaat klaren vanmiddag.
Dochter ligt nu uitgeput op bed, ik ga eens even stiekem de helft van haar 'oude' speelgoed naar de garage verhuizen zodat alle nieuwe rommel er weer bij kan.
Groetjes
Massi

Nasha 1st

Nasha 1st

30-04-2010 om 15:49

Brrrr.....

vreselijk nat en koud, heel de vrijmarkt viel in het water....nu pas klaart het een beetje op....jammer....

Bastet

Bastet

30-04-2010 om 18:25

Massi (ot)

Ik ging na een paar uur weg,omdat dochterlief aan het klappertanden was,en onze handel doorweekt..
Bastet

Massi Nissa

Massi Nissa

30-04-2010 om 20:46

Ach bastet

Dat is balen, zeg! Hier viel het echt mee qua weer. Het regende wel, maar niet idioot hard en het was eigenlijk best warm. Ik zweette mijn winterjas uit (de enige met capuchon, vandaar).
Nou, alles in de garage zetten tot volgend jaar, of niet?
Groetjes
Massi

Bastet

Bastet

01-05-2010 om 08:56

Massi

yep,alles weer de zolder op,al konden helaas sommige dingen ook de prullebak in,na de hoosbuien,bbbrrr.....nou ja,toch nog een tientje winst al met al..)
Bastet

Ach wat jammer bastet!

Gelukkig had onze oudste een plekje onder een afdak gevonden en hij heeft ook nog best leuk verkocht. Maar degenen die midden op het plein stonden, zagen hun handel inderdaad snel doorweken

Bastet

Bastet

01-05-2010 om 13:33

Ja,zonde

Gelukkig vond dochterlief voor haarzelf een enorme knuffel van Octo,en ik een mooie dvd.Toch nog wat leuks..
Bastet

Nasha 1st

Nasha 1st

02-05-2010 om 11:42

Welk heerlijk weer?? bah

al 3 dagen begint de dag met regen, de afgelopen dagen knapte het in de middag dan nog wel een beetje op, maar vandaag is het wel heel triest.....

Goed voor de planten

dat het nu regent. En goed ook voor de duinen, weer een brand daar zaten we niet op te wachten. Even een paar dagen regen vind ik prima maar het moet niet de hele vakantie duren.

Nasha 1st

Nasha 1st

02-05-2010 om 14:32

Planten zijn nu verzopen

dus het kan wel stoppen hoor....

reina

reina

02-05-2010 om 21:12

Manda

Dat roep ik ook de hele dag! Maar ze kunnen er inmiddels wel weer even tegen, vind ik

Kaaskopje

Kaaskopje

03-05-2010 om 15:52

Pruttelpruttel

ik moet naar de winkel, maar ik heb geen zin. Houdt het nog een keer op met regenen?!

Tineke

Tineke

03-05-2010 om 15:56

Och heden

Ik klaag al bijna, het is koud. Maar ik heb niks te klagen, want het is droog!

Klaagzang

ja ik heb het nu ook wel gehad, nu slaap ik slecht want dochter2 werd weer om 5 uur wakker, dochter1 werd helaas ook vroeg wakker dus ik moest aan de bak. De oudste heeft al zo'n 3 uur tv gekeken vandaag, de poes draait constant rondjes onder mijn neus want wil niet naar buiten, mandarijntje verveeld zich ook te pletter en wordt telkens belaagd door de oudste. Dus vanmiddag het morrende spul in de auto gehezen door de regen naar de geitenboerderij, met de kinderwagen door de torenhoge natte poepdrek geploeterd, tussen een groep kinderen gezeten die geen respect hadden voor wat kuikentjes (er achter aan rennen, geitjes optillen, geitjes treiteren... oh ik kan daar zo slecht tegen). De poeplucht was niet te harden want ze waren aan het uitmesten. Dochter tevreden gehouden met een cakeje en icetea. Doorweekt de kinderen weer in de auto gehezen, naar de ah, heb ik 2 slapende kinderen wakker moeten maken om boodschappen te doen....gelukkig had ik een speentje bij mij zodat de jongste niet huilde.

Ik zit nu met 2 vermoeide jengelende kinderen in huis en heb zelf knallende koppijn want gisteren nog met vriendin en dochters naar Joseph de musical geweest (en gore hap bij de burgerking naar binnen gewerkt, gadver, musicals zijn mijn soort van entertainment totaal niet kwam ik achter, ok de meiden vonden het geweldig, oudste lag om 22.15 in bed).

Ik ben blij als vriend over 2,5 uur thuis komt kan ik een poging doen te koken en dan in bed te crashen, oh ik ben zo moe.

Zo de jongste ligt nu in bed, oudste zit achter de wii en is eindelijk tevreden, de poes wil niet van het toetsenbord. Hopelijk is het morgen mooi weer dan kan ik de oudste naar buiten doen.

Verder gaat het prima

reina

reina

03-05-2010 om 16:27

Brrrr

Na een stormachtige nacht, waarin ik door de herrie buiten (van de wind dus ) steeds weer wakker werd, is het hier weer echt snertweer vandaag. Aan het begin van de middag leek het droog en ben ik naar de stad gegaan voor o.a. een kadootje wat ik nog moest kopen, maar ik kom net drijfnat teruggelopen van de bushalte. En ik ben ook al dagen snipverkouden, het lijkt echt wel herfst!!

Gerdina

Gerdina

03-05-2010 om 17:24

Elk nadeel

heeft z'n voordeel.
Ik kan nu tenminste boodschappen doen, zonder een hoofd vol snot, niesen en zonder vannacht weer wakker te liggen van de jeuk in mijn ogen.

Bastet

Bastet

03-05-2010 om 18:35

Gerdina

Als hooikoortsklant heb ik toch liever mooi weer,ik neem de hooikoorts dan voor lief!
Groetjes,bastet

Vera*

Vera*

03-05-2010 om 19:31

Jakkie

Onze vakantie met tenttrailer naar het mooie weer is niet doorgegaan door een zoon met een acute longontsteking en ziekenhuisopname. Maar nu zitten we thuis met dit vreselijke natte en koude weer. Bbrr, de thermostaat maar weer wat hoger gezet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.