Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Hoe is het met Laura, het zeilmeisje afgelopen?

Ik heb niets meer an haar gehoord, alleen dat ze toen een keer schade had, maar verder niets meer. Maar ik mis wel vaker iets.
Heeft ze het gehaald of niet?

Gr Pham


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
landrot

landrot

05-10-2011 om 12:36

O, we hadden een discussie op niveau? wauw...

ik heb toch niet echt die indruk, het is meer een discussie hoe het bij landrot thuis er uit ziet, hoe landrot denkt, en vooral, hoe landrot de kinderen opvoed. En als landrot zijnde heb ik in een aantal draadje over Laura gereageerd, en let op! Bijna geen enkele heb ik ZELF gestart! Ben er slechts ingesprongen als reageerder. Kan en mag nog steeds volgens mij op het forum.

manon

manon

05-10-2011 om 12:57

Vraag

Landrot, zou je dan eens uit kunnen leggen wat joudan zo stoort aan de hele kwestie Laura. Je vindt het oneerlijk, je vindt haar een wicht, ze is van de firma list en bedrog, jouw kinderen hebben er ook problemen mee want zij willen ook een jaar niet naar school. Dat is wat jij hier vertelt. Verder blijft jouw hele verhaal in nevelen gehuld. Je maakt je er vanaf met oneliners of je zegt helemaal niets. Probeer ons dan eens uit te leggen waarom hebben jij en jouw kinderen zo'n probleem met die hele Laura, dat dekselse zeilmeisje, die bedriegster, die spijbelaar. Leg dat dan eens uit want dat is hier voor niemand duidelijk behalve voor jou (en je kinderen?). Want kennelijk heeft iedereen het hier fout wat jouw bedoelingen betreft.

landrot

landrot

05-10-2011 om 13:06

Antwoord

lees nog eens terug, volgens mij heb ik het al meerdere keren aangegeven namelijk, duidelijker kan ik het niet maken.

manon

manon

05-10-2011 om 13:22

Dat is nou net het probleem

"volgens mij heb ik het al meerdere keren aangegeven namelijk, duidelijker kan ik het niet maken"
Dat is nou net het probleem, er zijn weinigen hier, volgens mij niemand zelfs, die begrijpt wat je bedoelt behalve wat kreten. Doe nog eens een poging, dan, waarom.

Tirza G.

Tirza G.

05-10-2011 om 14:29

Volgens mij vindt landrot

Laura's gedrag niet bewonderenswaardig en wordt dat negatieve gedrag nog beloond ook.
Laura liegt en bedriegt en dat wordt allemaal weggepoetst.

Tirza

landrot

landrot

05-10-2011 om 14:30

Kijk

er is dus in ieder geval 1 iemand die het WEL heeft begrepen.

Fiorucci

Fiorucci

05-10-2011 om 16:02

Landrot

En het aardige is van een discussieforum dat je daar dan over discussieert met elkaar. Maar eigenlijk wil je liever lekker tekeer gaan, en hoonlachend weghollen als je reacties krijgt.

Maylise

Maylise

05-10-2011 om 20:45

Ik ben het helemaal met je eens dat er veel soepeler om zou moeten worden gegaan met de schoolplicht.

Echter in dit geval is het toch ook helemaal niet soepel gegaan? Het meisje gaat niet gewoon even niet naar school. Er is allemaal gedoe geweest voorafgaand aan haar vertrek met jeugdzorg en dergelijke.

Daarnaast volgde ze gewoon school via de wereldschool, wat wel meer kinderen die langere tijd in het buitenland verblijven. Daarmee voldeed ze gewoon aan de schoolplicht.

Daar is ze nu mee gestopt maar ik heb ergens gelezen dat ze niet meer in Nederland staat ingeschreven. In dat geval heeft een Nederlandse leerplicht ambtenaar natuurlijk niks meer over haar te zeggen en is haar scholing een zaak tussen haar ouders en haar + eventueel een ander land waar ze staat ingeschreven.

MerelR

MerelR

06-10-2011 om 07:57

Zou laura meelezen

in dit draadje aangezien ze het volgende in haar laatste blogje heeft gezet.
'Er zijn nog steeds boeken aan boord die ik niet gelezen heb, waaronder een paar van mijn minder geliefde vakken havo 5.. Daarna zal ik toch weer bij mijn gelezen boeken moeten beginnen..'

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.