Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Poezekat schreef op 31-03-2023 om 11:31:

Vanmiddag mag ik onze kat weer ophalen bij de dierenarts, ze is opgeknapt en eet weer na een aantal dagen gesukkel op dit gebied. En de asielkatten beginnen zich ook steeds beter thuis te voelen. Verder een weekje vakantie voor de boeg.


Een van de asielkatten heeft voor de eerste keer een poosje beneden op de vensterbank gezeten, een mooi begin van de paasdagen. Ben erg trots op hem. De andere kat heeft wat meer tijd nodig maar dat komt wel goed op den duur. 

Zijn we weer. Inmiddels val ik zo'n 300 tot 500 gram per week af soms een uitschieter naar 1 kg. Maar zolang het nog naar beneden gaat is het goed. Ik merk wel ik echt naar die "onder de" toe werk waar het in december was "onder de 90" werk ik nu richting onder de 82. Ik hoop rond de 75 te eindigen.

Gisteren wezen shoppen, had nieuwe onderbroeken, zomerkleding en bh's nodig. De borsten zaten op de buik en dit zitten nu weer netjes op hun plekje, de onderbroeken zakten af (nu maatje l maar denk dat m ook goed had gepast). Nieuwe jurken maat m en shirtjes maat 42. Dat voelt echt goed als je van 48 komt.

Decembermamma schreef op 17-04-2023 om 07:48:

Zijn we weer. Inmiddels val ik zo'n 300 tot 500 gram per week af soms een uitschieter naar 1 kg. Maar zolang het nog naar beneden gaat is het goed. Ik merk wel ik echt naar die "onder de" toe werk waar het in december was "onder de 90" werk ik nu richting onder de 82. Ik hoop rond de 75 te eindigen.

Gisteren wezen shoppen, had nieuwe onderbroeken, zomerkleding en bh's nodig. De borsten zaten op de buik en dit zitten nu weer netjes op hun plekje, de onderbroeken zakten af (nu maatje l maar denk dat m ook goed had gepast). Nieuwe jurken maat m en shirtjes maat 42. Dat voelt echt goed als je van 48 komt.

Goed bezig!!

Decembermamma schreef op 17-04-2023 om 07:48:

Zijn we weer. Inmiddels val ik zo'n 300 tot 500 gram per week af soms een uitschieter naar 1 kg. Maar zolang het nog naar beneden gaat is het goed. Ik merk wel ik echt naar die "onder de" toe werk waar het in december was "onder de 90" werk ik nu richting onder de 82. Ik hoop rond de 75 te eindigen.

Gisteren wezen shoppen, had nieuwe onderbroeken, zomerkleding en bh's nodig. De borsten zaten op de buik en dit zitten nu weer netjes op hun plekje, de onderbroeken zakten af (nu maatje l maar denk dat m ook goed had gepast). Nieuwe jurken maat m en shirtjes maat 42. Dat voelt echt goed als je van 48 komt.


Dat is mooi. 

Zelf ben ik ook weer op de gezondere toer, is vooral om lekkerder in mijn vel te zitten maar elke kilo die eraf gaat is mooi meegenomen. 

Decembermamma schreef op 17-04-2023 om 07:48:

Zijn we weer. Inmiddels val ik zo'n 300 tot 500 gram per week af soms een uitschieter naar 1 kg. Maar zolang het nog naar beneden gaat is het goed. Ik merk wel ik echt naar die "onder de" toe werk waar het in december was "onder de 90" werk ik nu richting onder de 82. Ik hoop rond de 75 te eindigen.

Gisteren wezen shoppen, had nieuwe onderbroeken, zomerkleding en bh's nodig. De borsten zaten op de buik en dit zitten nu weer netjes op hun plekje, de onderbroeken zakten af (nu maatje l maar denk dat m ook goed had gepast). Nieuwe jurken maat m en shirtjes maat 42. Dat voelt echt goed als je van 48 komt.

Echt supergoed! Ook dat het zo mooi gestaag gaat. Houdt je huid het goed bij?

Hier eindelijk 12+ afgevallen, nog geen nieuwe kleding nodig, maar dat zal tzt wel komen. Bij mij zit het voornameijk op de romp en borsten en ben maar 1.65 dus ik kom met jouw gewicht nooit in maat 48. Ik had 50/52 bovenmaat( wilde het niet érgens strak zitten) en onder 48. Nu 48/50 bovenmaat en onder bijna 46, maar ben maar iets zwaarder dan jij nu bent. Ik droom van medium en 42, maar dat pas ik echt pas over 15 a 20 kilo in.

Ik loop elke dag veel, maar daar val ik niets van af helaas.

Echt knap gedaan, je gaat je doel vast halen!

Poezekat schreef op 23-03-2023 om 15:16:

Net te horen gekregen dat onze zoon met succes zijn master heeft afgerond.

 Zijn vriendin heeft intussen ook haar master afgerond, dezelfde studie.

Max88 schreef op 17-04-2023 om 11:28:

[..]

Echt supergoed! Ook dat het zo mooi gestaag gaat. Houdt je huid het goed bij?

Hier eindelijk 12+ afgevallen, nog geen nieuwe kleding nodig, maar dat zal tzt wel komen. Bij mij zit het voornameijk op de romp en borsten en ben maar 1.65 dus ik kom met jouw gewicht nooit in maat 48. Ik had 50/52 bovenmaat( wilde het niet érgens strak zitten) en onder 48. Nu 48/50 bovenmaat en onder bijna 46, maar ben maar iets zwaarder dan jij nu bent. Ik droom van medium en 42, maar dat pas ik echt pas over 15 a 20 kilo in.

Ik loop elke dag veel, maar daar val ik niets van af helaas.

Echt knap gedaan, je gaat je doel vast halen!

Ik ben verbaasd dit te lezen, ik heb met cupmaat F en 1m67 ook geen dun bovenlijf. Ik hoop dat je door blijft zetten want denk dat maatje m of 42 er echt wel in kan zitten.

Poezekat schreef op 17-04-2023 om 17:18:

[..]

Zijn vriendin heeft intussen ook haar master afgerond, dezelfde studie.

Super! Nu een nieuwe spannende fase van het werkende leven tegemoet.

Decembermamma schreef op 17-04-2023 om 20:55:

[..]

Ik ben verbaasd dit te lezen, ik heb met cupmaat F en 1m67 ook geen dun bovenlijf. Ik hoop dat je door blijft zetten want denk dat maatje m of 42 er echt wel in kan zitten.

Thanks, ik hoop het! Ik probeer tevens zonder medicatie diabetes2 om te keren, bloeddruk en cholesterol omlaag te krijgen, dus er hangt veel vanaf. Bewondering voor je hoor, ik heb je reis een beetje gevolgd en het inspireert en motiveert dat het kan.


Net ontdektdat ik maar liefst 3 nesten met vogeltjes in de tuin heb🐣🐤. En dat midden in de stad. 

Ons meisje dat na een weekend vol feestjes tussen ons in op de bank kruipt en ons helemaal plat knuffelt omdat ze zo genoten heeft van alles. 

Dat mijn 20 jaar oude auto weer door de apk keuring is gekomen. 

MamaE schreef op 23-04-2023 om 21:28:

Ons meisje dat na een weekend vol feestjes tussen ons in op de bank kruipt en ons helemaal plat knuffelt omdat ze zo genoten heeft van alles.

Wat leuk! En alsnog van harte gefeliciteerd met je dochter!!

Gingergirl schreef op 24-04-2023 om 15:51:

[..]

Wat leuk! En alsnog van harte gefeliciteerd met je dochter!!

Dankjewel. Die kleine geluksmomentjes van je dochter zien genieten van een schoolplein vol kinderen dat voor haar zingt tijdens de koningsspelen, haar heerlijk zien spelen met haar vriendinnetjes tijdens haar kinderfeestje, hoe blij ze is met alle aandacht en cadeautjes en dan heel veel liefde en dankbaarheid terugkrijgen, dat doet alle zorgen toch even naar de achtergrond verdwijnen. Ze wordt zo snel groot, maar tegelijkertijd is ze ook nog echt ons kleine meisje. 

Na 3 weken met flink wat overuren nu eindelijk 5 dagen achter elkaar vrij! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.