Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Net te horen gekregen dat onze zoon met succes zijn master heeft afgerond. 

Poezekat schreef op 23-03-2023 om 15:16:

Net te horen gekregen dat onze zoon met succes zijn master heeft afgerond.

Van harte!

Mijn oudste zoon is alweer bijna twee maanden op stage, en we zijn supertrots op hem! Hij vindt het leuk en ondanks de lange dagen geeft hij niet op. Zo fijn dat hij eindelijk ergens gewaardeerd wordt en zo dankbaar dat zijn huidige mentor hem zo achter de broek is blijven zitten en hem nooit opgegeven heeft! Als het zo doorloopt haalt hij dit jaar zijn diploma, dat zou echt een doorbraak zijn.

Poezekat schreef op 23-03-2023 om 15:16:

Net te horen gekregen dat onze zoon met succes zijn master heeft afgerond.

Gefeliciteerd!

Mijn jongste heeft een prachtig cijfer gekregen voor het stageverslag: een 9,8. De docent zei letterlijk dat het een van de beste stageverslagen was die hij ooit had gelezen. Enorm trots!

Gefeliciteerd met alle mijlpalen en prestaties van jullie kinderen. Fijn dat het zo lekker gaat met ze!

Mijn jongste heeft van de week haar zwemdiploma gehaald, op naar B.

gefeliciteerd Prillewits, Jonagold en Gingergirl! Zo fijn als het goed gaat met je kinderen!

een heerlijke, gezellige autorit waarin mijn pubers van 13 en 15 zich vermaakten met allerhande vragen.  Op t laatst enorm gelachen bij de vraag welke gênante liedjes ze luisteren ....oudste gelijk ohhhh ja, de CAMPFIRE song (van spongebob)...wat inderdaad klopte, want die blèrde ze van de week idd keihard mee. 

Dankzij een tip hier op het forum (aan iemand anders) ben ik hoge doses vitamine D gaan slikken tegen somberheid. En verdorie, het begint te werken. Er spelen wat verdrietige zaken in mijn leven, maar ze drukken me nu veel minder in de put. Mijn verstand wist al lang dat ik ook veel heb om blij mee te zijn, maar mijn gevoel ging er nog niet in mee. Dus wie weet heeft de vitamine D (en meer zonlicht buiten) me nu de goede kant uit geduwd. 

Wilmamaa schreef op 31-03-2023 om 09:09:

Dankzij een tip hier op het forum (aan iemand anders) ben ik hoge doses vitamine D gaan slikken tegen somberheid. En verdorie, het begint te werken. Er spelen wat verdrietige zaken in mijn leven, maar ze drukken me nu veel minder in de put. Mijn verstand wist al lang dat ik ook veel heb om blij mee te zijn, maar mijn gevoel ging er nog niet in mee. Dus wie weet heeft de vitamine D (en meer zonlicht buiten) me nu de goede kant uit geduwd.

Ik ben nog dagelijks blij met mijn AD. Dat ene pilletje maakt zoveel verschil! Jarenlang gevochten met mezelf en dat is nu gewoon over. Een wonder!

Vanmiddag mag ik onze kat weer ophalen bij de dierenarts, ze is opgeknapt en eet weer na een aantal dagen gesukkel op dit gebied. En de asielkatten beginnen zich ook steeds beter thuis te voelen. Verder een weekje vakantie voor de boeg. 

Dochter die vanochtend tegen me zei 'mama, we hebben echt al heel lang geen ruzie meer gemaakt, zullen we samen even heel trots zijn op ons allebei?'

MamaE schreef op 31-03-2023 om 11:45:

Dochter die vanochtend tegen me zei 'mama, we hebben echt al heel lang geen ruzie meer gemaakt, zullen we samen even heel trots zijn op ons allebei?'

Oh, wat heerlijk!!

MamaE schreef op 31-03-2023 om 11:45:

Dochter die vanochtend tegen me zei 'mama, we hebben echt al heel lang geen ruzie meer gemaakt, zullen we samen even heel trots zijn op ons allebei?'

O echt heerlijk!

Hier overigens ook minder ruzie. Normaal hadden we altijd veel ruzie in de ochtend, zoon eet niet door en ik moet op tijd op kantoor zijn. Nu is zoon 10 en nu maken we hem zelf verantwoordelijk in de ochtend. Ik maak een ontbijtje klaar en roep hem. Vervolgens zorgt hij zelf dat hij op tijd vertrekt voor de bso. In de praktijk vertrekt hij vaak gelijk met mij maar soms ook later en dat is prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.