Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Bijtje82

Bijtje82

06-07-2022 om 11:02

Pippeltje schreef op 06-07-2022 om 10:41:

[..]

Jij bepaalt toch niet waar een ander blij van wordt?

Nee, maar strekking van dit topic was  persoonlijke lichtpuntjes. Eigen ervaringen, geen politieke kwesties en daarop volgende discussies. 

Het is mijn eigen topic, dus waarom zou ik dan niet mogen aangeven wat mijn bedoeling was? 

Zullen we nu weer gewoon positief en gezellig doen? ☺️

Ik vind het persoonlijk echt wel een lichtpuntje als ons land weer een beetje socialer word hoor. Dus wat mij betreft hoort zoiets helemaal in dit draadje. 

Bijltje, jammer. Vind het weer niet zo positief  en gezellig dit zo in te kaderen! 

Bijtje82

Bijtje82

06-07-2022 om 11:40

Pinokkio schreef op 06-07-2022 om 11:23:

Bijltje, jammer. Vind het weer niet zo positief en gezellig dit zo in te kaderen!

Wilde alleen voorkomen dat het een nieuws topic werd. Niks persoonlijk, ik gun iedereen zijn eigen geluk. 😊

Erg blij dat mijn vrije dag kon doorgaan. Heb namelijk al wat dagen moeten inleveren omdat er anders een te slechte bezetting is door vakanties, ziektes ed. 

Bijtje82

Bijtje82

06-07-2022 om 12:59

Vandaag een lekker in m'n vel dag. 
Kapper heeft m'n haar weer lekker gedaan, zonnetje schijnt en ik voel me heerlijk relaxed. . ❤️

Na een flutdag , zo net een compliment van een passerende vriendelijke dame over de mooie bloemen in de voortuin. Zulke kleine gebaren zijn goud waard en vegen de frustratie zo van tafel.

Dochter die doodmoe maar wel heel enthousiast thuiskwam van haar schoolreisje.
Ze heeft er echt ontzettend van genoten. 

Bijtje82

Bijtje82

14-07-2022 om 18:57

Al de hele week leuke dingen doen en blije gezichten van de kinderen. 

Na een vermoeid weekend waarin dochter haar scriptie afrondde en ik elke zin op inhoud en spelling  met haar doornam ( ze is dyslectisch), trakteerde zij mij deze week op een lunch, uit dankbaarheid.
Zo lief.

Vanmiddag een afspraak bij de kapper kunnen regelen voor morgenmiddag. Aan de ene kant had ik nog wel een paar weken kunnen wachten maar dan heb ik vakantie dus toch liever ervoor. In elk geval weer een verwenmomentje voor mezelf.

En deze week mijn teennagels gelakt met 2 verschillende kleuren, om en om. Ziet er best leuk uit in mijn sandalen.

Dochter die gisteren is geslaagd voor haar C-diploma en helemaal gelukkig is met haar felbegeerde zeemeerminnenstaart. 
En we hebben samen haar tas voor kamp ingepakt waar ze ontzettend veel zin in heeft. Dat enthousiasme van haar zorgt echt voor geluksmomentjes.

Bijtje82

Bijtje82

24-07-2022 om 21:44

MamaE schreef op 24-07-2022 om 21:13:

Dochter die gisteren is geslaagd voor haar C-diploma en helemaal gelukkig is met haar felbegeerde zeemeerminnenstaart.
En we hebben samen haar tas voor kamp ingepakt waar ze ontzettend veel zin in heeft. Dat enthousiasme van haar zorgt echt voor geluksmomentjes.

Gefeliciteerd! 

Na weken van klaar staan, lezen, steunen etc ten behoeve van de afronding van de laatste scripties/onderzoek voor het behalen van de bachelor, zijn die laatste opdrachten ook succesvol afgerond en voel ik de rust bij dochter en bij mij terug komen.
Dat voelt zo sterk en zo goed; volhouden in moeilijke tijden, loont.
Het geeft ook kracht voor de opstart van de master na de vakantie.
Het vormt karakter.

Later heeft mijn man mij verwend met een BBQ; ik hoefde niets te doen, zelfs geen tafel te dekken. Een blijk van dankbaarheid omdat ik dochter door die laatste loodjes getrokken had. Ook dat is fijn en  positief. Zo kom je als gezin weer dichter bij elkaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.