Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Temet schreef op 29-06-2022 om 21:19:

Blij dat mijn crocosmia 'Lucifer' na jaren kwakkelen nu eindelijk volop en spectaculair in bloei staat

Hier een gele gladiool, ook familie van de lis, die flink uit de kluiten groeit en spoedig gaat bloeien. Ook zo’n kleurrijke bijdrage in de tuin, wat mij opvrolijkt.

Bijtje82

Bijtje82

02-07-2022 om 11:27

Vandaag mijn nieuwe stoelen eindelijk binnen. Erg blij mee. 

Kleine side note.. Ik heb alleen met de breedte van de zitting gemeten, maar het frame is breder. Ze passen dus niet onder de tafel. 🙈

Bijtje82 schreef op 02-07-2022 om 11:27:

Ik heb alleen met de breedte van de zitting gemeten, maar het frame is breder. Ze passen dus niet onder de tafel. 🙈

Wat voor poten heeft je tafel? Kun je daar een blokje onder plakken? (Ja, ervaring mee 🤭)

Bijtje82

Bijtje82

02-07-2022 om 12:32

IMI-x2 schreef op 02-07-2022 om 12:11:

[..]

Wat voor poten heeft je tafel? Kun je daar een blokje onder plakken? (Ja, ervaring mee 🤭)

Ik kan er 100 blokjes onder plakken, maar dat Los het probleem niet op. 

Ze passen in de lengte niet. Heb 6 stoelen, maar passen er maar 2 naast elkaar. Hoop dat de winkel iets voor mij kan betekenen. Poten van de tafel naar buiten plaatsen of een grotere tafel. 

Bijtje82 schreef op 02-07-2022 om 12:32:

[..]

Ik kan er 100 blokjes onder plakken, maar dat Los het probleem niet op.

Ze passen in de lengte niet. Heb 6 stoelen, maar passen er maar 2 naast elkaar. Hoop dat de winkel iets voor mij kan betekenen. Poten van de tafel naar buiten plaatsen of een grotere tafel.

Ah, zo. En je kunt die 2 stoelen niet aan de kopse kanten van de tafel zetten?

Zo niet, en de winkel komt je niet tegemoet, dan mag je een nieuwe tafel uitkiezen 😀

Bijtje82

Bijtje82

02-07-2022 om 12:39

IMI-x2 schreef op 02-07-2022 om 12:35:

[..]

Ah, zo. En je kunt die 2 stoelen niet aan de kopse kanten van de tafel zetten?

Ja, heb ik voor nu even gedaan. Maar heb zo'n poot als deze tafel. Dus is eigenlijk niet handig. En ik vind het niet mooi staan. 

eettafel-van-mangohout-met-u-poot.jpg

 

Bijtje82

Bijtje82

02-07-2022 om 12:39

IMI-x2 schreef op 02-07-2022 om 12:35:

[..]

Ah, zo. En je kunt die 2 stoelen niet aan de kopse kanten van de tafel zetten?

Zo niet, en de winkel komt je niet tegemoet, dan mag je een nieuwe tafel uitkiezen 😀

Die tafel staat er nog geen maand 🤣

Bijtje82 schreef op 02-07-2022 om 12:39:

[..]

Die tafel staat er nog geen maand 🤣

Oh, ik zocht een positieve insteek, maar dat is wel erg... 😄

Bijtje82

Bijtje82

02-07-2022 om 12:48

IMI-x2 schreef op 02-07-2022 om 12:44:

[..]

Oh, ik zocht een positieve insteek, maar dat is wel erg... 😄

Ach ja, ik kan er wel om lachen.

Daarbij heb ik m'n stoelen veeeel eerder dan verwacht en een goede tafel.

De rest lost zichzelf wel op.

Sorry mensen, toch weer eentje uit de soc.ec. hoek: om uitbuiting van buitenlandse arbeidskrachten tegen te gaan wordt de vergunningsplicht voor uitzendbureaus weer ingevoerd en mogen bedrijven alleen nog personeel inlenen van een gecertificeerd uitzendbureau 

Kabinet grijpt in tegen uitbuiting van arbeidsmigranten, vergunning uitzendbureaus voortaan verplicht (volkskrant.nl)

Nu nog uitbuiting rond de huisvesting de kop zien in te drukken en mensen kunnen hier gewoon op een nette manier aan het werk...

Bijtje82

Bijtje82

05-07-2022 om 15:44

Temet schreef op 05-07-2022 om 15:16:

Sorry mensen, toch weer eentje uit de soc.ec. hoek: om uitbuiting van buitenlandse arbeidskrachten tegen te gaan wordt de vergunningsplicht voor uitzendbureaus weer ingevoerd en mogen bedrijven alleen nog personeel inlenen van een gecertificeerd uitzendbureau

Kabinet grijpt in tegen uitbuiting van arbeidsmigranten, vergunning uitzendbureaus voortaan verplicht (volkskrant.nl)

Nu nog uitbuiting rond de huisvesting de kop zien in te drukken en mensen kunnen hier gewoon op een nette manier aan het werk...

Hmm fijn bericht voor deze mensen.

Maar dit topic was eigenlijk bedoeld voor persoonlijke lichtpuntjes. Niet voor actualiteiten. 

Bijtje, nog geen man overboord. Vervang de U- tafelpoten met een Twist tafelpoot en je hebt geen gedoe met afmeting frame.
Even contact opnemen met de meubelverkoper.

Twist- tafelpoot:

https://www.tafelpoten.shop/?gclid=EAIaIQobChMI9db_4fzh-AIV0Y1oCR1pkg3REAAYAyAAEgKO9_D_BwE

Wel even in winkel uitproberen of dat wel naar wens is.

positief lichtpuntje:
Een bruiloft bijgewoond, waar ik erg tegenop keek; het  werd toch ook een gezellige mooie dag met veel dans en leuke muziek. Bruidspaar was heel in hun nopjes met deze geslaagde dag, na twee jaar uitstel.
Minpuntje: wegens aantal  coronameldingen na die bruiloft, kan ik deze week niet langs mijn moeder en houd ik vijf dagen afstand uit zekerheid. Nu ja, die vijf dagen komen we ook wel weer door.

Bijtje82

Bijtje82

05-07-2022 om 18:00

Flanagan schreef op 05-07-2022 om 16:43:

Bijtje, nog geen man overboord. Vervang de U- tafelpoten met een Twist tafelpoot en je hebt geen gedoe met afmeting frame.
Even contact opnemen met de meubelverkoper.

Twist- tafelpoot:

https://www.tafelpoten.shop/?gclid=EAIaIQobChMI9db_4fzh-AIV0Y1oCR1pkg3REAAYAyAAEgKO9_D_BwE

Wel even in winkel uitproberen of dat wel naar wens is.

Heb vandaag bericht gehad van de winkel. Moet zo ff foto maken van de onder kant, dan gaan ze kijken of er iets mogelijk is met het verplaatsen van de poten. 

Bijtje82 schreef op 05-07-2022 om 15:44:

[..]

Hmm fijn bericht voor deze mensen.

Maar dit topic was eigenlijk bedoeld voor persoonlijke lichtpuntjes. Niet voor actualiteiten.

Jij bepaalt toch niet waar een ander blij van wordt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.