Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Temet schreef op 14-09-2022 om 13:32:

Na een bezoekje aan de orthoptist vanochtend bleken de ogen van mijn dochter niet verder achteruit gegaan. Hiep hoi!

Wat fijn! Ik heb daar bij dochter ook grote zorgen over gehad, maar gelukkig zijn haar ogen tot nu toe heel stabiel. 

Grappig dat juist wanneer een ander iets positiefs meemaakt, dat jezelf zo gelukkig kan maken.

Zo heeft dochter haar bachelor diploma deze week in ontvangst mogen nemen. Ik zag dat ze trots was. Dat doet je goed.

De heerlijke appels van onze eigen appelboom waar ik nu bijna dagelijks een appeltje van eet 🍎

Alweer blij door mijn kleinzoon van 2.5.
Hij timmerde met pan en deksel op elkaar, het as oorverdovend en zong er een even luidruchtig zelfverzonnen liedje bij en vroeg: ben jij nu blij?🥰

Mijn dochter die vanmiddag op de bank tegen me aan kroop en zei dat ze het fijn vond dat we al een hele tijd geen ruzie meer hebben gemaakt en dat ze trots was op ons allebei. 
Echt, zoveel liefde voor mijn lieve meisje. 

Bijtje82

Bijtje82

14-09-2022 om 18:17

MamaE schreef op 14-09-2022 om 18:07:

Mijn dochter die vanmiddag op de bank tegen me aan kroop en zei dat ze het fijn vond dat we al een hele tijd geen ruzie meer hebben gemaakt en dat ze trots was op ons allebei.
Echt, zoveel liefde voor mijn lieve meisje.

Ik vind jou altijd vol liefde over je dochter.

Bijtje82 schreef op 14-09-2022 om 18:17:

[..]

Ik vind jou altijd vol liefde over je dochter.

Ze is de grootste zegening in mijn leven. En ben gewoon heel dankbaar voor dat het allemaal weer lekker gaat met iedereen thuis. 
Maar ze is ook heus wel eens irritant, vervelend, brutaal, tegendraads etc. Alleen dat zet ik niet in dit topic.

Bijtje82

Bijtje82

14-09-2022 om 18:44

MamaE schreef op 14-09-2022 om 18:36:

[..]

Ze is de grootste zegening in mijn leven. En ben gewoon heel dankbaar voor dat het allemaal weer lekker gaat met iedereen thuis.
Maar ze is ook heus wel eens irritant, vervelend, brutaal, tegendraads etc. Alleen dat zet ik niet in dit topic.

Is dat met de meeste kinderen niet zo? Hou van alle drie, maar soms... grrr.

Dit topic is niet geschikt voor wat ze soms uitvreten idd. 

Bijtje82 schreef op 14-09-2022 om 18:44:

[..]

Is dat met de meeste kinderen niet zo? Hou van alle drie, maar soms... grrr.

Dit topic is niet geschikt voor wat ze soms uitvreten idd.

Als mijn kind nooit iets zou uitvreten of niet luistert zou ik me ook zorgen maken hoor.
En soms kun je er achteraf ook best om lachen.

Bijtje82

Bijtje82

14-09-2022 om 18:59

MamaE schreef op 14-09-2022 om 18:58:

[..]

Als mijn kind nooit iets zou uitvreten of niet luistert zou ik me ook zorgen maken hoor.
En soms kun je er achteraf ook best om lachen.

Heb je helemaal gelijk in.  😜 

Gezellig beha's gekocht met dochter. Ze is apetrots op haar nieuwe maat (70D, bleek bij het uitgebreide passen) en dolblij met haar nieuwe ondergoed.

Deze topic gaat om kleine geluksmomenten om samen te delen. Die geluksmomenten vallen voor mij deze week ook samen met een droevig gebeuren, daar mijn moeder elk moment kan overlijden. Wat zijn dan die geluksmomenten, zou je denken..
Nu zat ik paar dagen geleden naast haar bed op mijn mobiel te typen dat mijn broer zijn werk moest neerleggen omdat het foute boel was. Terwijl ik tijdens het typen een getik-geluid maakte, keek ik even naar rechts in de mooiste blauwe ogen die mij zo liefdevol aankeken. Mijn moeder was na een ochtend diep slapen, heel even  wakker geworden. Om daarna weer snel in slaap te raken. Mijn broer heeft later ook een opleving bij haar mogen koesteren. Dierbare herinneringen in een fase van afscheid nemen, zijn vaak die positieve herinneringen die je bij blijven en het afscheid nemen minder pijnlijk wordt.

Bijtje82

Bijtje82

14-09-2022 om 20:02

Flanagan schreef op 14-09-2022 om 19:42:

Deze topic gaat om kleine geluksmomenten om samen te delen. Die geluksmomenten vallen voor mij deze week ook samen met een droevig gebeuren, daar mijn moeder elk moment kan overlijden. Wat zijn dan die geluksmomenten, zou je denken..
Nu zat ik paar dagen geleden naast haar bed op mijn mobiel te typen dat mijn broer zijn werk moest neerleggen omdat het foute boel was. Terwijl ik tijdens het typen een getik-geluid maakte, keek ik even naar rechts in de mooiste blauwe ogen die mij zo liefdevol aankeken. Mijn moeder was na een ochtend diep slapen, heel even wakker geworden. Om daarna weer snel in slaap te raken. Mijn broer heeft later ook een opleving bij haar mogen koesteren. Dierbare herinneringen in een fase van afscheid nemen, zijn vaak die positieve herinneringen die je bij blijven en het afscheid nemen minder pijnlijk wordt.

Sterkte 😘

Juist die kleine dingen moet je koesteren. Kleine geluksmomenten. 

Flanagan schreef op 14-09-2022 om 19:42:

Deze topic gaat om kleine geluksmomenten om samen te delen. Die geluksmomenten vallen voor mij deze week ook samen met een droevig gebeuren, daar mijn moeder elk moment kan overlijden. Wat zijn dan die geluksmomenten, zou je denken..
Nu zat ik paar dagen geleden naast haar bed op mijn mobiel te typen dat mijn broer zijn werk moest neerleggen omdat het foute boel was. Terwijl ik tijdens het typen een getik-geluid maakte, keek ik even naar rechts in de mooiste blauwe ogen die mij zo liefdevol aankeken. Mijn moeder was na een ochtend diep slapen, heel even wakker geworden. Om daarna weer snel in slaap te raken. Mijn broer heeft later ook een opleving bij haar mogen koesteren. Dierbare herinneringen in een fase van afscheid nemen, zijn vaak die positieve herinneringen die je bij blijven en het afscheid nemen minder pijnlijk wordt.

Sterkte Flanagan, een mooi moment in een verdrietige situatie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.