Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Doremi

Doremi

18-07-2010 om 22:26

Iets op te biechten

Van die dingen die je niet in het openbaar durft te vertellen, hoewel het natuurlijk helemaal geen schande is. Ik ben fan van de 3 J's en vind het geweldig dat ze volgend jaar mee gaan doen aan het Eurovisie Songfestival. Ik verheug me nu al op de uitzending waarin het liedje voor het songfestival gekozen gaat worden.
Iemand anders nog iets op te biechten?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fasolla

Fasolla

18-07-2010 om 22:43

Biecht

Ik speel regelmatig Sims 3 op de laptop, en lees en kijk de Twilight serie, ik zwijmel helemaal weg daarbij

Poppenhuizen

ik vind poppenhuizen nog steeds leuk. En barbies. En ik zou gerust nog een legodorp willen bouwen.
Oh ja en van die kartonnen aankleedpoppetjes. Zijn die nog ergens?

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

19-07-2010 om 00:21

Biecht

Ik heb werkelijk geen idee wie de drie J's zijn...

Kaaskopje

Kaaskopje

19-07-2010 om 01:03

Kijk dat is pas een biecht

Als je zegt dat je nog nooit van de 3 J's hebt gehoord!
De 3 J's leuk vinden is toch geen schande? Ik vind Nick en Simon ook erg leuk.
En The Sims is ook niks mis mee. Ik speelde er alleen amper mee, ik richtte vooral huizen in. Mijn dochter heeft het deze week weer op de computer geïnstalleerd. "Leuk ma, kun je weer inrichten!"
Ik zit tot over mijn oren in Farmville, Café World en Country life. Dat ik dat speel vind ik niet iets wat ik 'op moet biechten', dat ik tot laat in de nacht nog steeds mijn land zit te verbouwen of soms voor mijn werk snel ga oogsten omdat ik ergens aan meedoe is weer een ander verhaal

Klaartje

Klaartje

19-07-2010 om 07:08

ik zit voor ik naar mijn werk ga zomaar op OO. Eigenlijk moet ik mijn vaatwasser uitruimen.

doet er niet toe

doet er niet toe

19-07-2010 om 08:18

Weg

Ik wil scheiden, maar zie tegen de rompslomp op,vind het leven even niet leuk meer,lig tegenwoordig al om 19.15 in bed,tegelijk met de kids, wil niet meer in een kamer zijn met eega,wil ook wel eens op vakantie,wil gewoon weg,opnieuw beginnen,het leven weer leren waarderen, me geen sloofje meer voelen,heb een man, doet geen flikker,ik doe alles alleen,huis,kids,werk,wil gewoon weg........

Opgeschreven, nu nog even aan man vertellen!

Bastet

Bastet

19-07-2010 om 08:39

Elfjes

Ik spaar elfjes..
Bastet

zeg ik niet

zeg ik niet

19-07-2010 om 10:02

Plant vermoord

Ik heb ooit een hele lelijke plant 'vermoord' van mijn man (uit de tijd dat hij nog voor mij, op zichzelf woonde) Hij vond hem heel mooi maar het ding was zoo lelijk, en had hele scherpe bladeren, als je er tegenaan kwam had je een schram. Uiteindelijk ging ie 'zomaar' dood en man weet nog steeds niet hoe dat nou toch kwam.

krin

krin

19-07-2010 om 10:26

Biecht per briefkaart

http://www.postsecret.com/
Soms grappig, soms ontroerend. Ik dacht dat er ooit ook een nederlandse versie was (geweest), maar die kan ik niet zo snel vinden.

krin

krin

19-07-2010 om 10:28

Toch gevonden

http://www.briefgeheimen.nl/, dat is de Nederlandse variant.

Lou

Lou

19-07-2010 om 10:34

Bejeweled

Ik kan soms helemaal opgaan in Bejeweled 2 De Luxe, variant Hyper. Dat laatste word je er ook van. En dan ineens is het een uur later of zo. Het is pure tijdverspilling. Maar soms, als ik behoefte heb aan het gevoel even volledig vrij te zijn in wat ik doe, ga ik expres dit spelletje zitten doen.

Sluipsnoeper

Mijn kinderen krijgen niet zoveel echt snoep (meer van de koekjes en kaasjes). Als ze dan toch eens een zakje krijgen (op een feestje bv) mogen ze er iets uitzoeken en de rest gaat in de snoeptrommel. Zij vergeten het, maar ik snoep er regelmatig stiekem uit........

winniethepooh

winniethepooh

19-07-2010 om 13:47

Roken

JAren geleden ben ik gestopt met roken toen de kids kwamen
maar nu sinds een paar maanden rook ik zo nu en dan weleens stiekem een sigaretje zonder dat iemand het ziet dat wil ik ook niet behalve mijn man weet het verder niemand....

Kwinnie de Veer

Kwinnie de Veer

19-07-2010 om 14:50

Oprah

Ik kijk wel eens naar Oprah.... En nog erger: ik sta stiekum dropjes te eten in de keuken, in de hoop dat de kinderen het niet merken. Want die mogen pas een snoepje om half 4.

muis

muis

19-07-2010 om 23:43

Eerder weg

Mijn baas is op vakantie en ik ben al 2 keer een half uur eerder van werk gegaan (niks te doen, 90 % van de afdeling is weg) om even op mijn gemak door de stad te slenteren voor ik naar huis ga, het gekkenhuis, spitsuur met kinderen..
Tja, als de kat van huis is...

joep

joep

20-07-2010 om 11:58

Winniethepoeh /roken

Miscchien leuk te horen voor jouw, Winnie, maar ik rook ook stiekem als er niemand is (liefst in het donker). Behalve dat ik altijd gek ben gebleven op roken voelt het ook lekker ondeugend. Mijn man weet ervan, vindt het raar dat een vrouw van 34 stiekem rookt, maar vertelt het gelukkig niet verder.
Nog iets te biechten: als ik mijn kinderen voorlees uit het boek Winnie de poeh, noemen wij hem 'windje de poeh' en knorretje noemen wij 'boertje de scheet'. Dit vertel ik ook niet overal.

100%mama

100%mama

20-07-2010 om 15:47

En zo blijk je niet de enige te zijn

die 34 is en "stiekum" rookt.....mijn biecht dus ook! Manlief weet ervan en ook hij vind het belachelijk dat het stiekum gaat. Ik...ik vind het heerlijk zo'n stiekumme en het voordeel......ik rook een stuk minder als vroeger toen ik nog "openbaar" rookte!

Alvoco

Alvoco

20-07-2010 om 16:58

Zojuist

heb ik illegaal een flinke dot Ben en Jerry's chunky monkey in een schaaltje gedaan en dat zit ik nu zalig te eten onder het lezen van OO.
Het was namelijk zo: ik zou een waterijsje pakken uit de vrieskist. Blijkt het een of andere )(*&^%$gezinslid slechts een lege doos te hebben overgelaten van de waterijsjes. Maar de Ben en Jerry's mag ik eigenlijk niet. Dat zit dan weer zo: die is van de jongens voor een speciale gelegenheid (in aanbieding gekocht) en ik word daar bovendien nog dikker van. Terwijl ik weer begonnen ben met mijn op zich zeer succesvolle dieet om de vakantiekilo's te lozen. Volgen jullie het nog?
Ik ben dus op meerdere fronten fout bezig en nog rancuneus ook. Maar wat is dat ijs lekker!! Oei, ik hoor ze thuis komen.....

Lietje

Lietje

20-07-2010 om 19:08

Biechtje

Ik heb een xbox voor m'n verjaardag gekregen, ik speel erg graag rpg's (fable,ffxiii, tales). Gelukkig de kinderen ook, dus kan ik me daar achter verschuilen, maar eigenlijk.....
Lietje

Vreetbui

Vreetbui

21-07-2010 om 07:22

Spugen

Ik heb af en toe een vreetbui en dan spuug ik later alles weer uit. Soms 3 keer op een dag en dan weer weken achter elkaar niet.

Dit weet echt niemand van me......

Kaaskopje

Kaaskopje

21-07-2010 om 13:11

Vreetbui

Dat je het hier opgebiecht hebt is de eerste stap, de tweede is om het toch te vertellen aan een bekende, eventueel de huisarts. Succes en sterkte.

Doremi

Doremi

23-07-2010 om 12:37

Dat viel mee

En nog een geheimpje, als ik aan het klussen of schoonmaken ben zet ik 100%NL op en ga ik heel hard mee zingen. Stiekem snoepen en luieren doe ik ook, en als man en kinderen dan thuis komen zet ik de stofzuiger in de gang en doe of ik heel hard gewerkt heb.

Tirza G.

Tirza G.

23-07-2010 om 15:11

Mijn moeder

liep met een geopende fles Andy (schoonmaakmiddel) door het huis net voordat wij thuiskwamen. Dan rook het zo lekker schoonmakerig

Tirza

fladder

fladder

23-07-2010 om 20:39

Komt-ie...

Ik heb Crocs, heb genoten van de WK (zelfs de finale op het stadhuisplein op een groot scherm bekeken) en had oranje vlaggetjes aan mijn balkon, ik twitter (is ook not done, geloof ik wel eens, er wordt vaak lacherig over gedaan), praat 's ochtends na het opstaan met mijn cavia's, heb een patsermobiel , en zo heb ik nog wel meer stiekeme ondeugden

fladder

fladder

24-07-2010 om 19:34

Didi

Vanzelfsprekend begrijpen ze ons!

Ikke....

slaap nog met een knuffel en ik snoep ook stiekem zodat mijn kinderen het niet zien....

Errug anoniem

Errug anoniem

24-07-2010 om 23:43

Toppunt van smakeloosheid

Mijn bekentenis: ik ben dol op spierbundels zoals vanavond bij de Scorpion King of bij de sterkste man. Hoe opgepomter hoe beter Niet dat ik soppend op de bank zit maar ik vind het geweldig om te zien. Helaas kan ik dat nooit tegen iemand zeggen want mensen vinden die spierbundels over het algemeen afstotelijk.

Bastet

Bastet

25-07-2010 om 19:21

En ik...

Ik kijk Hollands got talent.Vooral de audities vind ik zalig.
bastet

Doremi

Doremi

25-07-2010 om 20:02

Vanavond

Voor wie niet weet wie de 3 J's zijn. Vanavond komt er een programma bij de Tros, De beste zangers van Nederland. Daarin doet Jan Dulles mee, de zanger van de 3 J's, die ik ook nog eens erg sexy vind. Dat is pas een biecht! Helaas ook met Froger en Jeroen van der Boom, daar krijg ik allergische bultjes van ;-(

Maxime.M

Maxime.M

25-07-2010 om 20:42

Raar eten

ik eet/at wel eens een blik soep leeg, koude soep, zo rechtstreeks uit het blik. Vooral de tomatengroentesoep van de Lidl vond ik zo lekker. Maar die ik lekker vond hebben ze niet meer, dus doe ik het nu eigenlijk niet meer. (en nooit in het zicht van anderen natuurlijk) het had altijd wel iets, zo stiekem alleen thuis

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.