Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Emmawee

Emmawee

13-01-2011 om 21:21

Huh?

Margje... jullie waren er vorig jaar toch ook allebei?
Groetjes, Maw.

margje van dijk

margje van dijk

13-01-2011 om 21:40

Aaah ja dat is waar

Oh ja, ik was het al weer kwijt. Inderdaad! Ze was zo veel kleiner dan ik me had voorgesteld. Maar goed, ben blij je OPNIEUW te ontmoeten

Margje

Ik heb gedroomd

over de posting van Margje. Ze zegt dat er weinig mensen tussen zitten die geen belletje doen rinkelen. Dat las ik vlak voor ik naar bed ging. Nou daar liep ik vannacht op de meeting met een koebel om en niemand zag me. Hoe sneu kan je zijn!

Savon toch...

Natuurlijk zie ik je wel! Jij hebt immers je naam aan een speciale eervolle vermelding gegeven... Jij straalt vast als een savonsterretje.

Savon II

(vrij naar Cees Stip
Savon te Moskou sprak: "Een koebel
kost anderhalve roebel
En weet je wat ik heb ontdekt?
Een aardig klokkenspeleffect
Bereik je door met drie bellen
Geweldig te gaan wiebelen!"

Margje toch

Ben je me nu alweer vergeten, hahaha! Maar inderdaad, leuk lijstje, al heel wat mensen waar ik een gezicht bij heb. En toch ook weer een paar nieuwe. Heb er al vreselijk zin in

P.S. ik wist wel wie Bob was, maar ik vond het zo lollig dat ie steeds op het lijstje stond

Emmawee

Emmawee

15-01-2011 om 17:45

Sini

Bob Evers heb ik Ge-Wikipediaad. Ik vond het gewoon grappig dat het hier opeens over Bob Evers ging, dat ik hem daarom maar op de lijst heb gezet.
Groetjes! Maw.

Genista (e.a.)

Als jij nou een roos in je knoopsgat doet, herken ik je en kom ik heel hard naar je toegerend, dan is het vast minder eng!

Zijn jullie allemaal al een keer geweest of vinden meer mensen het toch wel een beetje eng (wat een understatement, haha).

Terpi

Terpi

17-01-2011 om 13:37

Savon

Ik ben ook niet eerder geweest, no worries Ik heb wel een paar keer gemeet met een groepje vaste chatters maar dit 'grote' is voor mij ook spannend hoor Enne, Genista, die herken je meteen als je die stralende slanke den zoekt hahaha!

Krin

Krin

17-01-2011 om 14:25

Savon

Ik ben een keer naar een meeting geweest en vond dat van tevoren ook eng. Stapte ik daar bij totaal onbekende vrouwen in de auto om naar een restaurantje te rijden met nog meer onbekende vrouwen.
Maar zodra je binnenkomt, besef je dat het geen onbekenden zijn, maar bekenden die je alleen nog nooit in het echt hebt gezien, en is er niets engs meer aan.
Echt. Dus voel je gerust zenuwachtig, als je maar weet dat het nergens voor nodig is

Puck

Puck

17-01-2011 om 14:45

Zodra je binnen kwam pas krin?

Sjonge Krin, hadden jullie niet dat je in de auto al het idee had dat je elkaar al jaren kende? Ik ben mijn eerste meeting ook meegereden met van gezicht onbekende dames, maar vanaf de eerste minuut zaten we te kwekken alsof we elkaar al jaren kenden.

krin

krin

17-01-2011 om 14:57

Niet schieten, puck

Oké, correctie: zodra ik in de auto stapte, in mijn geval bij drie dames die inderdaad al uitgebreid hadden zitten kwekken. En dat kwekken ging binnen gewoon door, en op de terugweg (bij AMK) in de auto ook nog. Zelden zoveel met gezellige onbekende bekenden (of andersom) gekwekt als die avond

ergens stellen jullie ervaringen me wel gerust maar toch, ik ben niet zo'n held hoor.

Maar goed, ik zet me er overheen, man heeft speciaal vrij genomen die dag dus ik moet wel!

Zelazny

Wat een goed idee was dat! Wie komt er bij mij in het hoekje?

mijk

mijk

18-01-2011 om 09:36

Savon

op het moment lijkt bungeejumpen me minder eng dan naar een meeting gaan. Heb ook van die vage gedachtes als ja ja allemaal bekenden en dan zul je zien dat nemand weet wie MIJK is. maar daarom doe ik het juist. Zul je zien hoe stoer wij ons voelen 6 februari (hoop ik)

Mijk (die wel al eerder 3 oud OOLers ontmoet heeft maar nog nooit een kudde...)

amk

amk

18-01-2011 om 10:08

Mijk: dat kan ook niet

je kunt niet een kudde OO-ers ontmoeten, want het is namelijk een kippenhok.

O mijk

jij verwoordt het precies goed, straks weet niemand wie ik ben! Ik heb wel de dames van mijn draadje ontmoet (sep/okt/nov 2008) maar dat is toch anders.

Zullen we voor de deur afspreken, hoeven we niet alleen naar binnen? Ik hou me voor: als ze heel eng zijn of ze vinden mij heel eng dan ga ik gewoon weer naar huis. En als jij dat ook vindt gaan we gewoon samen naar de kroeg.

Overigens lijkt het me ook vreselijk opeens een moeder van school te zien zitten, daar gaat mijn anonimiteit dan.

amk

amk

18-01-2011 om 13:10

Kijk

en daar hebben we nu altijd stickers voor. Nick er op en iedereen weet zo wie je bent.

mijk

mijk

18-01-2011 om 13:40

Afgesproken savon

was blij dat jij het zei. Gedeelde angst is halve angst...

AMK dat van die nicks dat snap ik wel maar mijn paranoia gedachte is dan nog dat 'men' denkt. Mijk, mijk wie is dat? Schrijft die ooit iets dat de moeite waard is..

Ik geef het toe mijn zelfvertrouwen is omgekeerd evenredig met de stand van de maas vandaag...

Mijk

amk

amk

18-01-2011 om 13:42

Vooral doorgaan mijk

heel veel reacties hier, en dan spreekt vast iemand je aan met: Het valt wel mee toch? Mijk je was zo zenuwachtig."

Ik ga je zeker niet vergeten.
er is altijd wel iets te kletsen.

Puck

Puck

18-01-2011 om 14:11

Mijk

Zal ik dan nu in het archief gaan zoeken naar al jouw draadjes en je aanspreken?
Het valt echt, heus waar, geloof nu maar, 100% mee.

mijk

mijk

18-01-2011 om 14:40

Ik geloof je!

anders deed ik het niet...! Het is gewoon zo suf dat je verstandelijk kan beredeneren dat het mee gaat vallen en dat het vast niet zo eng is als je denkt maar dat het dan niet lukt om dat ook te voelen...

Mijk

Guinevere

Guinevere

18-01-2011 om 16:15

Makkelijker

Als iedereen hier nou even neerzet welke opvallende draadjes ze heeft gehad dan scheelt dat weer een hoop zoekwerk.
Ik was diegene van de draad "zou je meer kinderen willen als je rijk was". En van diverse zorgenkinderentopics zoals de draad waarin ik vroeg of er nou werkelijk meer IADH's voorkomen tegenwoordig of dat die gedachte in mijn hoofd zit. Verder ben ik de meeste onderwerpen al weer vergeten, haha.

Guinevere

Guinevere

18-01-2011 om 17:36

Izar

Nooit iets rellerigs gedaan? Dat het hele forum over je heen viel bijvoorbeeld? Kom maar op met de smeuiige details.

Mijk

volgens mij ben jij mijn zus, we zijn allebei net zo mutserig hierover. Ik moest ook wel heel erg lachen om je beschrijving van je zelfvertrouwen.

Ik ben vooral actief bij de spelletjes, ik ben een echt spelletjesmens. Wie komen er van de spelletjesmensen? Verder schrijf ik mee met het draadje van eind 2008, misschien dat mensen de zwangerschap toen wel eens zijdelings gevolgd hebben, die was nogal angstig.

En nee, nooit iets rellerigs, ik ben hier redelijk gelijkmatig, in het echte leven niet altijd (wat een zelfkennis).

Sascha2

Sascha2

18-01-2011 om 20:05

Ach mijk en savon

Ik herken het hoor. Zou iemand mij wel kennen? Kan me nauwelijks voorstellen op een paar dames na dan. Maar ach weet je, dat maakt niet uit. Kijk maar eens op een willekeurige avond hoeveel nieuwe reacties er op verschillende draadjes zijn geplaatst. Denk dan ipv de geschreven tekst stemmen erbij en zie hier hoe het de 5e zal gaan: één grote kakelbende. Twee jaar geleden was ik bij een ool-meeting en dat was heel erg gezellig. Allemaal dames en een heer. En ongeveer driekwart van de dames kwam met een soort van onzeker gezicht binnen, ook degenen die op het forum wat mij betreft heel zeker overkomen. En anders zoeken jullie gewoon naar mij, ik vind het ook nog steeds eng

Ik heb dat nog steeds...

ik ben nu drie keer bij een meeting geweest en nog steeds bekruipt mij het gevoel....weten ze wel wie ik ben. Inderdaad dat....huh Purk, wie is dat....ja, dat roze varkentje van Sesamstraat kennen we wel, maar op het forum....never seen.

Bij mij begint het ondertussen ook wel te kriebelen. Het blijft spannend een meeting.

groetjes van Purk (kan nu al dubben....wat moet ik aan en moet ik nog wat aan mijn haar/uitgroei doen??)

Puck

Puck

18-01-2011 om 20:33

Heb ik ook nog steeds

En ook ik heb nog ook nog steeds het gevoel dat ze niet weten wie ik zal zijn. Maar Savon: ik ben er dus uit de spelletjes rubriek en ik zie jou als degene die al heeeeeel veel Savonsterretjes voor mij heeft voorkomen. GGGRRRRR, maar ik bijt verder niet hoor.

Sascha2

Sascha2

18-01-2011 om 20:46

Purk

Had jij twee jaar geleden net een knalroze t-shirt met je nick erop aan?

Sascha2

Sascha2

18-01-2011 om 20:46

Niet

Niet net maar niet dus..... Stom toetsenbord

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.