Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

18-01-2011 om 21:08

En ik

Ga dit jaar voor de derde keer,
niemand kent mij, gelukkig wel mijn eigen hardloopgrouppies, al tel ik daar niet meer mee omdat ik zandvoort gruwelijk vind/vond. Dus feitelijk kom ik volledig eenzaam en alleen.
Bovendien, als mensen me al herkennen van een draadje is het vast omdat ik een hardzak ben.
Dus... zit er niks anders op dan gewoon wel te gaan maar de sticker PELLE op mijn tiet te plakken ( zonder gips dit jaar) en een beetje te strompelen... dan komt het wel goed )

Sascha2

nope....dat was ik niet. Kijk dat bedoel ik....niemand kent mij
Ik had vorig jaar een speldje geknutseld met een klein roze purkje....heb ik ook nog weleens moeten uitleggen dat dat een Purk was. Maar goed, als je niet meer sesamstraat kijkt, is je dat vergeven.

Ik zag laatst wel bij de Bart Smit een Purk-knuffel. Die kan ik natuurlijk kopen en gezellig naast me neer zetten, zit ik in elk geval niet alleen

groetjes van Purk

Sascha2

Sascha2

18-01-2011 om 23:01

Oeps

Sorry Purk!!! Aan de andere kant: ik denk je dus wel te kennen, ha dat is toch ook mooi? Huhm, nu nog even de hersens kraken wie dan dat shirt aan had twee jaar terug.....

Emmawee

Emmawee

18-01-2011 om 23:08

Sascha2

Archiefwerk!
Groetjes, Maw.

Emmawee

Emmawee

18-01-2011 om 23:17

Stand van zaken

Locatie en ik zijn in overleg. Het komt goed mensen, het komt goed...
Het koppelen voor carpoolen zal ik komend weekend doen, dus als er nog iemand wensen / aanbod moet doorgeven, graag een mailtje naar oomeeting2011 et gmail punt com. Alvast een concrete vraag hierover: komt er iemand uit de omgeving van Dordrecht?
Verder geen nieuws, of ja toch... de nieuwe lijst met een klein aanpassing:
amk
Asa Torell
Beemer
Biene M. alleen 's middags, misschien.
Cobi
Dorry1
Egberdien
Emmawee, van wie de groeten!
Fladder
Genista
Guinevere
Izar
Jet Burg
Lidwientje Walg
Lotte
Margje
Massi Nissa
Mickey
Mijk
Minet
Morgana Fata
Niny
Peetje
Petr@
Polly
Puck
Purk
Rodebeuk
Sancy
*Sascha2*
Savon
Sinilind
Terpi
Tihama
Tonny
Zelazny

Sascha2

Sascha2

18-01-2011 om 23:22

Ha maw

Ik weet het, ik weet het... Het archief is geduldig. Ik helaas niet en ik kan het niet uitstaan als iets wat ik me meen te herinneren niet spontaan in me op komt. Het broeit ergens in mijn geheugen, maar het popt niet op zeg maar. He, zou ik dan echt dat archief moeten gaan doorspitten?

Sascha2

Sascha2

18-01-2011 om 23:23

Biene!

Dat zou leuk zijn als je er een tijdje bij kunt zijn! X

Sascha2

Sascha2

18-01-2011 om 23:26

Aargh

Zet ik me net over mijn ongeduld heen om het archief in te duiken, zit die helemaal niet op de mobiele ool! Tsssss nu maar hopen dat ik wel kan slapen. De naam komt steeds meer naar boven,maar nog niet helemaal grrr

Biene M.

Biene M.

19-01-2011 om 08:22

Purk

Heeft purk niet van die leuke blonde krullen?

margje van dijk

margje van dijk

19-01-2011 om 08:47

Yup

Dat is Purk, met leuke blonde krullen en een vrolijk gezicht.

Zeg Biene, jij komt niet zeker, vanwege het recente heuglijke nieuws (toch?). Gefeliciteerd, nog! Was wel gezellig de vorige keer

En al die anderen: jullie hadden mij moeten zien hier vlak voor mijn eerste meeting, ik zat helemaal te shaken op de bank, mijn man begreep er niets van. "Ik dacht dat je het leuk vond?". Het idee dat een wildvreemde vrouw (Sassefras) met wie ik nog niet zo heel lang geleden ook nog een forumruzietje had gehad, zometeen bij mijn deur ging aanbellen om mij op te halen, en dat we dan samen naar een hok vol onbekenden gingen rijden, ondenkbaar gewoon. Nou, de eerste verrassing was al dat zij gewoon ontzettend leuk en aardig was en 'doodgewoon' en helemaal niet eng. Vervolgens konden we de locatie niet helemaal vinden en zei haar TomTom de hele tijd: "Keer onmiddellijk om. Neem de eerstvolgende afslag en rijd zo snel mogelijk terug" of zoiets. En dan schoten wij weer in de lach.

Maar goed, het is zoals iedereen al zegt: zodra je een voet binnen de deur zet is het al goed. Echt waar!

Margje

Tihama

Tihama

19-01-2011 om 09:12

Mijk

"dan zul je zien dat nemand weet wie MIJK is"

Maar IK weet het wel. Jij bent BE-fan

Tihama

Puck

Puck

19-01-2011 om 09:13

Ach gossie polly

Je telt nog steeds mee hoor ondanks je Zandvoort-trauma. Momenteel loop je meer dan ik. Overigens had Pelle vorig jaar een sticker opgesplakt waar een hele andere naam dan Pelle op stond.
Komt Pelle dit jaar niet overigens? Vorig jaar is ze meegesleurd door een ander, kand dat nu niet nog een keer?

Gerdina

Gerdina

19-01-2011 om 09:42

Iedereeen

alvast heel veel plezier gewenst! Ik verheug me al op de reacties de komende weken: wat moet ik aan, moet ik nog naar de kapper etc.?

Oh wat heerlijk....

ik ben bekend

groetjes van een gelukzalige Purk

mijk

mijk

19-01-2011 om 10:34

Da's waar tihama

ik kan altijd nog over vierkante spiralen praten!

Mijk

Jade

Jade

19-01-2011 om 11:12

Purk (ot)

Ik heb jou 1x ontmoet bij een meeting, we zouden mekaar ontmoeten op het treinstation.

Uit jouw omschrijving zag ik dus iemand voor me uit lopen en had ik al het gevoel dat jij het moest zijn. Het idiote was dat ik nog even heb dacht: "Hoe moet ik je nu aanspreken, met je echte naam of met je nick?"

Sancy

Sancy

19-01-2011 om 11:15

Lol jade (ot)

Soms tref ik vriendinnen die mijn OO-nick, mijn chat-nick en mijn naam door elkaar gebruiken. Niet erg, ik reageer overal op

Puck

Puck

19-01-2011 om 11:22

Jade

Net als Sancy wordt ik ook wel irl met mijn nick aangeproken door andere forummers. Van 1 forummer gebruik ik zelf angstvallig de nick in privé-gebruik omdat die forummer erg veel prijs stelt op privacy in ik bang ben dat als ik privé haar eigen naam gebruik ik dat per ongeluk ook een keer op het forum ga doen.

Jade

dat weet ik nog....wij zoeken naar elkaar in de trein en inderdaad, hoe spreek je elkaar dan aan. Volgens mij helemaal goed gekomen. Was een gezellig heen- en terugreis.

groetjes van Purk

Biene M.

Biene M.

19-01-2011 om 11:51

Sascha

Vorig jaar vond ik het zo leuk, het lijkt me een marteling om thuis te zitten in de wetenschap dat jullie het ergens met zijn allen leuk hebben! Dus ik ga gewoon proberen er met MiniBiene even bij te zijn. We hebben van de week de maxicosi, de draagdoek en de kinderwagen al uitgeprobeerd en ze vindt het in allemaal fijn dus ik hoop dat ik gewoon even langs kan komen!

Massi Nissa

Massi Nissa

19-01-2011 om 12:02

Ooo biene

Dat zou fantastisch zijn!
Groetjes
Massi

Puck, margje en mijk

Heb ik echt gezorgd dat jij heel veel Savonsterretjes misliep? Nou daar was ik me niet van bewust, sorry dan maar alvast.

En verder Margje, zit ik nu weliswaar nog niet te shaken op de bank en zal er ook niemand bij me aanbellen (dat zou ik pas ècht eng vinden), maar ik kan er wel lekker over zeuren waarop mijnheer Savon ook iets heeft van je wilde toch, ik heb er zelfs vrij voor genomen en nu zit je te zeuren dat het eng is. Ze snappen ons niet.

Blijf vooral vaak zeggen dat het wel meevalt, uiteindelijk ga ik het wel geloven. Jij ook Mijk?

Puck

Puck

19-01-2011 om 15:36

Speciaal dan nog een keer voor savon en mijk

Het valt echt mee!
Het valt echt mee!
Het valt echt mee!
En ik.... ik heb er zin in.

Guinevere

Guinevere

19-01-2011 om 21:05

Trein of auto

Ik wil in elk geval niet in mijn eentje met de auto. Maar wie weet komt een van de dames Fiorucci of Genista op weg naar de feestlokatie nog langs mijn vrijstaande villa met oprijlaan, zwembad en veel huispersoneel? Zo niet, pak ik lekker de trein (chauffeur ontbreekt nog in mijn verzameling personeel).

Trein pool guinevere? ik kan in utrecht erbij stappen

..es kijken of we iemand kunnen vinden die over ons praat. jij hebt een goeie track record!

Puck

Puck

20-01-2011 om 09:09

Ik rijd via almere

Ik ga via Almere naar de meeting. Fladder rijdt met me mee dus ik heb nog minimaal 2 plaatsen over voor anderen.

En ik

heb Emmawee een mail gestuurd dat ik wel zelf wil rijden maar dat ik nog plek over heb. Hoe stoer ben ik!

Puck

Puck

20-01-2011 om 10:48

Super savon

Heel erg stoer van je, dat verdient een extra sterretje.
en nog maar een keer: het is niet eng!

Jade

Jade

20-01-2011 om 19:42

Gezellig,

dat was het zeker Purk

Sancy en Puck: ik ben nog nooit aangesproken IRL met mijn nick. Niet dat ik de illusie heb dat hier mensen in het dorp niet op OOL zouden komen, maar IK ben ze nog niet tegengekomen (ik zou niet eens weten hoe ik zou gaan reageren

Guinevere

Guinevere

23-01-2011 om 12:43

Rodebeuk

Als ik niet bij iemand in de auto kan springen, meeten wij in de trein!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.