Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lieve margje

ik weet niet hoe lang het geleden is dat je Sancy ontmoet hebt, maar aangezien ik haar nog recentelijk gezien heb, weet ik dat het mijn rol is, en dat is niet leuk en vergt heel wat moed, om haar erop te wijzen dat sommige kledingstukken echt niet meer kunnen.

Tot zaterdag!

groetjes van Purk

Massi Nissa

Massi Nissa

01-02-2011 om 19:12

Guinevere

Ik heb een pukkel. Belachelijk op mijn leeftijd, maar hij zit er echt op een Prominente Plaats op mijn aangezicht. Misschien moet ik ook maar afzeggen. Ik ben ook erg bleek namelijk, heb dikke enkels (dikke alles eigenlijk) en ongetwijfeld uitgroei (nog niet gecheckt). Al met al inderdaad tijd voor een masker.
Groetjes
Massi

Savon

de jongens hier willen wel ruilen. Geef je even de nummers door die jullie nog nodig hebben?

Hier nog nodig: 51.

Haha, blijkt bij het doorbladeren dat ze er nog maar eentje nodig hebben...zucht.

Maar goed, hier nog wel een stapel dubbelen, dus als we wat kunnen betekenen, helemaal prima.

groetjes van Purk

Purk

Ik heb 51 voor jullie (wel 3), hij ligt apart met Purk op de achterkant geschreven.

Hier nog nodig:

2, 6, 10, 12, 13, 17, 23, 24, 27, 28, 34, 36, 40 en 46.

Tjonge jonge savon....

kijk ik ijverig de stapel dubbelen van mijn zoons door....wat tref ik daar aan...drie keer nr. 51 !!!! Tjonge jonge....ik heb ze het net laten zien, ze stonden me schaapachtig aan te kijken.

Goed, bedankt, maar die hoeft dus niet meer.

Ik neem zaterdag mee voor jou:10, 23 en 36.

groetjes van Purk

Emmawee

Emmawee

01-02-2011 om 21:02

Ik ook!

Ik neem zaterdag ook de dubbele Stars of Football mee. En een lijstje, als Stoffer dat tenminste zelf gaat maken.
En als iemand nog Dungans heeft... DAPLO, KIRNIR, KHRIT, GRIMNIS en / of RIST? En vooral: GROJE en BAUKA zijn zéér gewenst!
Groetjes, Maw.

Haha purk

hebben we samen 6 keer nummer 51! Nou dan stop ik 'm weer in de stapel, misschien heeft Emmawee er iets aan.

Doe jij je roze purkpak aan, dan herken ik je tenminste!

Guinevere

Guinevere

01-02-2011 om 22:27

Rodebeuk

Oh, Rode, ik laat me trouwens lekker luxe rijden zaterdag. Dus ik ga niet met de trein dit jaar.

Carpoolen?

Zijn de afspraken om te carpoolen al door Emmawee rondgestuurd?

Savon

ik ben herkenbaar aan mijn blauwe luier over mijn roze legging natuurlijk!
Komt vast goed, anders roep ik gewoon heel hard SAAAVON!

groetjes van Purk

Puck

Puck

02-02-2011 om 09:25

Voetbalplaatjes

Ik neem de c1000 voetbalkaarten mee. Onze kinderen kregen ze van mijn collega maar doen er niet zoveel mee. De AH-plaatjes sparen ze dan wel weer fanatiek.

Minet

Minet

02-02-2011 om 09:29

Oja

Voetbalplaatjes..........ik heb ze in soorten en maten: AH, C1000 en Plus........maar die van de Plus zal ik thuislaten, die heeft alleen plaatjes van de plaatselijke voetbalclubs Of komt er toevallig een Zwollenaar die mijn zoon dubbel heeft???

Jet Burg

Jet Burg

02-02-2011 om 09:47

Ja, ah voetbalplaatjes

Meneer Burg spaart ze enthousiast, haha! Ik zal hem een lijstje laten maken en dubbelen meenemen.

Ja maar purk

ik weet eigenlijk niet of ik wel reageer als jij heel hard SAAAVON roept, niemand noemt mij Savon. Ik kijk gewoon uit naar een blauwe luier over een roze legging (lijkt me heel charmant).

Waar is het voetbalplaatjesvrije hoekje?

Want ik weiger voor hen te gaan ruilen 't Is de hobby van de kinders, zo zij dit willen (het enthousiasme is aangenaam gedaald, moet ik zeggen) en ik ga mijn tijd er lekker niet mee verdoen

Ik heb gemeeld

Nu er ook een leggingshow is wil ik toch ook wel acte de présence geven.
Al weet ik nog niet OF ik echt kan, het is mijn laatste weekeinde in Nederland en ik moet nog stalling voor de kinderen vinden.
Of kan ik beter een draadje openen over of het verantwoord is om 2 kinderen van 8 en 11 van 14 uur tot 24 uur alleen thuis te laten?

Zijn er eventueel mensen met wie ik in de avond mee terug zou kunnen rijden naar ofwel Apeldoorn, ofwel regio Ridderkerk (kan van te voren evt. fiets op tactische locatie zetten)?

Genista

Ik wil eigenlijk ook wel in het voetbalplaatjesvrije hoekje zitten maar even met Purk, Puck en Emmawee ruilen geeft mij een doel. Nu moet ik echt naar de meeting, terwijl ik er buikpijn van krijg als ik er aan denk dat het al over 3 nachten is.

Trouwens, even een vraag voor de mensen die meer meetings gehad hebben: kan ik daar in de buurt leuk winkelen? Mijnheer Savon werkt altijd op zaterdag dus veel winkeltijd heb ik niet. Nu heeft hij geregeld dat hij al om 12.00 uur thuis kan zijn dus dat geeft mij een beetje vrije tijd.

Minet

Minet

02-02-2011 om 13:06

Savon, winkelen

Het restaurant zit tussen het station en het stadscentrum, het is maar een klein stukje lopen om heerlijk te kunnen winkelen! Veel winkelplezier vast, en show 's avonds gerust je nieuwe leggings ;P

Minet

Minet

02-02-2011 om 13:07

Dirksmama

Wat leuk dat je ook op de valreep nog probeert te komen! Had ik jou niet ooit een koe toegestuurd? Hoe is het nu met haar?

fladder

fladder

02-02-2011 om 13:41

Loopafstand

ik hen nieuwe laarzen voor bij mijn legging en die moet ik nog inlopen. Is het niet verder dan een km lopen vanaf de parkeergarage? Anders doe ik liever mijn Crocs aan...

amk

amk

02-02-2011 om 13:54

Hangt van de garage af fladder

er is er 1 heel dichtbij. Maar anders trek je toch subtiel buiten je laarzen even aan.

Fiorucci

Fiorucci

02-02-2011 om 14:35

Ja maar fladder

Dat is toch ideaal om ze juist dan in te lopen? In lopen lukt niet als je ze niet draagt..)

Minet

Kijk dat is een leuk, maar een legging zit er niet in, daar heb ik het verkeerde lijf voor ;(

Welke garage moet ik trouwens hebben en (ik had het gisteren al gevraagd) zijn er al carpoolafspraken doorgestuurd, ik heb namelijk niks gehad.

Savon en genisa

ik moffel de drie kaartjes wel stiekem even in je tas terwijl we in het voetbalplaatjesvrije hoekje zitten. Ik ben namelijk eigenlijk wel blij dat de heren hier zonder mijn hulp het boek vol hebben gekregen.

groetjes van Purk

p.s. geen idee of ik ook direct op Purk zou reageren, maar ik ga er vanuit dat er vast dan iemand mij er wel op wijst dat ik gezocht word.

Emmawee

Emmawee

02-02-2011 om 16:53

Carpool

Mensen het is echt heel erg... het carpooloverzicht heeft ernstig te lijden onder een nieuwe, nogal dramatische spoedklus van mijn werk. Ik vraag me af of ik nog wel kan komen zaterdag. (En dat is nog maar net een grapje)
Maar volgens mij heb ik alleen maar aanbod en op de Dordtse na, geen vraag. Maar misschien zie ik iets over het hoofd. Ik probeer straks / vanavond / vannacht / morgen nog even te kijken.
Groetjes, Maw.

Maw, hier vraag

Ja, MAW, ik heb carpoolvraag voor terugweg: ridderkerk of apeldoorn.

Emmawee

Emmawee

02-02-2011 om 17:50

Je hebt mail!

Leuk dat je meegaat Dirksmama! Ik heb je net iets gestuurd. Groetjes, Maw.

Jet Burg

Jet Burg

02-02-2011 om 17:57

Maw

Heb je mijn mail ontvangen dat ik carpool heb?

Emmawee, moeten we helpen?

als het je niet lukt om een carpooloverzicht te maken wil ik je best helpen hoor! Mail me maar als het nodig is.

Emmawee

Emmawee

02-02-2011 om 20:38

Jet, ja!

Heb ik ontvangen, dus dat is geregeld. Voor zover ik nu kan overzien staan er geen verzoeken meer open, ik zal er voor de zekerheid nog naar kijken. Savon, heel veel dank voor je aanbod, maar volgens mij gaat het prima zo. In mijn hoofd werd het een grotere klus dan het is.
Groetjes! Maw. (die nu weer verder gaat werken... bleh bleh bleh!!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.