Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

29-01-2011 om 13:48

Gerdina

Haha, bij mij werkt het averechts..

fladder

fladder

29-01-2011 om 14:27

Is er...

...al iemand die heeft geroepen zowel geen legging als geen onderbroek aan te doen...?

Bloot met een masker voor het gezicht

..naar die oude grap van drie priesters die worden betrapt op bloot zwemmen. Twee slaan meteen hun handen voor hun kruis, de derde voor zijn gezicht...

Maar eerlijk is eerlijk fladder, je was me voor!

Ik had al eerder willen reageren want je krijgt me met geen 10 paarden in een legging. Doet me denken aan van die studentenbestuurtjes (UVSV voor de kenners) die hier in de stad lopen met 4 verschillende, zééér verschillende figuren en alledrie hetzelfde model net te strak mantelpak aan.

Geen gezicht.

Guinevere

Guinevere

29-01-2011 om 15:02

Kan er aub

Kan er bij de voordeur aub een onderbroekcontroleur komen??? Alleen decente mensen mogen naar binnen!
Ik zal mijn mantelpak aantrekken. Met een legging eronder, haha.

Fiorucci

Fiorucci

29-01-2011 om 15:21

Nee fladder

Dat doe ik alleen als de meeting in de sauna gehouden wordt..

Yta Chalne

Yta Chalne

29-01-2011 om 15:28

Foto's

Nou, het wordt wel steeds leuker, deze meeting Als iedereen nou toch naakt met masker gaat komen kunnen er ook gewoon eens foto's op de site van deze bijeenkomst. Lekker anoniem
Volgende keer graag bij mij om de hoek ergens, dan kom ik ook. Trek ik probleemloos een legging voor aan.

fladder

fladder

29-01-2011 om 16:24

Fio

Goed idee...!

Fiorucci

Fiorucci

29-01-2011 om 19:54

Fladder

Ja toch? En liefhebbers kunnen dan uitgebreid elkaars scheergewoontes evalueren. Alles beter dan leggings..

fladder

fladder

29-01-2011 om 20:06

Fio

En dan allemaal met een naamsticker op de blote borst...

Had ik al eens verteld dat ik beelddenker ben?

Puck

Puck

29-01-2011 om 20:17

Hoe laat?

Hoe laat begonnen we ook al weer?

Ik scheer helemaal niets

.. waar heb ik dat masker anders voor?

Emmawee

Emmawee

29-01-2011 om 23:52

Puck (hoe laat)

Vanaf 16.00 uur zijn we welkom en vanaf 17.30 zou ik wel zo'n beetje compleet willen zijn. Of laat ik het zo zeggen: wie daarna komt, komt later. Om 23.00 uur worden we eruit geschopt, voor zover we niet zelf alweer in onze leggings zijn gestapt.
Groetjes, Maw.

Fiorucci

Fiorucci

30-01-2011 om 08:32

Fladder

Ik ben ook beelddenker..)

Beemer

Wil je ook geen behaarde tenen zien?

Joh, ik had er niet eens bij stilgestaan dat een bloot lichaam met wat voor haar dan ook meer afgrijzen zou kunnen wekken dan een groep vrouwen kort voor of rond de middelbare leeftijd, van variërende formaten, een enkeling nog zwanger .... in te strakke leggings.

Sancy

Sancy

30-01-2011 om 12:10

Beemer

Ik mag hopen dat de benen onder die panty dan wel glad geschoren of geharst zijn? Anders stáát dat toch helemaal niet?

Fiorucci

Fiorucci

30-01-2011 om 12:21

Tuurlijk wel sancy

Dat is juist effectverhogend..

Sancy

Sancy

31-01-2011 om 14:46

Helaas

zullen jullie niet kunnen genieten van mijn tijgerprint string onder mijn glitterlegging die mijn harige benen onder het mini-minirokje zo op hun best toont. En die op zijn plaats gehouden wordt door mijn Ten Cate Certifit heupmodel onderbroek. En ik moet jullie aandacht voor mijn omvangrijke maar in te kleine sapph-beha gepropte boezem in te laag uitgesneden spagettibandtopje, nauwelijks bedekt door een kek en hip roze blazer, dus ook missen.
Ik krijg logees komend weekend, en mis dus (wéér) de meeting.

Minet

Minet

31-01-2011 om 15:18

Jeeeeeee

Sancy! Hoe moet dat nu??
Moet ik dan maar in Sancylook komen dames?

Tsssss.....

wat is dit nou Sancy!!!! Jammer dat je niet komt zeg.

En Minet....ik moet met je over straat van de parkeergarage naar de locatie, dus liever niet in Sancylook alsjeblieft

groetjes van Purk

Maar sancy

Dat kán helemaal niet, dat jij logees krijgt... Jij hád al een afspraak!

margje van dijk

margje van dijk

31-01-2011 om 17:09

Sancy!

Jammer dat je niet komt!
Margje

Sancy

Sancy

31-01-2011 om 17:18

Jaja

Ik vind het ook wel jammer maar (Genista) de logees worden bij ons ondergebracht in verband met een 50-jarig huwelijksfeest dat wij hebben.

Sancy

Sancy

31-01-2011 om 17:19

En purk

Wat is er mis met de sancylook, dat vraag ik u af!

Sancy

ik zou je echt dolgraag willen uitleggen in levende lijve wat er mis is met de Sancylook, maar ja....jij komt niet.

Peetje

Peetje

01-02-2011 om 09:13

Ws niet aanwezig...

Ach, ach, voelde ik me nét thuis in het gezelschap van "oei-wat-eng-maar-ik-ga-toch", valt er gisteren een kaart in de bus van de 40e verjaardag van broer... Die dat groot aan gaat pakken. Jazekers; op 5 de OO-meeting-dag.

Tis me alleen niet helemaal duidelijk tot hoelaat (blijkbaar wordt een deel geregeld door zijn vriendin en is dat geheim). Maar het is heel goed mogelijk dat ik er dus niet bij kan zijn...

wordt vervolgd...

Peetje

margje van dijk

margje van dijk

01-02-2011 om 09:28

Purk: de sancy-look

Purk, heb je Sancy nog nooit ontmoet? Want, uuh, ikke wel, en ik kan je vertellen dat wij waarschijnlijk allemáál wel dolgraag de Sancy looks zouden willen hebben (die tijgerlegging kun je daarna altijd nog weer uittrekken, en trouwens, ik wil wedden dat Sancy zelfs met tijgerlegging er nog onweerstaanbaar uitziet .

Ze kan zo in een Sancy commercial (Sancy, zoiets als bronwater waar je eeuwig slank, jong, mooi, aardig en slim van blijft).

Maar ja, dat kan je nou allemaal niet meer zelf live vaststellen.

Margje

Sancy

Sancy

01-02-2011 om 11:17

Ach margje

Purk weet precies hoe ik er uit zie, het is allemaal de kift
Dank je voor je lovende woorden. Toen ik vanmorgen in de spiegel keek zag ik een heel ander mensch (dof haar, hier en daar grijs, broodmager en met wat resten brandwonden op de snoet - opspattend vet toen ik gehaktballen in de pan deed vorige week).

Guinevere

Guinevere

01-02-2011 om 11:26

Jaja

Jaja, ik twijfel ook of ik kan komen. Ik heb een krasje op mijn neus, en "wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht". Ik heb nog wel een leuk oudewijvenmasker liggen, die zou ik voor kunnen doen maar het is zeer de vraag of dat het geheel verfraait. Nou ja, iedereen kijkt toch alleen maar naar mijn legging.
En kom op dames! Door weer en wind naar die meeting! Bezoekers, feesten, allemaal weigeren. Of je laat je partner dat allemaal regelen. Ik heb ook 3 andere zaken moeten afwijzen, 5 februari schijnt een populaire dag te zijn voor allerlei socializing activiteiten.

margje van dijk

margje van dijk

01-02-2011 om 12:02

Oh joh

Zoonlief wil op 5 februari samen met zijn vader naar de voetbalwedstrijd van Heerenveen. In Heerenveen. Wij wonen ver van Heerenveen.

Dus ik heb al keihard gezegd dat dat niet zomaar gaat, want moeders heeft een andere afspraak.

Ennuh, Sancy, die dingen kan je allemaal hebben

Margje

Voetbalplaatjes ruilen?

Wie heeft nog van die grote voetbalplaatjes van de C1000 en wil met mijn zoon ruilen? Hij heeft een lijstje gemaakt met welke hij nog mist en ik heb een hele stapel dubbele van hem gekregen. Opsturen is weer zo'n gedoe, maar zaterdag kan het prima!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.