Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Starry Night

Starry Night

27-09-2009 om 15:35

K2 zoekt k3 (vraag aan doelgroep)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Starry Night

Starry Night

29-09-2009 om 15:31

Yelle

Ik vind Noa een zeurkous, maar dat ze de beste stem heeft ben ik met je eens.

Het is geheel nieuw voor me dat Anne bevriend was met de andere twee K3-meisjes. Heb daar nooit iets van gemerkt en ook niets in haar houding. Vond haar juist wel bescheiden doorgaans. Ik weet wel dat Kathleen (die zwangere deelneemster) tien jaar geleden door de oorspronkelijke Kathleen benaderd was om ook auditie te doen. Dat heeft ze toen niet gedaan. Deze Kathleen kende dus Katheleen, maar volgens mij niet Karen en Kristel.

yelle

yelle

29-09-2009 om 18:08

Toch wel

Heb in een tijdschrift gelezen dat Anne zelfs een relatie heeft met de ex van Katleen(K3)en dat zij Kristel en Karen ook kende op proffesioneel vlak.
Zou wellicht een beetje té doorzichtig geweest zijn als zij er was ingebleven,alhoewel ik vind dat dit niet echt een rol mocht spelen als ze echt goed was.
Noa zal zich blijkbaar niet echt goed hebben gevoeld bij't feit dat zij als enige Belgische overbleef en de Nederlandse meisje toch wel een beetje meer aan elkaar hadden.Ze had er misschien niet zo moeten over doordrammen,maar leuk zal wel anders geweest zijn zeker.
Mijn voorkeur gaat toch uit naar Noa en Madelon.

Starry Night

Starry Night

29-09-2009 om 18:29

Yelle

Tingelingeling... Dat was het belletje dat ineens ging rinkelen Volgens mij... zei ze er zelf tijdens de audities ook iets over, kan dat? De man in kwestie blijkt ook nog eens een regisseur van Studio 100 te zijn (lees ik net tijdens het googelen).
Hoe dan ook, ik vind het niet onterecht dat ze afviel. Ze liet gewoon teveel steekjes vallen.
En wat betreft Noa: het is me al vaker opgevallen dat Vlamingen veel meer problemen hebben met Nederlanders dan andersom. In ieder geval was het ons hier thuis volledig ontgaan hoeveel Belgen en hoeveel Nederlanders er nog in zaten. Ik kon me wél voorstellen dat Josje's accent te Hollands klonk voor de opname.
Hoe dan ook: Madelon en Kathleen konden het volgens mij uitstekend vinden met elkaar. Het kan gewoon gebeuren dat het minder klikt tussen jou en de rest. Dat meteen op nationaliteit gooien vind ik eerlijk gezegd erg onvolwassen. Alsmede het geween over het feit dat ze gematigder make-up op moest doen.

Ellen r

Ellen r

30-09-2009 om 10:35

Stemmen

Even hypothetisch: stel dat het tv-kijkend publiek het alleen voor het zeggen heeft..
Dan kan er m.i. maar 1 winnen en dat is Noa.
Immers: alle Belgen zullen op Noa gaan stemmen. En in Nederland zal er tussen Madelon en Josje gekozen gaan worden. Die zullen dan nooit het percentage stemmen halen wat Noa haalt.

Ik hoop dan toch echt dat deze stemmen maar voor een klein gedeelte mee gaan tellen; want Madelon en Josje is me om het even maar die Noa vind ik helemaal niets..

yelle

yelle

30-09-2009 om 10:56

Gevaarlijk

Het is me ontgaan hoe de stemming gaat gebeuren.Zal enkel het publiek mogen stemmen of hebben de bazen van studio 100 ook in de pap te brokken.
Als dit zo is,dan lijkt het me gevaarlijk.Misschien weten die mensen nu al heel goed wie er gaat winnen,want er hangt toch heel veel vanaf he,vooral een dure bedoening,die in de toekomst zijn geld zal moeten opbrengen en dat zal niet lukken wanneer ze de verkeerde kiezen.
Maar ja,verkeerde...eigenlijk zijn ze alle drie goed.Alleen vind ik Josje niet echt in het plaatje passen,is ze kwa zang ook niet sterk genoeg.
Madelon heeft een mooie uitstraling,Noa zingt het beste.
Vraag is natuurlijk waar ze gaan voor kiezen,een mooi plaatje of iemand met een mooie stem.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

30-09-2009 om 11:04

Maar...

ik meen te hebben begrepen dat het publiek en de vakjury vanaf nu helemaal niets meer hebben te zeggen. En dat de uiteindelijke keuze aan K2 is (en ongetwijfeld Studio 100). Dat lijkt mij ook het meest logisch.

Ellen

Ellen

30-09-2009 om 11:51

Ijsvogeltje

Dat lijkt mij ook, maar je kunt vanaf afgelopen zaterdag al stemmen op de 3 kandidaten. Die zullen dus wel degelijk mee gaan tellen. Vraag is alleen hoe zwaar..

yelle

yelle

30-09-2009 om 13:16

Juist, hoe zwaar?

Dat is de vraag natuurlijk.In hoeverre gaat de stem van het publiek meetellen.Ik zou het niet kunnen geloven dat enkel de gewone mens hierin zijn zegje mag doen.Stel je voor dat K2 één van de meisjes toch wat minder ziet zitten en met haar uitgerekend zal moeten samenwerken?
Trouwens,stel dat het publiek alleen zijn inbreng heeft,dan nog heb ik er sterk mijn twijfels over of dit allemaal wel 100% eerlijk verloopt hoor.Wij kunnen niet weten hoeveel stemmen wie heeft gekregen he.

Starry Night

Starry Night

30-09-2009 om 15:57

Ellen

"Immers: alle Belgen zullen op Noa gaan stemmen. En in Nederland zal er tussen Madelon en Josje gekozen gaan worden. Die zullen dan nooit het percentage stemmen halen wat Noa haalt."
Nou ja... Vlaanderen heeft 6 miljoen inwoners en Nederland 16,5. Dat zou dus in feite lood om oud ijzer moeten zijn. 'Probleem' is echter, dat Nederlanders volgens mij helemaal niet per definitie op de Nederlandse kandidaten zullen stemmen.

yelle

yelle

01-10-2009 om 09:39

Eerlijk

Nou,ik moet toegeven dat mijn voorkeur uitgaat naar Noa,omdat ze Belgische is en ik ook.Pas op,ik vind Madelon ook goed hoor.Moest Noa er niets van bakken,dan zou ik zeker niet op haar stemmen.Eerlijk is eerlijk he,maar nu vind ik haar wel goed dus.

Heirthe

Heirthe

01-10-2009 om 11:15

Noa

Ik denk dat Noa de nieuwe K3 wordt.
Het is mij opgevallen dat ze ineens 'aardiger' neergezet wordt doordat haar gevoelige kant meer in beeld wordt gebracht. Dit was eerst niet zo, het is volgens mij een vooropgezet spel, zoals het meeste op t.v.
Het Karen en Kristel ook nog niets negatiefs over Noa horen zeggen en over de anderen wel..
Ik denk als ze straks bij K3 zit, ze helemaal omslaat naar de positieve kant en een echt K3 meisje zal zijn, let maar op!

Maxime.M

Maxime.M

01-10-2009 om 13:49

Makkelijker

Hoi,

Zou het ook logistiek niet makkelijker zijn om Noa te kiezen? Zij is ook Belgische en daardoor woont ze neem ik aan ook dichter bij Karen en Kristel. Of zouden ze zo niet denken.
Ik vind ze alle 3 wel goed, zou niet kunnen kiezen. Alhoewel, ik vond Madelon ook wat gemaakter kinderachtig doen, kwam net iets minder leuk over.

Maxime

Keuze

hoi
ik had gelezen dat 'wij' mogen kiezen wie er nu af valt en dat Kristel en Karen uit de overgebleven 2 meisjes de definitieve K mogen kiezen. kortom, mocht Noa overblijven met Josje dan kunnen zij zelf nog altijd Josje kiezen

Ik heb het idee dat Noa te veel ambitie heeft om lang bij K3 te blijven. Te veel ambitie voor zichzelf dan, ze heeft zelf plannen om van alles en nog wat te doen en niet jarenlang in een keurslijf van K3 te zitten.

Groetjes
Gruffalo

yelle

yelle

01-10-2009 om 18:34

Misschien toch wel

Noa is inderdaad een meisje met ambitie en ze heeft zelf al een zangcarriere,cd opgenomen enz...
Maar wanneer ze zelf nog plannen heeft om vanalles en nog wat te doen,dan had ze zeker niet aan K3 verkiezing meegedaan.Ze wist op voorhand toch wel duidelijk dat dit niet voor een paar maanden is.Trouwens,wellicht zal er in haar contract wel duidelijk vermeldt staan wat de voorwaarden zijn.Zeker ook over de termijn.

Starry Night

Starry Night

02-10-2009 om 14:31

Yelle

Ja, het klopt dus Een Belg lijkt eerder op een Belg te stemmen omdat die Belg is, dan Nederlanders op Nederlanders. Voor Nederlanders is het veel minder (zo niet helemaal geen) issue. Wat ik erg jammer vind is dat Noa het onderwerp van afweging gemaakt heeft, met haar gezever.
Eigenlijk vind ik ze trouwens allerdrie voldoen. Er is er niet een die er echt uitspringt.

yelle

yelle

03-10-2009 om 18:23

Niet echt...

Waarom ik op Noa zou stemmen is omdat ze wel goed is,mooie stem,zuiver,goede dans...
Als dit niet zo zou zijn en een Nederlands meisje was beter,dan zou ik er zeker geen problemen mee hebben om op de beste te stemmen hoor.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

03-10-2009 om 22:45

Dochter van 7

ligt te huilen in bed. Deels omdat het eigenlijk al veel te laat is, maar vooral omdat Madelon is afgevallen. Zelf ben ik heel blij met de keuze voor Josje.

Dendy

Bibi72

Bibi72

03-10-2009 om 23:57

Hier ook een huilende dochter, maar...

Juist omdat ze zo blij was dat het Josje was geworden! En ook van vermoeidheid....wie zend er dan ook zo'n programma op dat tijdstip uit!

Bastet

Bastet

04-10-2009 om 08:33

Dochter blij

Mijn dochter is dolgelukkig,die riep al heel snel dat Josje het moest worden.
Bastet

Jacoline29

Jacoline29

04-10-2009 om 09:01

En hier,

Op SBS 6 site show teruggekeken met dochterlief en ook die is blij dat het Josje is geworden.Zingt het mammase liedje al helemaal mee en dochter van 3 danst erop.
Leuk dat er nog een nieuw liedje voorbij kwam.
Was zelf ook erg blij dat Noa niet gekozen is door karen en Kristel zelf. Ik denk wel dat Noa en madelon ook iets van een contract zullen krijgen en niet met lege handen naar huis zullen gaan.

Noa paste echt niet bij K2,vond ik,ondanks dat ze wel goed is.

yelle

yelle

04-10-2009 om 15:03

Nou ja,

Wat zang betrof was Noa veruit de beste,maar blijkbaar is dit niet het enige wat belangrijk is?De andere meisjes pasten misschien wel beter bij K3.
Ben wel blij voor Josje hoor,leuke meid.
Vraag me alleen af of Karen en Kristel wel helemaal
tevreden zijn met de keuze.Had de indruk dat ze bij't afvallen van Madelon niet zo tevreden waren en een beetje teleurgesteld ook,want dàt was nu net het onderdeel waar ze niets te zeggen hadden he.Ik denk dat wanneer Madelon bij de laatste twee had gezeten,ze voor haar zouden hebben gekozen.

Lietje

Lietje

04-10-2009 om 18:35

Yelle

Hoe kunnen meningen verschillen. Ik vond Noa's uitvoering van 'oma's aan de top' vreselijk. Ik vond dat ze helemaal niet kon zingen. Heb welliswaar niet gekeken, alleen geluisterd .
De oudste (20) en de jongste (10) hebben hier het programma gevolgd, ik zelf niet.
Lietje

Dendy Pearson

Dendy Pearson

04-10-2009 om 19:16

Ik vind

de zangkwaliteiten van Noa behoorlijk tegenvallen. In mijn oren schreeuwt ze en heeft ze een snerpende stem.

Dendy

ijsvogeltje

ijsvogeltje

04-10-2009 om 20:49

Natuurlijk

"Vraag me alleen af of Karen en Kristel wel helemaal tevreden zijn met de keuze"

Natuurlijk zijn ze dat. En de definitieve keuze is ongetwijfeld al voor de live-show gemaakt. Ik ga er van uit dat Studio 100/K3/vakjury samen hebben besloten dat Josje het moest gaan worden. De mening van het publiek telde zaterdag voor de helft mee. Door als vakjury Josje op de eerste plek te zetten, was haar plek bij de laatste twee gegarandeerd. Want al zou het publiek haar op de derde plek hebben gezet, dan zou ze gemiddeld nog steeds tweede staan. Zo´n belangrijke keuze laten ze echt niet aan het toeval over hoor, daarvoor staat veel te veel op het spel.

Gisteren

... voor het eerst (en meteen laatst ) gekeken naar K2 zoekt K3. Wij hadden direct een voorkeur voor Madelon, met Josje als goede tweede, en dat is de hele uitzending niet meer veranderd. Vooral door de lieve, echt 'K3' uitstraling van Madelon en haar stem. Ze stond tijdens dat liedje Kuma Hé op het toneel alsof ze altijd al in K3 had gehoord.
En ik kreeg aan het eind, toen zij als eerste moest vertrekken, de indruk dat ook K&K dat echt erg vonden, mede door die uitspraak van Kristel dat ze altijd vriendinnen zouden blijven.
Noa kwam op mij veel koeler over en ook onecht, alsof ze een leuk maniertje had ingestudeerd. Haar stem vond ik de minst mooie. Het viel me op dat toen zij moest vertrekken, niemand dat echt erg leek te vinden. Er ging ook niemand naar haar toe (wat je bij de verliezers in Idols e.d. altijd wel ziet gebeuren), behalve Koen Wauters op een gegeven moment.
Josje had ook een heel leuke uitstraling, ze kan goed zingen én dansen en ik denk dat ze goed in K3 zal passen. Goede tweede dus voor mij

Jacoline29

Jacoline29

05-10-2009 om 11:02

Kreeg het gevoel dat josje de ware was toen ze na het liedje de polisie, karen en kristel josje in het midden van hun 2 hadden en dat Noa er een beetje bij hing.
Karen en kristel huilde ook niet,waren niet zo erg ge emotioneerd voor mij idee dat Noa er uit ging.
Ik wilde Noa er al als 1e uit hebben van de 3.Ze past gewoon niet bij K2.
Wat ik van ik geloof madelon vond bij het 1e liedje,dat ze goed liet horen op welke toonhoogtes ze kan zingen.
Noa,kan zingen,maar blijft in mijn ogen nog steeds een etalagepop die opgedirkt is ,acteerde dat ze een K tje was geworden.
Ben blij dat het Josje is geworden en niet Noa.Het liefst had ik ook Madelon gezien,maar K2 heeft veel aan Josje betreft dansen.(extra lesjes ofzo)

Tango

Tango

05-10-2009 om 15:06

Hier

Was Tangodochter gisteren (zaterdag had ze maar tot de eerste break mogen kijken en toen was er natuurlijk nog niets gebeurd) dolgelukkig dat Josje heeft gewonnen. Ze is helemaal K3 fan geworden en dat is ze nooit echt geweest toen ze peuter of kleuter was. De hele dag loopt ze te zingen: mamase....
Geen haar op mijn hoofd die eraan gedacht heeft dat ze het programma op zaterdag helemaal af mocht zien. Het zou tot 23.00 u duren, stond er. Ze vond het zelf ook niet eens erg. Maar ik heb me wel afgevraagd waarom het zo lang moest duren. Tjonge wat een eindeloze aaneenschakeling van herhalingen uit eerdere afleveringen. We hebben de tv tussendoor een uur uit gezet en hadden toen nog niets gemist.
Bij ons in het gezin was er trouwens grote verdeeldheid. Ik was voor Madelon, Tangoman voor Noa en Tangodochter en ook Tangozoon dus voor Josje.
Tangoman zei dat Noa vooral niet heeft gewonnen doordat ze te goed zingt, hij vond de zangkwaliteiten van de andere K-tjes ook maar matig en zij zou er dan teveel bovenuit stijgen. En zo heeft iedereen weer zijn eigen verklaring.
Ik vond Madelon wat betreft uitstraling er het beste bij passen.
Overigens ben ik benieuwd wanneer de volgende K2 zoekt K3 komt, nu Karen ook zwanger blijkt te zijn....

meg

meg

05-10-2009 om 19:37

Bleeeehk...

...Josje heeft gewonnen. Wij vonden dat Antonie Kamerling groot gelijk had met zijn opmerking: Madelon in K3 en voor Josje een andere carrière. Tuurlijk heeft Josje ongelooflijk veel kwaliteiten en is ze heel mooi, maar oh wat past zij niét in K3. Ik denk dat ze binnen een jaar al grote ruzie hebben... En dan moet je es naar k3.be gaan, daarin spreekt ze een tekstje in. Hoezo gekunsteld en gemaakt, sjongejonge een meid uit A'dam, of Meppel, in elk geval uit het noorden die daar dus echt met een zachte 'g' praat, zo nep en tegen natuurlijk. Gemaakt, nep, onecht. Oh wat een spijt dat het niet die lieve Madelon (compleet met natuurlijk zachte 'g') is geworden, onze (3, haha) stemmen gingen naar haar. Noa is in de race gehouden om de Belgische kijkers en stemmers te plezieren, denk ik. Of in elk geval om het wedstrijd-element wat uit te diepen: Nederland versus België. Ach waar maak ik me druk om. Mijn dochter is de K3 leeftijd allang ontgroeit. Maar we hebben echt wel genoten van deze zoektocht. Vond het een leuke show en dat vermaak dat hebben we dan in elk geval gehad. Maar Josje, nee, bleeeehk.

Nasha 1st

Nasha 1st

05-10-2009 om 21:44

Josje

was juist wel mijn favoriet. Noa vond ik niks. Madelon was de favoriet van de kinderen....ach...Kristel en Karen moeten er mee werken, wij niet )

Tirza G.

Tirza G.

05-10-2009 om 22:24

Meg

Nou wil ik niet lullig doen, maar ik vind K3 werkelijk zo nép als wat. Van die volwassen vrouwen die meisjes spelen, brrrrrr. Dus als Josje goed kan neppen hoort ze er bij!

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.