Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Starry Night

Starry Night

27-09-2009 om 15:35

K2 zoekt k3 (vraag aan doelgroep)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

06-10-2009 om 16:32

Nep

Ik moest wel lachen toen Kathleen een liedje kwam zingen. Die was helemaal 'opgegroeid' en droeg een sexy strakke jurk en zware make-up. Jammer alleen dat ze niet een eigen liedje zong.
Van de 3 finalistes vond ik Josje nog het echtst. Noa had werkelijk de hele uitzending een grijns op haar gezicht, zelfs toen ze op het laatst opzij werd gezet nadat Josje had gewonnen.

meg

meg

07-10-2009 om 15:19

Tirza...;

Je hebt helemaal gelijk, zo had ik er nog niet eens aan gedacht. Idd, zo hoort Josje er toch helemaal bij, haha het blijft showbizz natuurlijk. K3 is nu passé: wij gaan Josje in elk geval niet volgen. We hebben shows bezocht en zoveel ceedeetjes en musicals op DVD en ineens is het over, de posters vervangen door Anubis en dochterlief is nu in de 'Miley Cyrus/ Hannah Montana' -fase en leert fanatiek de "Hoedown Throwdown".

Tihama

Tihama

07-10-2009 om 16:31

Sjonge

Het stond hier opgenomen. Dus ik heb zojuist een marathon met dochter en vriendinnetje gehad. Die twee meiden (8) waren het er over eens dat het Josje moest worden. Persoonlijk vond ik Madelon veel naadlozer in het geheel passen.

Eveneens op dringend advies van dochter heb ik vorige week kaartjes besteld.
Natuurlijk is het allemaal nep, toneelspel. Dat was het al toen K3 begon. Dus ik zie niet zoveel verschil.

Ik was alleen ernstig teleurgesteld in Kathleen. Ik dacht dat die solo ging om daadwerkelijk iets nieuws te doen. Vreemd dat ze dan een oud nummer van een andere gaat zingen.

Maar ach, there is no business like...

Tihama

Starry Night

Starry Night

09-10-2009 om 19:33

Eerlijk gezegd heb ik al die weken bij geen van drieën blèèèèk gehad. Noa had de makkelijkste stem maar had moeite met dansen (maar te scherp voor K3), Madelon paste er het beste bij en was allround maar bleef toch een beetje te musical, en Josje danste en acteerde het best en had weliswaar de minst vaste stem, maar wel een mooi warm geluid dat bij K3 past.

Eerlijk gezegd had ik vrede met alledrie gehad, als toeschouwer. Maar evenals Mickey had ik niet de indruk dat Kristel en Karen erg wegliepen met Noa (op persoonlijk vlak) en bovendien kwam er wel vrij vaak bovendrijven dat ze wat nukkig kon zijn als iets niet lukte. Zowel bij die toneelworkshop als bij het dansen. Dat is niet professioneel en ja hoor, K3 zal best 'nep' zijn (zoals iedere zanger en acteur 'nep' is, sorry maar waar gáát dit over....), maar dat het een zeer geoliede machine is met weinig ruimte voor luimen heeft dit programma meer dan duidelijk gemaakt.
Ik heb de indruk dat Madelon heus tweede was geëindigd als Belgen minder chauvinistisch waren (volgens mij kun je rustig aanbieden € 1000,- uit te reiken aan iedere Vlaming die op M of J heeft gestemd, je portemonnee kan gesloten blijven) en dat K2 voor Josje ging omdat die iets toevoegde op dansgebied. Haar versie van 'Tele Romeo' vond ik overigens erg mooi. Sterke stem of niet, ze legde er het meest gevoel in van de drie.

Starry Night

Starry Night

09-10-2009 om 19:37

Zucht...

Dat heb je als je tikt en dan later nog dingen tussenvoegt. Dan klopt je tekst hier en daar niet

"Noa had de makkelijkste stem maar had moeite met dansen (maar te scherp voor K3)"

moet zijn:

"Noa had de makkelijkste stem (maar te scherp voor K3)maar had moeite met dansen"

Ik dank u voor uw aandacht

yelle

yelle

11-10-2009 om 10:35

Sterke stem

Nou ja,het verdict is gevallen he en we zullen het daar moeten mee doen zeker.Als de andere K3-tjes maar gelukkig zijn.In ieder geval vond ik Josjes stem beter klinken dan die van Madelon,maar het ging duidelijk niet alleen om de stem,maar om het heel pakket.
Trouwens...sterke stem of niet,ik denk niet dat het zo erg zal opvallen als er eens wat minder goed wordt gezongen.Kristel en Karen hebben een goede stem,maar zeker niet dé top.

Yta Chalne

Yta Chalne

11-10-2009 om 22:11

Kosje

't Is K3, dus heet de nieuwe dame niet gewoon Kosje?

meg

meg

13-10-2009 om 15:30

Omdat josje bij ons zeker...

...niet favoriet was, hadden wij een andere naam voor Josje, die ook met een K begint, maar niet zo aardig was... Zal 'm hier ook niet herhalen... Dochter (die die naam van ons niet gehoord had hoor vond Klosje wel een leuke naam.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.