Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Knurf

Knurf

24-10-2009 om 10:06

Kijkt er nog iemand expeditie robinson?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ilsepilse

ilsepilse

04-12-2009 om 19:51

Leuke finale

of eerder halve finale wat was dat spannend !!
nou goed gedaan Marcelleke !

Polly Shearman

Polly Shearman

05-12-2009 om 13:16

Voor de liefhebbers

Ik heb van sinterklaas het spel voor de wii van expeditie robinson gekregen.. ik volg het programma niet zo maar het spel is heel realistisch en erg leuk!

Starry Night

Starry Night

05-12-2009 om 20:23

Fijn!

Ik kan het niet helpen, maar ik vond Marina sowieso geen winnaar en Rita toch ietsje te kleurloos. Marcel heeft zijn nek uitgestoken, het spel beïnvloed en is op de meest respectabele manier in de finale gekomen (wat een proeg, geweldig!!!!). Ik ben blij dat hij de meeste stemmen kreeg.
Polly: "ik volg het programma niet zo maar het spel is heel realistisch en erg leuk"
Toch wel exclusief de moordende honger mag ik hopen En hoe werkt dat met wegstemmen? Zijn er een aantal personages? Of speel je het met meer mensen?

Starry Night

Starry Night

05-12-2009 om 20:24

Proeg

Proef dus (pft).

Verbouwing

elke dag fiets ik langs het huis van Jeroen en zie die megaverbouwing.....ik begin het steeds beter te begrijpen

groetjes van Purk

Starry Night

Starry Night

06-12-2009 om 14:40

Purk

Ik snap niet wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig. Leg eens uit

Ik ook niet

Jeroen heeft die 50.000 niet gewonnen namelijk

Oei...

ik dacht dat Jeroen in de finale zat, vandaar dat ik bedoelde dat ik die verbouwing steeds beter ga begrijpen...
Ik heb zelf niet gekeken, maar dacht dat begrepen te hebben dus. Nou, dan heb ik het dus helemaal mis. Sorry, te vroeg geoordeeld!

groetjes van Purk

Hilde

Hilde

07-12-2009 om 12:22

Winnaar

Marcel is een terechte winnaar, maar ik gunde het Jeroen even goed. Ik vond hem wel een schatje! Het was een superspannende halve finale en een erg leuke proef.
Ik vond de reactie van Rita erg mooi, toen bleek dat Marcel de meeste stemmen had: ze gunde het hem echt!
Wel een beetje flauw van Esmeralda dat ze er nog niet over was over hoe Marcel gehandeld had in een vorige ronde.

Kadonaj

Kadonaj

08-12-2009 om 13:21

Ik was toch meer voor jeroen, en anders rita...

Maar wat was het megaspannend zeg, en wat een enorm coole proef was de halve finale.

Wel grappig, ik zat tijdens die halve finale de hele tijd, niet marcel niet marcel... en ja hoor... JINX

is er komende week nog een terugblik, of moeten we nu echt weer een heel jaar wachten... (misschien dan alleen maar mannen en 5 vrouwen in de jungle lijkt me ook wel wat)

emma43

emma43

15-12-2009 om 09:42

Winnaar

Marcel is natuurlijk een terechte winnaar.Heel eerlijk was Jeroen mijn favoriet,maar Marcel heeft terecht de proef gewonnen.Ik heb hem daarna nog bij Jensen gezien en ik vind het ook wel humor.Hij zegt gewoon eerlijk dat hij 'Het spel gespeeld heeft'Dat hij van het begin af aan tactisch geweest is en absoluut niet zichzelf.Hij heeft laten zien dat hij het goed gespeeld heeft.

Kadonaj

Kadonaj

15-12-2009 om 21:16

Hij was inderdaad erg leuk bij jensen

Het was echt een leuk gesprek bij jensen, droog en humoristisch. Hou ik wel van, maar t is wel een beetje zo'n 'vies' mannetje, met zn stripclubs en zo...

Kadonaj

Kadonaj

18-12-2009 om 09:44

Haha, ik heb de rijstpot gewonnen!

Kreeg gisteren een pakje waarvoor ik moest tekenen, ik begreep er helemaal niets van. Bleek dat ik een online robinson prijsvraag had gewonnen, en ik had het antwoord nog gegokt ook!

Maar goed, ik ben nu dus in het bezit van de rijstpot, beetje gehavend dat wel, maar wel bijzonder

emma43

emma43

18-12-2009 om 11:23

Gefeliciteerd.

Wat gaaf om zo een rijstpot in huis te hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.