Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Koolmees

Koolmees

19-04-2013 om 17:53

Koningslied :)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lol berber

You bet, die radio heeft heel wat te verduren gehad

Pien

Pien

26-04-2013 om 19:44

Dus toch een smoes

de radio........tuurlijk.....

P

P

26-04-2013 om 19:57

Pien

"En trouwens het staat nu weer op 1 dus het merendeel vindt het wel mooi blijkbaar !! "

Niet noodzakelijkerwijs aangezien je niet weet hoe vaak het daarvoor gedownload moet worden toch?

Ach pien

Dan geloof je het niet. Overigens ging het vanzelfsprekend over figuurlijk duwen. En dat kwam niet allen van de radio, maar ook van andere media. Alleen ben ik vooral radiofiel, dus daar heb ik het meest van gemerkt. Maar wees gerust, ik zal me die dag echt wel vermaken en ik twijfel er niet aan of jij doet dat ook.

Pien

Pien

26-04-2013 om 21:02

Genista

ik snap dat het figuurlijk bedoeld was, maar er word je via TV ook vanalles opgedrongen (reclame) dat koop je toch ook niet allemaal, dus om te zeggen dat je het lied mooi moet vinden en mee moet zingen omdat men het je door de strot duwt vind ik kul....je hebt zelf een keuze net zoals bij alle andere liedjes..

Pien

Pien

26-04-2013 om 21:09

Ja pelle

maar is dat niet met alle nr 1 hits....Het lijkt me dat ze niet voor niets nr 1 zijn. Mensen gaan niet downloaden of kopen als ze het liedje niet mooi vinden.

Stenna

Stenna

26-04-2013 om 22:12

Nou

ik heb in elk geval erg gelachen om jullie rijmelarij. Wat een creativiteit hier. Als ik nog eens een gelegenheids abc-tje nodig heb weet ik jullie te vinden.
En als het koningslied meer bedoeld was als doorsnee bruiloften-en-partijen amateurlied, dan valt het eigenlijk nog wel mee.

Wat jij wil pien

Als jij het graag flauwekul wil vinden, als ik en mensen met mij het zo ervaren, be my guest. We zullen ons allemaal best vermaken.

P

P

26-04-2013 om 23:18

Pien

Jij hebt het erover dat het MERENDEEL het wel mooi vindt want het staat op nummer 1. Ik zeg dat het feit dat een liedje op nr 1 staat alleen iets zegt over dat het het populairste downloadliedje van het moment is maar niets over aantallen en al zeker niet over het merendeel. Verder zijn mensen ook supernieuwsgiering natuurlijk en luisteren ze het daarom.

Stenna

Stenna

28-04-2013 om 11:20

De hond

Het zal wel zo ongeveer kloppen hoor, maar toch, zoals altijd bij Maurice de Hond: 12% van "de nederlandse bevolking" is eigenlijk: "12% van de mensen die internet hebben en zichzelf hebben aangemeld bij de Hond's panel". En dus een bepaalde interesse hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.