Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kosten ov vergeleken met auto


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

21-10-2012 om 15:29

Liora

Ik dacht vroeger een keer overmoedig dat mij dat wel zou lukken, met kind in draagzak op de fiets. Ik was de straat nog niet uit of ik stapte af met de conclusie 'levensgevaarlijk' Nu had ik dit kind aan de voorkant hangen en niet aan de achterkant, maar dan nog zou ik het liever niet doen geloof ik.

neteret mut

neteret mut

21-10-2012 om 17:29

Ot.balen ivm prijsverhoging

De titel zegt het al, wij balen flink ( wij is man en ik en de familie in NL) omdat de normale internationale trein Amsterdam/Antwerpen gaat verdwijnen. Wil je dan toch met de trein op dat traject dan moet je met de fyra of de thalys en die zijn flink duurder ( 58 euro nu dan ruim 100 of Rotterdam / Antwerpen nu 23 dan 70 zoiets ong.) En dan gaat het niet om treinen die nauwelijks gebruikt worden. De middenstand van Antwerpen is er ook niet blij mee (al kan me dat weer wat minder schelen)

Ja schandalig neteret mut

Het zat er al jaren aan te komen, de NS of Hispeed of wie het is wil uit de kosten komen. Terwijl de normale trein heel veel tevreden gebruikers kent die helemaal niet sneller willen reizen. Wat jij schetst, de normale reizigers. Die moeten nu een flinke veer laten.
Je zou bijna met de stoptrein tot de grens gaan en dan even een stukje lopen... geen optie, ik weet het, maar enorm frustrerend.
Rover heeft zich hier ook altijd met hand en tand tegen verzet.

Tinus_p

Tinus_p

22-10-2012 om 08:50

Ice

Neteret mut:
"De titel zegt het al, wij balen flink ( wij is man en ik en de familie in NL) omdat de normale internationale trein Amsterdam/Antwerpen gaat verdwijnen."
Er is eigenlijk niets nieuws onder de zon.
Ooit reed er elke twee uur (en soms ietsje vaker) een sneltrein van Amsterdam naar Keulen, die bovendien op diverse plaatsen onderweg stopte; je kon direct van Ede naar Wesel.
Nu rijdt er iets van 7 keer per dag een ICE; die stopt minder, is duurder, en niet of marginaal sneller (als je van Nederland naar Düsseldorf wil, daaronder maakt t uit).

Klopt tinus

Dat wegdrukken van die D-trein ging een stuk soepeler dan van de Brusseltrein. Ik weet niet of dat door de tijd waarin we leven is of door de gebruikers op de verbinding. Tegen het wegdrukken van de Brusseltrein wordt al jaren geprotesteerd.

Moet ik wel zeggen dat bij de ICE het prijsverschil ook kleiner was. Wel minder comfort kwa stations, wat jij ook al aangeeft, maar dus niet die giga prijsverhogingen die ze nu bij de Hispeed serveren.

Tirza G.

Tirza G.

22-10-2012 om 11:01

Dat hang ongetwijfeld samen met de Hedwigepolder

Tirza

Mover

Mover

28-10-2012 om 20:53

Vertigo - fietsstoeltje

Het fietsstoeltje blijft in mijn schuurtje op je wachten tot je bent verhuisd. Mijn email heb ik hierboven al een keer gegeven.

Vertigo

Vertigo

28-10-2012 om 23:36 Topicstarter

Oh fijn

Thanks! Dan hoor je tegen die tijd van me! Als mijn zenuwstelsel het gehouden heeft

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.