Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

25-08-2022 om 19:27

Laarsjes/pumps voor dramavoeten


Bijtje82

Bijtje82

27-08-2022 om 17:44

Dwergpapagaai schreef op 27-08-2022 om 17:11:

Ik heb zo te lezen dezelfde dramatische voeten en het daar bij behorende zelfbeeld 😂. Ik draag graag half hoge laarsjes met een mooie hak, in lichte kleur ook mooi onder een zomerjurkje, en slaap voor pump achtige schoenen bij Manfield en dan de duurdere merken.

Manfield! Daar heb ik ook een paar mooie pumps van. Lopen heerlijk.

Kon niet meer op de naam van die winkel komen. Net ff op de website gekeken en ik denk dat ik binnenkort teveel schoenen heb 🤣

no-stress-pumps-leer-blauw-2438030_1.jpg?f=xlarge

Oh die blauwe zijn leuk Bijtje!

Bijtje82

Bijtje82

27-08-2022 om 18:23

MamaE schreef op 27-08-2022 om 18:00:

Oh die blauwe zijn leuk Bijtje!

Ja die heb ik al 😁 

Bijtje82 schreef op 27-08-2022 om 18:23:

[..]

Ja die heb ik al 😁

Als die zo fijn zitten, misschien dezelfde in een andere kleur nog erbij nemen?

Bijtje82

Bijtje82

27-08-2022 om 18:30

MamaE schreef op 27-08-2022 om 18:25:

[..]

Als die zo fijn zitten, misschien dezelfde in een andere kleur nog erbij nemen?

Ja is misschien een optie. Deze kunnen ook prima onder het rode jurkje denk ik, maar was voor het zomergevoel meer op zoek naar iets luchtigers. Dus meer sandaaltje waar mijn voet in past. 

Heb ook prachtige laarsjes gezien net. Denk dat ik binnenkort eens bij die winkel ga kijken. Ze hebben ook sandaalpumps maar die moet ik echt eerst passen. Online bestellen is dan echt niet te doen.

Bijtje82

Bijtje82

27-08-2022 om 18:37

Dit is eigenlijk precies het model dat ik zoek. Bandjes zijn breed genoeg om mijn voet een beetje te ondersteunen of te verbloemen. 
Vind alleen deze hak niet zo geweldig denk ik. Op zich vind ik de kleur van de schoen zelf nog wel leuk, is weer eens wat anders. 

Ga hier Google lens eens op loslaten.

manfield-sandalen-canvas-off-white-2769049_2.jpg?f=xlarge

RodeKrullenbol schreef op 27-08-2022 om 13:46:

Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om het ontwerpen en vervaardigen van bij het jurkje passende schoenen zelf ter hand te nemen. De mocassin leent zich hier heel goed voor. Zie bijvoorbeeld: 4 manieren om moccasins te maken | Antwoorden op al uw "Hoe?" (minotauromaquia.com)

Ben je vermoedelijk nog goedkoper uit ook!

Is ook erg hip maar ik denk niet geschikt voor Bijtje omdat ze een moeilijke voet met een flap die uitsteekt heeft, wellicht dat ze daarom als door een wesp gestoken reageerde.

Ja precies, moccasins zijn heerlijke stappers, maar ook niet erg chique onder een net jurkje. Ik heb de link wel bekeken, creatief om je eigen schoenen te maken, helaas ben ik niet zo handig. 

Bijtje82 schreef op 27-08-2022 om 14:16:

[..]

No offense, maar ik begin je doe het zelf tips of anderszins vaagsoortige tips in welk willekeurig topic dan ook behoorlijk irritant te vinden. Ik zou je dan ook vriendelijk willen vragen om je daar in dit topic niet mee bezig te houden.

Alvast bedankt.

Heuh Bijltje, reageer je nu niet net als die vervelende collega van je? 

Bijtje82

Bijtje82

28-08-2022 om 07:59

Pinokkio schreef op 28-08-2022 om 01:14:

[..]

Heuh Bijltje, reageer je nu niet net als die vervelende collega van je?

Nee, ik irriteer me er gewoon aan. Dus dan zeg ik daar wat van. Het gaat me niet om de soort schoen, dat lijkt me duidelijk. Als ze graag allerhande creabea knutseltips wil uitwisselen, dan opent ze maar een offtopic knutseltopic met gelijkgestemden. 

Bijtje82

Bijtje82

28-08-2022 om 08:12

_Anoniem_ schreef op 27-08-2022 om 13:09:

[..]

Ik had op mijn werk ook zo'n collega, niet op haar mondje gevallen en op een of andere manier was dat de persoon die me altijd beoordeelde (in mijn hoofd) Ik irriteer me dan suf dat ik me daar wat van aantrek, maar ja doe het toch. Misschien werkt het door subtieler een nieuwe richting in te gaan, op het tempo waar jij je prettig in voelt. Dan heb je niet direct opvallende reacties en kan je langzaam aan meer je gang gaan zonder dat je je er vervelend onder voelt.

Dit probeer ik ook een beetje te doen. En aan het rondkijken naar een andere baan, dan kan ik gewoon dragen wat ik wil want niemand kent me nog.

Leene

Leene

28-08-2022 om 20:40

Bijtje82 schreef op 28-08-2022 om 08:12:

[..]

Dit probeer ik ook een beetje te doen. En aan het rondkijken naar een andere baan, dan kan ik gewoon dragen wat ik wil want niemand kent me nog.

Maar je kunt nu ook dragen wat je wilt. In een nieuwe baan kun je weer een draak van een collega treffen. Ik ben erg lang onzeker geweest. Maar ben de laatste 10 jaar daar behoorlijk over heen gegroeid. En dat straal je blijkbaar ook uit. Het maakt mij niet meer uit wat anderen van mijn kleding vinden ( nou ja ik wil wel graag weten of mijn man het wel leuk vindt maar die is niet zo moeilijk) maar ik hoor ook niets van dat alles. Ik ontloop het als er geroddeld wordt. Ik voel me sterk en ze kunnen me wat. Maar eigenlijk vind ik de meeste collega's prima. 

Het is op zich niet verkeerd om eens van baan te wisselen maar omdat nu voor een collega te doen die opmerkingen over je kleding maakt... Waarom trek je het zo aan. Ik zou daar eerder mee aan de slag gaan. Lastige mensen heb je overal. 

Bijtje82

Bijtje82

28-08-2022 om 21:03

Leene schreef op 28-08-2022 om 20:40:

[..]

Maar je kunt nu ook dragen wat je wilt. In een nieuwe baan kun je weer een draak van een collega treffen. Ik ben erg lang onzeker geweest. Maar ben de laatste 10 jaar daar behoorlijk over heen gegroeid. En dat straal je blijkbaar ook uit. Het maakt mij niet meer uit wat anderen van mijn kleding vinden ( nou ja ik wil wel graag weten of mijn man het wel leuk vindt maar die is niet zo moeilijk) maar ik hoor ook niets van dat alles. Ik ontloop het als er geroddeld wordt. Ik voel me sterk en ze kunnen me wat. Maar eigenlijk vind ik de meeste collega's prima.

Het is op zich niet verkeerd om eens van baan te wisselen maar omdat nu voor een collega te doen die opmerkingen over je kleding maakt... Waarom trek je het zo aan. Ik zou daar eerder mee aan de slag gaan. Lastige mensen heb je overal.

Oh zij is zeker niet de reden dat ik van baan wil wisselen hoor. Dat is de baan zelf. Ondanks dat ze een grote flapuit is zonder gêne is ze verder wel een van m'n beste collega's. Kan altijd bij haar terecht met werkgerelateerde problemen en andersom ook. Ze moet alleen overal wat van vinden. 

Het gaat bij mij veel verder terug, ik heb echt van ver moeten komen wat zelfvertrouwen betreft. 

Zo ineens direct veranderen gaat het niet worden. Dat zou ik zelf niet trekken denk ik. 

Je hebt al de blauwe schoenen die prima onder de jurk staan. Ipv nieuwe schoenen, kan je jezelf ook verblijden met een mooie ketting met blauwe steen als hanger of oorbellen en een tasje. Doen  Máxima en haar dochters ook altijd. Subtiel en mooi.

Bijtje82

Bijtje82

28-08-2022 om 22:16

Flanagan schreef op 28-08-2022 om 21:41:

Je hebt al de blauwe schoenen die prima onder de jurk staan. Ipv nieuwe schoenen, kan je jezelf ook verblijden met een mooie ketting met blauwe steen als hanger of oorbellen en een tasje. Doen Máxima en haar dochters ook altijd. Subtiel en mooi.

Dat zijn eigenlijk dingen die ik nooit voor mezelf koop. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.