Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

elisa

elisa

25-04-2011 om 08:10

Mannen zijn eikels top 10, ff lachen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Offfff

als je altijd het slechte in mensen wil zien - zoals ik - dan kan je er ook vanuit gaan dat die eitjes van vorig jaar waren maar dat hij ze niet lekker vond en (krent als hij was en is) ze een heel jaar heeft bewaard totdat hij ze aan zijn ex kon geven (die veel te lief van aard nog een sprankje hoop zag qua gulheid).

Tijgeroog

Tijgeroog

25-04-2011 om 22:02

Ik denk

Ik denk dat Elise de scheiding nog niet verwerkt heeft en nog steeds hoopt dat alles weer goedkomt. Mogelijk zag ze de eitjes als een teken dat dat gaat lukken (ze smolt, ze vond het heel lief) en
Met de opmerking dat ze gratis waren (en hij dus niet speciaal aan haar gedacht heeft en moeite voor haar gedaan heeft) werd die hoop meteen weer de grond in geboord.

Vic

Vic

25-04-2011 om 22:12

Hoeft niet persé

"Ik denk dat Elise de scheiding nog niet verwerkt heeft en nog steeds hoopt dat alles weer goedkomt. Mogelijk zag ze de eitjes als een teken dat dat gaat lukken (ze smolt, ze vond het heel lief) en "
Even verder speculeren Misschien wil ze gewoon dat hij haar ziet en waardeert wat ze allemaal doet voor hun kind(eren). Dat heb ik ook een tijd gehad. Ex was na de scheiding uitgebreid de vrijgezel aan het uithangen, terwijl ik me een slag in de rondte werkte en rende van werk naar opvang naar huis naar opvang naar werk etc. De waardering die ik daarvoor wilde, of überhaupt erkenning voor het feit dat ik best een boel ballen in de lucht moest houden, heb ik nooit gekregen. Maarja, dat was tijdens het huwelijk niet anders, dus beetje suf van me.

fladder

fladder

25-04-2011 om 22:18

Cobiiiiiii!

En bedankt, ik ben beelddenker, weet je?

Ik was tot enkele minuten geleden wél chocoladeliefhebber... :S

Hm... Zouden ze die Britse Montezuma-chocola al kennen? 70% dark with chilipepper? Ghe ghe ghe...!

Sancy

Sancy

26-04-2011 om 09:21

Oh jee

Wat moet ik dan precies vinden van mijn ex die me laatst een zakje vaatwastabletten toestopte dat uit zo'n "spaar voor gratis boodschappen"-doos kwam van een supermarkt, met de woorden 'hier, ik heb er toch niks aan'?
Hmm, tot nu toe dacht ik alleen maar: 'hee, handig, komt altijd van pas.', maar misschien had hij er wel een onbekende bedoeling mee?

ishtar

ishtar

26-04-2011 om 10:54

Dank zelazny

mijn thee zit op het scherm

Mathilde

Mathilde

26-04-2011 om 13:26

Leuke uitspraken

Midden in de nacht wordt ik wakker van rondstommelende man en vraag wat er aan de hand is. 'Niks lieverd, ga maar weer lekker slapen, er is alleen maar ingebroken.' Wat!?!?
Ik sta op de weegschaal en verzucht: gossie, was ik maar weer 22. Hoezo? vraagt man. 'Nou, dan was ik nog slank en niet zo mollig en en en' pruttel ik. Zegt man: jij was altijd al mollig hoor. ARGH! Nou ja, ik vroeg er waarschijnlijk om .
Na een bourgondisch verlopen paasweekeinde, afgesloten door een bbq, verkondigt mijn culinair onderlegde man bloedserieus: ik zou best wat gezonder willen eten, wat meer vegetarisch of zo. En toen ik hard ging lachen, was'ie beledigd...

Sjanet

Sjanet

26-04-2011 om 22:31

Nee geen eikel

Gewoon een man en dus te eerlijk en niet gehaaid. Net als mijn man, dus.

Die dus van het weekend aan mijn ouders zat te vertellen over de nieuwe auto van zijn broer en zich 10 jaar vergiste in het bouwjaar. En per abuis dus mijn bouwjaar noemden en toen zonder blikken of blozen zei: nou ja dat zou wel heel oud zijn.
Nu weet ik dat ik geen auto ben, maar toch.....

Of die, terwijl hij beweerde nooit te willen trouwen, mijn pasgetrouwde schoonzus eens goed vastpakte en zei: zo nu loop ik eindelijk eens met een Echte vrouw.... Het heeft lang geduurd voordat ie mij ervan kon overtuigen dat ie er echt niets mee bedoelde en je snapt vast wel dat wij nu ook getrouwd zijn Was achteraf dus een heeeeel dure opmerking, hahaha.

Grappig juist- voor elise

Ik vond het juist een grappig verhaaltje, en zag niets hatelijks in je posting..., kon er bij glimlachen... Dat is alles...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

elisa

elisa

28-04-2011 om 13:53

Bedankt........

voor jullie hatelijke opmerkingen en dat ik een bitch ben. Mijn topic was inderdaad grappig bedoelt en meer hoe naief mannen soms kunnen zijn. Maar jullie hebben gelijk, mijn ex doet nooit iets voor mij, ook niet toen we nog getrouwd waren. Sterker nog; hij heeft me na 16 jaar huwelijk laten zitten voor een of ander datesite vriendinnetje. Ik was alleen met de kerst en oud en nieuw. Geen cent te makken heeft hij maar ze zijn wel op een danscursus Salsa samen gegaan en alimentatie betalen ho maar. Dit was voor mij de druppel. Ik ben ondertussen nog steeds de aardige ex die de goede vrede bewaart in het belang van de kinderen. ZIjn nieuwe vriendinnetje kreeg met Valentijn wel van alles kado (betaald) en weet dat ie mij niets betaald maar zij heeft duidelijk geen scrupules. dus tja, dit viel niet zo goed die gratis eitjes...................

Ilse

Ilse

28-04-2011 om 20:13

Dat snap ik best elisa

Ik snap door je berichtje van vanmiddag dat jij wel degelijk jouw ex een eikwl vindt. Alleen was het een beetje kort door de bocht om in het algemeen te schrijven "mannen zijn eikels" ....
Je mag wel schrijven, mijn ex-man is een eikel, en gezien wat je vanmiddag schreef heb je daar denk ik wel gelijk in, gelukkig zijn niet alle mannen zo.

MRI

MRI

28-04-2011 om 21:23

He dit was nou jammer elisa (tenzij... )

Ik was het eerst helemaal eens met Vic: wat een humorloze,
zouteloze dus flauwe reacties. En wat netjes binnen de lijntjes kleuren weer allemaal. Maar dat vond ik omdat ik dacht dat jij het woord eikel niet zo meende maar meer bedoelde "wat kunnen mannen soms toch sociaal onhandige opmerkingen maken". Maar je vindt het dus echt..
Ja dan wordt het een ander verhaal. Dan zou ik lekker eens je hart luchten in 'echtscheiding en erna'.
Tenzij... (en dan gaat het om de toon die de muziek maakt) hij het juist heel bot bedoelde en het gaf om je daarna lekker te zieken met 'het was toch gratis'.
Maar als ik je zo lees, was dat niet direct zo. Ik zou, ook al is het nog zo onhandig hoe hij dit doet en ook heeft hij zich nog zo vervelend gedragen na de scheiding, hem toch het voordeel van de twijfel geven. En er (maar daar is het nu te laat voor) er leuk op reageren, nou bedankt joh.
Ik geloof trouwens niet dat je een bitch bent hoor, maar hij is misschien ook wel niet zo'n klootzak als jij soms denkt.

MR

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.