Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Biene M.

Biene M.

18-06-2010 om 09:43

Meeting amsterdamse oo'ers

Naar aanleiding van een draadje in HTK ontstond het idee voor een meeting van Amsterdamse OO'ers. Er zijn in elk geval al drie gegadigden, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Ik had drie locaties in gedachten, ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
1. Vondelpark (picknick) - nadeel: regen!
2. Artis - nadeel: duur voor mensen zonder jaarkaart
3. Witteveen

Het lijkt me dat een zondag voor of na de zomervakantie het handigst is, maar dat zijn er al niet veel meer! Is 27 juni een geschikte dag?

Groetjes, Biene


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

18-06-2010 om 09:59

O ja

Ik ben uitgegaan van overdag ('s middags) afspreken met de kinderen erbij (voor zover ze daar zin in hebben, denk niet dat ik mijn 15-jarige mee krijg).

Biene

Mijn hang naar absolute anonimiteit wint het van mijn nieuwsgierigheid en ik kom dus niet naar OOL-meetings. Zelfs niet als ze in de buurt zijn.

Maar wat lokatie betreft: waarom spreek je niet af bij Vertigo? Bij mooi weer kan je alsnog naar buiten.

Groeten,

Temet

Ook amsterdammer

Maar ook ik ben trouw aan mijn anonimiteit. Carmen ken ik, zij wil ook liever anoniem blijven. Groet Suus

Polly Shearman

Polly Shearman

18-06-2010 om 12:05

Aaaaaaaah cobi toch!

Hoe kan je nou niet happy zijn in brabant!! LOL

Ik woon niet in amsterdag maar kan wel naar artis komen whaha ik weet bijna zeker dat TEMET Lenontien Borsato is trouwens Whahahahah

Whoehahaha

Laurentien of Leontien, wat maakt het uit...
Nou ja, Marco komt natuurlijk uit Alkmaar en ik ook, dat schept een band, niet waar...

Groeten,

Temet

Massi Nissa

Massi Nissa

18-06-2010 om 13:22

Tip

Pas gehoord op radio 1, lijkt me geweldig: het Tropenmuseum. Daar hebben ze een tentoonstelling over voetbal overal ter wereld, laten de wedstrijden zien op een groot scherm en hebben een restaurantje met lekkere hapjes.
Ik mag niet meer als ex-Amsterdammer, haha.
Groetjes
Massi

Biene M.

Biene M.

18-06-2010 om 13:34

Hahahaha!

Margriet en Liora willen gelukkig wel Maar misschien moeten we de meeting ook maar openstellen voor ex-Amsterdammers, want drie is wel en heel klein gezelschap!

Biene M.

Biene M.

18-06-2010 om 14:09

Pelle

Anita toch?

Pelle

Mijn hoofd is geheel onbekend (sjips, toch geen Leonie Borsato), maar ik houd erg rekening met de mogelijkheid dat ik in mijn werk forummers of vrienden/familie van forummers tegenkom. En omdat ik beide identiteiten graag gescheiden houd, blijf ik weg. Flauw he?

Groeten,

Temet

Zus

Zus

18-06-2010 om 16:27

Ja leuk

Ik ben ook Amsterdammer en kom nooit op meetings. Maar voor een Amsterdamse meeting maak ik graag een uitzondering! Lijkt me wel lachen als iemand van OOL ineens een moeder blijkt te zijn van school of zo, haha. Verander ik subiet mijn nick, hahaha. Vondelpark lijkt mij wel gezellig, melkhuisje of zo.

Carmen

Carmen

18-06-2010 om 20:20

Ha die suus

SuusMaria heeft gelijk. Maar ik twijfel... Een klein Amsterdams groepje kan ik misschien wel aan
27 juni kan ik in elk geval zeker niet. Het kind hier heeft turnwedstrijden en ik wil eigenlijk ook naar Parkpop. Vondelpark lijkt me leuk als locatie en ik heb wel een Artispas.

Carmen

Asa Torell

Asa Torell

18-06-2010 om 20:36

Temet e.a.

gelukkig dan maar dat ik een mannenberoep heb, die zitten hier dan weer niet op OO. Grappig trouwens, ik heb geen moeite met meetings maar zet daarentegen noch beroep noch woonplaats graag hier neer, wat jij dan weer geen punt vindt. Jammer genoeg is die woonplaats in elk geval geen Amsterdam meer want ik was graag langsgekomen bij deze lokale meeting! Veel plezier!

Oke dan

Ik durf wel als Carmen ook gaat (mèn wat ben ik kinderachtig!!) Groet Suus

Biene M.

Biene M.

19-06-2010 om 16:59

Wat leuk!

Dan zijn we al met zijn vijven! Moeten we wel een dag vinden waarop iedereen kan natuurlijk. En zijn jullie het wel eens met zondagmiddag, of gaan jullie liever 's avonds zonder kinderen wat drinken?

Is het weekend van 4/5 september wat?

liora

liora

19-06-2010 om 18:46

Leuk

Hoi Biene,

Ik zou 4 en 5 september kunnen, en ik ben een groot voorstander van meetings met kinderen. Dan is het meteen lekker ongedwongen.

Vondelpark lijkt me goede plek, vooral die grote speeltuin met pierebadje is ideaal, lekker veel ruimte. Melkhuisje is niet zo leuk voor kinderen onder de 4 jaar vind ik, maar ik pas me aan hoor.

Liora

Goud west hier!

Of Oud-Vest natuurlijk...

Ben niet zo een heel fanatiek schrijver op het forum dus was nogal verbaasd mn naam tegen te komen in een andere rubriek Biene! Maar leuk! Maar eng! Maar maar maar! Ik denk er nog even over. 27 juni lukt sowieso niet. September lukt vast. Heb ik ook nog alle tijd 5 kilo af te vallen, mn uitgroei bij te werken en over mn drempelvrees heen te komen.

Groet Swaen

Biene M.

Biene M.

20-06-2010 om 08:51

Liora en swaen

Ha Liora, ik heb ook een stiekeme voorkeur voor meeten met kinderen

Ha Swaen, ik heb een paar jaar tegenover De Twee Zwaantjes gewoond en daar moet ik altijd aan denken als ik jouw nick zie staan. Op en top Amsterdams

Laat dat afvallen maar zitten en concentreer je op die drempelvrees, weg ermee! Van de OO-meetings in Amersfoort weet ik dat we allemaal heel gewone leuke vrouwen zijn.

Sascha2

Sascha2

20-06-2010 om 14:04

Jammer zeg

Ik zou voor deze ene keer, bij uitzondering dan, best voor een dagje een Amsterdamse willen zijn. Lijkt me leuk jullie meeting!
Sascha (van origine een Hagenees, die nu maar hoopt dat haar Amsterdamse echtgenoot dit berichtje niet ziet..)

Zus

Zus

20-06-2010 om 18:36

Hip?

Haha, Swaen hoeft niet bang te zijn, ik ben in ieder geval niet hip. En uitgroei heb ik op het moment ook.
Overigens zou ik het liever zonder kinderen doen. Ik geef dan wel mijn anonimiteit op, die van mijn kinderen geef ik liever niet op. En het is meestal wat hectischer, afspraakjes met kinderen
Maar ik kan altijd nog verschijnen zonder de kinders, natuurlijk.

Ach

Telt een jaar Oost ook mee?
Ik stem voor het Tropenmuseum, maar ach nee, september dan kan ik niet.

Voor Rotterdam e.o. ben ik ook in. Ik stel Professor Plons voor...

Margriet*

Margriet*

20-06-2010 om 21:45

Nou ik durf wel

want ik heb het al eens gedaan, een mini meeting in het Vondelpark met een stuk of vier moeders. Waren trouwens totaal andere types dan ik had gedacht..... Dat was wel weer grappig. Toevallig zag ik pas een van hen nog fietsen ook spotte ik haar altijd tegenover de school van ons oude huis.
Ik snap de bezwaren van Temet maar ook in andere bezigheden ben ik wel eens clienten van mijn werk tegengekomen, so be it.
Ik ben eigenlijk voor een meeting zonder kinderen, of ben ik nu heel dwars. Als we wel met doen, is het wel leuk om leeftijden van kinderen te weten. Kan ik kijken welke mee wil...
Vondelpark vind ik wel een goede plek, maar Witteveen ook ok. (mij is het om het even).

Margriet*

Margriet*

20-06-2010 om 21:46

Temet

Je snapt dat ik nog wat harder ga speuren naar die rode fiets in mijn buurt.... Je maakt mij nieuwsgierig .

Margriet*

Margriet*

20-06-2010 om 21:46

Die meeting

is toch wel zon'n 8 jaar geleden schat ik.

Polly Shearman

Polly Shearman

21-06-2010 om 10:34

Cobi?

en brabant dan??

ik wil ook !!!

Wat dachten jullie van

Het Westerpark! Veel groter dan t Vondelpark, niet zo belachelijk druk en genoeg te doen voor kleintjes (superleuke kinderboerderij & pierebadje) en oudere kinderen (leuke klimhuisjes & groot voetbalveld) En héél hip!! Suus

jutter

jutter

21-06-2010 om 14:36

Klinkt wel spannend

Mijn nieuwsgierigheid wint het wel van mijn behoefte aan anonimiteit. Als nieuwwester heb ik geloof ik ook grote kans om bekenden tegen te komen, maar hele genante zaken heb ik (volgens mij) nog niet online gemeld, dus ik ben graag van de partij
Meeten op 4/5 september gaat niet lukken, maar wellicht komt er een ander tijdstip waarop ik wel kan aanhaken.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar meeten zonder kinderen, praat nl wat rustiger.

Margriet*

Margriet*

21-06-2010 om 20:12

Haha

Als we echt trendsettend gaan doen moeten we het in NW doen. Nog onondekt en we hebben een heel leuk Sloterpark! Ik word wel nieuwsgierig waar jij dan woont Jutter, of ben je stiekum de buuf van Temet?

Okay okay okay

Ik laat de angsten varen en zal er zijn. Zonder kind want dat vind ik zelf niet bijster ontspannen. Locatie maakt me niet uit (al heb ik wat 'aandelen' in een leuke locatie in het Westerpark.

Margriet (ot)

Jij hebt zeker ook dat stukje in het Parool gelezen van die artistiekelingen die beweerden dat NW het he-le-maal gaat worden?

Groeten,

Temet

Nieuw vest (ot)

Tuurlijk gaat Nieuw West het helemaal worden. Das een deel van de stad waar de huizen nog enigszins betaalbaar zijn. En de huizen ruimer. Dus tel uit je winst!

Toen ik in Nieuw West opgroeide was het t ook al he-le-maal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.