Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Maria

Maria

14-09-2011 om 14:29

Nederlanders verstaan buitenlanders nooit (zegt man)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

17-09-2011 om 08:15

Haha p

Zijn team kan niet degraderen, er is geen lager niveau meer. En mijn man draagt het liefst Barcelona T-shirts. Nu ben ik zelf niet dol op de combinatie rood-donkerblauw (en vind ik sommige Hein de Kort-shirts best leuk), maar hij is een trouwe aanhanger. Grappig dat je je dat nog herinnert, van dat fantastische seizoen een paar jaar terug! Wat een geheugen. Als ik nu wist wie jij was (qua vorige nicks), zou het nog leuker zijn.
Groetjes
Massi

Nou ik dacht meer

Aan 2 blonde vlechten en een wit mutsje op ))
En dan stuur je 'm met een flinke schaal kaas op pad!
groeten albana

Massi Nissa

Massi Nissa

17-09-2011 om 09:36

O sarin

Doe me dit nu niet aan. Ik herken jouw nick ook al niet, en alle boekjes die ik me herinner hebben titels als 'Breastfeeding Sucks'. Natuurlijk vergeet ik nu weer iets belangrijks, maar ik heb dan ook minder geheugencapaciteit over dan een floppy disk uit 1985. Kun je me niet gewoon uit mijn lijden verlossen op massi-oo@hetemeel punt kom?
Groetjes
Massi

Biene M.

Biene M.

17-09-2011 om 09:58

Nou massi

Ik ben Sarin niet En ik weet ook niet wie Sarin is, al zou ik dat wel graag willen weten. Maar ik weet wel wie P is.

dc

dc

17-09-2011 om 11:20

Massi - ot

Ik heb ook geen flauw idee hoor. Ik ben echt een grote malloot met namen, dus nickverwisselingen kan ik echt niet aan. Dan is het voor mij dus opeens weer een nieuw persona.

Enne, "breastfeeding sucks"... Geweldige titel!

Massi Nissa

Massi Nissa

17-09-2011 om 11:36

Gelukkig, meid, ik sta niet alleen in mijn forumverwarring. Voor mij zijn er nog maar een paar herkenbare nicks, de rest is 'nieuw'. En blijft dat. Dat boek (van Joanne Kimes) heb ik van Biene te leen gekregen, is hartstikke grappig en geeft tussen alle lol door ook nog bruikbare tips. Echt een aanrader. Heb zelfs overwogen om ook haar boek "Pregnancy Sucks" aan te schaffen, terwijl ik waarschijnlijk nooit meer zwanger zal zijn (oeh, zelfs terwijl ik dat schrijf, denk ik: nouuuuu... haha. Goed dat mijn man hier niet meeleest).
Was de uitgebreide versie van P dan iets dat deed denken aan grote zwart met witte beren uit China? Want die mevrouw schijnt ooit ook weer een heel bekende nick achter zich te hebben gelaten. Zucht. Ik ben steeds het halve forum kwijt en krijg het niet meer terug. Hooguit denk ik: goh, die nieuwe schrijft leuk.
Groetjes
Massi

Biene M.

Biene M.

17-09-2011 om 11:37

Massi

P was P + Franse zij

dc

dc

17-09-2011 om 15:26

Aha

Dank je wel Biene!

Hoho

Hm, ik verkeerde ook al in verwarring; ik heb nog nooit onder 'P' gepost (al heb ik wel andere namen gehad).

Ik overweeg trouwens om mezelf om te dopen in 'Polygoon'

Kaaskopje

Kaaskopje

17-09-2011 om 21:33

Als je geen P had gebruikt had ik misschien getwijfeld, maar de P in combinatie met je manier van 'praten'... ik had voor de verandering geen tijd nodig om het te ontrafelenDat is ook de reden waarom ik het bij Kaaskopje hou. Jullie halen me er vast snel uit als ik op een andere nick zou overstappen.

Fiorucci

Fiorucci

18-09-2011 om 07:47

Lieverd, ik had het gelijk door, en ik ben zoooo onhandig met nicks ontrafelen..

dc

dc

18-09-2011 om 08:45

Maar p

Waarom vraag je niet even aan forumbeheer om die berichtjes over je nick te verwijderen? Is er hierna niets meer op te zoeken.

Massi Nissa

Massi Nissa

18-09-2011 om 09:04

Aha

Weet nu wel meteen waarom P zo'n fenomenaal feitjesgeheugen tentoonspreidt. Biene, zelfs jouw aanwijzing stuurde nog het bos in (het is echt hopeloos met mij): P + Franse zij, ik dacht 'zij' als in 'zijde': P-cote? P-soie? Huh? Lol.
Groetjes
Massi

Biene M.

Biene M.

19-09-2011 om 07:26

Sorry!

Marjolein

Marjolein

19-09-2011 om 12:30

P, ben blij

dat mijn vermoeden juist was.
Toch juist leuk? Een beetje herkenning? Ik geniet altijd van jouw schrijfstijl!

groetjes, Marjolein (ook net nieuwe Nick, omdat mijn vorig Nick door velen werd gebruikt en te verwarrend werd)

Marjolein

Marjolein

19-09-2011 om 13:04

Berber, valt mee, hoor....

Niet schrikken ben nog relatief nieuw, dus waarschijnlijk nog onbekend bij de "incrowd" op OO Er waren er al een Elisa Germani, een Ellie, Elissa, etc, dus mijn Elisa2 heb ik net vervangen door:
Marjolein

Roosje Katoen

Roosje Katoen

19-09-2011 om 15:46

Kindernick

Een kleine p?

Vic

Vic

19-09-2011 om 15:50

Ik sinds kort een pubermoedernick, maar soms beland ik ineens in draadjes waar dan later pas blijkt dat ik beter die andere naam had kunnen gebruiken. Het blijft dus een beetje lastig Neem gewoon iets heel saais, wat niet zo snel opvalt als je het gebruikt. Die P was wel heel doorzichtig (behalve de eerste keer, toen twijfelde ik nog).

Valkyre

Valkyre

20-09-2011 om 01:30

Linzel!

Die wilde ik ook net schrijven! Bizar...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

20-09-2011 om 01:32

Behalve nemo

Daarvoor in de plaats dan kameleon (vanwege Hilke en Sietze, twee jongens).
En tjonge Massi, zelfs ik had 't door! We schrijven 't toe aan hormonen, ok?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

20-09-2011 om 01:34

En volledig off-topic

Wat vervelend, die nickwissels... Ik denk dat ik nu eindelijk weet wie fladder is geworden, die had ik zo gemist! Ik kan 't ook niet zo volgen (wie was Gale nou eerst? En joyeux?) Grom...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kobalt

Kobalt

20-09-2011 om 12:32

Haha sarin (ook ot)

Ik dacht al: Wat een aparte nick om te kiezen.

Tirza G.

Tirza G.

20-09-2011 om 16:07

Nou kobalt

Hoor wie het zegt

Tirza

Kobalt

Kobalt

21-09-2011 om 08:53

Tirza

Mijn zoontje zou zeggen: 'Hoezo?'
Kobalt is toch gewoon een hele mooie blauwe kleur uit een tubetje? Google verwijst mij naar een adviesbureau. Mensen met smaak denk ik... ☺ Waar moet jij aan denken bij Kobalt?

Maar goed, bij 'Tirza' moet ik steeds denken aan dat boek van Grunberg wat ik nog steeds niet gelezen heb.☺ En zo heb ik wel bij meer nicks bepaalde gedachten. Bij Gale Zwankezwaan, zie ik steeds een heel magere zwaan voor me, met een hele lange nek, die daar een beetje op heen en weer 'zwankt', 't arme beest.

Kobalt

Kobalt

21-09-2011 om 12:05

O jeetje gale

Moet ik een nekbrace naar je opsturen? Sterkte met je NZS (NekZwankStoornis)!
☺☺☺

Tirza G.

Tirza G.

21-09-2011 om 14:26

Kobalt

Is een vorm van straling. En da's niet goed voor je Wat betreft mijn nick: helemaal goed

Tirza

Maria

Maria

22-09-2011 om 12:47

Terugkomen (voor p)

Nou P, ik heb op de eerste plaats erg weinig tijd gehad, maar wat ik dan volgde van het draadje ging helemaal niet meer over mijn posting (nickwissels en zo). Dus ik dacht dat het onderwerp niet zo interessant was, eigenlijk. Heb ik wel meer

Maria

Maria

23-09-2011 om 13:16

Ja, ik heb ook gezegd dat ik weinig tijd had. Toen ik zag dat het draadje ontspoorde, nam ik aan dat op dat moment niemand echt op mijn (directe) reactie zat te wachten. Reageren kon altijd nog, dacht ik. Heeft niks met respect of geen respect te maken. Om echt inhoudelijk op alles in te gaan, heb ik nu geen tijd voor, helaas.

Maria

Maria

23-09-2011 om 17:19

Serieus

Ik heb echt weinig tijd. Ik zit op mijn werk en vind het niet kunnen om langer dan een paar minuten met privé-zaken bezig te zijn tussendoor. Thuis heb ik niet de beschikking over een eigen computer, dus als iedereen thuis is lukt dat ook niet. En dat is het geval geweest, de laatste tijd.
Mijn reactie wil ik wat meer de tijd geven, dus dat lukt niet binnen 1 minuut. Mijn man heeft de reacties niet gelezen. Dit draadje was voor mij, niet voor hem.
Als laatste vind ik het vervelend dat ik verantwoording bij je af moet leggen.

Emmawee

Emmawee

23-09-2011 om 21:00

Helemaal mee eens (o.t.)

Maria, het gewone leven gaat voor! Zeker als je ziet dat anderen zich nog prima vermaken in 'jouw' draadje met allerhande off-topics, hoef je je daar geen zorgen over te maken.
Je bent echt niemand verantwoording verschuldigd. Even laten weten dat je geen tijd hebt om te reageren is aardig, maar zeker niet verplicht.
Afhakende draadstarters worden wel eens als ergerlijk ervaren, of respectloos.... ehm tja.... Een vrouw / moeder die de computer opeist om te reageren op OO, wordt ook wel eens als ergerlijk ervaren! En ik zit hier nu te schrijven, terwijl ik eigenlijk mijn zus moet bellen die zo haar problemen heeft. Dát is pas respectloos.

Succes met de drukte!

Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.