Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vic

Vic

09-10-2011 om 12:22

Nick of simon

Wie vinden jullie leuker, Nick of Simon? En waarom?
Dit naar aanleiding van een discussie met mijn kamergenote op het werk, die een totaal andere smaak qua mannen heeft dan ik. Ik ben even benieuwd of jullie argumenten dezelfde zijn. (Mag evt anoniem als je niet wilt dat heel OO weet dat jij weet wie Nick dan wel Simon is).


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach gale

Hamsters met een intellectuele uitdaging zijn een verzinsel van Disney .

Ik heb het hele draadje gelezen zonder te weten wie Nick is en wie Simon. Best een aparte ervaring.

De enige Bekende Volendammer die ik ooit in het echt heb zien optreden was Annie Schilder staand op de klep van een vrachtwagen in een suffe provinciestad. En toen was ik 9 ofzo.

Ze zijn nog best ver gekomen met die palingsound, als je nagaat dat er nu miljoenen mensen kijken naar Nick & Simon.

Chris

Simon

Wat een leuke draad is dit, heb erg moeten lachen vooral om de laatste reacties. Ik wist eerst ook nooit wie wie was, maar goed met een dochter van 9 die hun cd's grijs draait en ze zo leuk vind, weet ik het inmiddels wel. Ik vind Simon de leukste, wat stoerdere uitstraling, guitige ogen. Mijn dochter is het niet met me eens, die vind Nick leuker. Ik moet zeggen wat ik zo op tv van ze zie, komen ze beide wel sympathiek over.

Groet, Pinkelot

Geen idee...

Ik zou geen van beide herkennen op straat

Simon

Ik kan ze uit elkaar houden sinds ik ze ooit bij Ivo Niehe langs zag schuiven. Toen vond ik Nick zo houterig. Simon heeft iets jongensachtigs, dat vind ik toch leuker. En jong, ach, mijn man is ook 13 jaar jonger dan ik, merk je niks van hoor (behalve als het gaat om Q en Q bijvoorbeeld).

As

As

10-10-2011 om 12:16

Simon

Lijkt mij hogere opleiding, hogere status,
Nick is -in Vlaanderen toch- eerder arbeidersnaam

Thursday Next

Thursday Next

10-10-2011 om 12:20

Nou,

sinds die vreselijke NS-reclame herken ik ze wel als zijnde Nick-en-Simon, maar ik heb geen idee wie wie is.

Vic

Vic

10-10-2011 om 12:24

Wie is wie

Eigenlijk is het heel simpel. Nick ziet eruit als een Nick, en Simon ziet eruit als een Simon. Met alle andere aanwijzingen in dit draadje (hamsterwangen, mager, bonkige kaaklijn), moet je er dan toch uitkomen.

Rembrand

Rembrand

10-10-2011 om 13:48

Simon

Meer uitstraling en ondeugende ogen.
Maar ik vind Enrique Iglesias nog leuker
M.

Ok ok

Ik heb ze even gegoogled en ik vind Simon Keizer leuker dan Nick Schilder. Nick is vast familie van Annie en Simon familie van Jan.

Chris

krin

krin

10-10-2011 om 14:48

Waar hebben we het over?

Dit zijn beter dan guitige ogen: http://www.imdb.com/media/rm3211237888/nm0319121
Als die naar je lachen, is Volendam wel het laatste waar je aan denkt. En dit is een kaaklijn zoals een kaaklijn bedoeld is: http://mrlulusworld.wordpress.com/2011/01/03/david-beckham/ (Jammer van die oren). Dat ik op intellectueel uitgedaagde hamsters blijk te vallen, oké. Maar dat ik me nu al twee dagen met Nick en Simon bezig hou, dat trek ik niet meer.
Nick en Simon. Kom op, hé. Ga knappe mannen kijken.

Maar krin

Wat is mis met Beckhams oren? Zijn ze des duivels (geen los oorlelletje zie ik)?

Chris

krin

krin

10-10-2011 om 15:01

Oren

Hm, ja, kweenie. Ik vind oren niet snel mooi, en dit zijn van die... van die... oudemannenoren. Groot, grof, en inderdaad zo'n lel van een vaste lel.
Inmiddels heb ik er al te lang naar gekeken om er nog iets zinnigs over te zeggen, natuurlijk.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-10-2011 om 15:10

Cobi

maar helaas niet valt op oudere vrouwen. ===
Hij moet het wat mij betreft dan ook alleen doen met televergapen

margje van dijk

margje van dijk

10-10-2011 om 19:42

Gale

Oh, Ivo! Ik ben het geheel met je eens. Ben ooit in het Concertgebouw in de pauze tegen hem op gelopen. Toen liep hij de schilderijen op de gang te bekijken - en ik ook. Wist je dat hij wel 1.95 is of zoiets? Wat een man. Had jij zijn talenkennis al geroemd? Ik zie hem al helemaal zitten in de volgende aflevering van The Voice.

Margje

Vic

Vic

10-10-2011 om 20:07

Ja zeg

Ivo is natuurlijk van een heel ander kaliber. Dat is zo'n man waar je als normale vrouw niet eens over durft te fantaseren. Wisten jullie al dat hij 31 talen vloeiend spreekt?

Vic

Hoe is de stand?

Vic

Vic

10-10-2011 om 21:44

20-6

voor Simon. Is eigenlijk geen competitie meer. Er waren ook wat twijfelachtige stemmen van mensen die Nick knapper vonden maar Simon leuker of v.v. Daar kan ik niet zoveel mee, dus die heb ik bij Simon meegeteld.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

10-10-2011 om 21:54

Ondanks die 200

Vind ik Pauw toch echt stukken aantrekkelijker dan Nick en Simon bij elkaar

Emmawee

Emmawee

10-10-2011 om 23:04

Oké... we verlaten nick en simon?

Ivo Niehe.... ehm... ik ben verbaasd. Getalenteerd, ja. Maar aantrekkelijk??!! Brrr....
Jeroen Pauw komt meer in de buurt, maar die zou ik toch niet graag naast me hebben zitten. Laat staan áán me.
Maar waarom hoor ik toch nooit iemand over Frank?


http://www.youtube.com/watch?v=PzBwqG_Ww0o
*zucht*
Deed hij nog maar Netwerk.
Groeten, Maw.

Nickensimon

Was de NS-reclame een goede gelegenheid om NickEnSimon als twee-eenheid te leren herkennen; dit draadje was een goede reden om eens uit mijn hoofd te leren wie wie is. Je weet maar nooit. Misschien kom ik ooit eens langs bij 'per seconde wijzer'. En moet je al die Palingzangers uit elkaar gaan houden. Dat kan je dus zo de hoofdprijs kosten.
Maar goed, dat valt dus niet mee...
Als je nl. op "Nick en Simon" zoekt krijg je vooral footootjes van het duo-als duo. En daar staat bijna altijd "Nick & Simon" onder ongeacht of Nick (of Simon) rechts (of links) staat. Tik je er vervolgens 'wi' achteraan (voor 'wiki') dan suggereert google overigens 'wie is wie', dus het ligt niet aan mij . En dan lijken ze op heel veel foto's ook nog eens op elkaar.
Ik weet dat Aaf (uit de Volkskrant) en Vic vinden dat Nick op een Nick lijkt, en Simon op een Simon, maar tot 5 minuten geleden vond ik wat nu Nick blijkt ze zijn op een typische Simon lijken. En wat nu Simon blijkt te zijn op een echte Nick. En nu weet ik het eigenlijk ook niet meer. Want op de ene foto heeft de ene (Nick? of toch Simon?) een duidelijke hamsterkop. En op de volgende de andere juist weer (of is dat dan weer de ene).

Maar ik denk dat ik het nu weet. Nick is die ene, en Simon is die andere.
Ik snap nu wel waarom in K3 verplicht elke K. (of J.) een andere haarkleur heeft. Zou dat bij de 3J's ook zo zijn?

Kraanvogel.
Wacht op de eerste OOL-er met twee hamsters die Nick en Simon heten
Of één hamster die NickEnSImon heet natuurlijk.

Valkyre

Valkyre

10-10-2011 om 23:34

Lol kraanvogel

Ik lig dubbel! Ik vind trouwens ook dat Nick-de-hamster meer een Simon is, en Simon meer een Nick. Nick is toch duidelijk een hoekige naam, en Simon een ronde hamsterwangennaam. Ist doch klar.

Ook leuk: Nick-de-hamster die aan een Engelssprekende artiest vraagt: DOE JOE NOO DU IEL-SAUWNT? (Do you know the eelsound, voor de goede verstaander)...

icoliem

icoliem

11-10-2011 om 07:45

Viezig haar

Nou, ht is niet zo dat ik op Nick en Simon val maar ik vond het wel grappig om een keuze re maken. Ik moet zeggen dat ze me heel erg zijn meegevallen in TVOH. Ik had een heel ander beeld van ze, zeg maar.
Bij de 3 J'd is dat heel anders. Daar weet ik niets van behalve dat 1 altijd zulk viezig haar heeft dat ik denk "man, ga je haar eens wassen". En dan ook echt alrijd.

Valkyre

Valkyre

11-10-2011 om 09:01

Huh berber

Heb ik ze nou toch verkeerd onthouden? Ik dacht dat Nick de hamster met het haar omlaag was (het Justin Bieberkapsel), en Simon de hoekige met het haar omhoog?

Ik kan het echt niet meer volgen...

groet, Valkyre

krin

krin

11-10-2011 om 09:10

Emmawee

Ik begrijp je. Geloof ik. Wist niet eens dat hij Frank heette, trouwens.

Oooh emma

Ja, Frank du Mosch, weet niet wat het is ws de stem. Vond hem al zo leuk toen hij nog het jeugdjournaal deed!
Leuke glimlach, prachtig grijs (wel jong) en zie nu dat ie maar 8 jaar ouder is dan ik ben.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

11-10-2011 om 15:16

Frank?

Neuh, daar wordt ik niet warm of koud van. Maar nog wel altijd beter dan Ivo Niehe! Wat een geluk dat we allemaal een andere smaak hebben trouwens.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

11-10-2011 om 15:17

Pff

Word ik dus....

Dames (ivo niehe)

Ik denk dat jullie de posts van Gale e.a. over Ivo moeten zien in het licht van het volgende fragment....met enige ironie dus


http://www.youtube.com/watch?v=4Y_XjMGjBtk

Nickensimon

Wat een lol!

Ik vind hun muziek vreselijk, maar moet eerlijk zeggen dat ik ze als jury in TVOH eigenlijk wel lollige jongens vind. Niet echt dom, en ze komen geestig uit de hoek zo af en toe. En ze nemen zichzelf gelukkig niet al te serieus...ze kennen ook hun beperkingen. Zo'n 'eal-sound' grapje, dat getuigt van een soort zelfspot dat ik wel kan waarderen. Nee, valt me niks tegen, die 2.

Maar ik heb me net ook de pleuris gegoogeld om te ontdekken wie wie is. Zelfs met jullie hamsteromschrijvingen en kaaklijnen kom ik er niet echt uit. Ik hou het erop dat Nick bij TVOH altijd rechts zit & Simon links.

Nou. Doe mij Nick dan maar. (en ik wil geen achternamen weten, want dan haak ik gelijk weer af. Las ik dat nou goed? Keizer en Schilder?? Echt waar!?)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.