Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vic

Vic

09-10-2011 om 12:22

Nick of simon

Wie vinden jullie leuker, Nick of Simon? En waarom?
Dit naar aanleiding van een discussie met mijn kamergenote op het werk, die een totaal andere smaak qua mannen heeft dan ik. Ik ben even benieuwd of jullie argumenten dezelfde zijn. (Mag evt anoniem als je niet wilt dat heel OO weet dat jij weet wie Nick dan wel Simon is).


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

14-10-2011 om 21:04

Genista

En toch miste ik het samen presenteren toen Paul Witteman een poosje in de lappenmand zat. Het zijn op hun gebied goede presentators, die inderdaad ook solo best uit de voeten kunnen, maar ik vind ze elkaar toch prima aanvullen.

Vic

Vic

14-10-2011 om 21:13

Kijkt er iemand tvoh?

Hebben jullie zojuist die twee broers gezien met die mooie blauwe ogen? De eerste van de twee, die niet door ging, scoort bij mij heel hoog in de categorie woest aantrekkelijk. Vooral die ogen, geweldig!
Nu ga ik even opletten of ik in Nick een hamster zie.

Lizelot

Lizelot

14-10-2011 om 21:53

Ja ,vic

Echt heel woest aantrekkelijk.Jammer dat hij niet door is,hij heeft gewoon een verkeerd nummer gekozen.

Zit op Nick te letten,ik vind hem echt leuk.Leuker dan Simon.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-10-2011 om 21:54

Nog niet

Dochter komt zo thuis en dan kijken we alsnog. Ik zal er op letten

Roosje Katoen

Roosje Katoen

15-10-2011 om 22:23

Huh?

Ik dacht ook dat Nick de hamster was!

Die ene broer had idd wel wat, maar toch vind ik Charly Luske totnogtoe de aantrekkelijkste deelnemer bij the voice.

Tirza G.

Tirza G.

16-10-2011 om 11:48

Gedogen

Ik gedoog Blof niet enkel en alleen vanwege hun Zeeuwserigheid, ik vind de muziek op zich ook wel aantrekkelijk. Ze hebben aardige teksten, maar er zitten er ook bij waarvan ik denk: tja, ík snap het niet - maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. De tekstschrijver schijnt te behoren tot een select gezelschap van goeie schrijvers, dus het is ongetwijfeld mijn kleinzieligheid. Ik vind de zanger van Blof wat meer emotie in zijn stem leggen dan Borsato, soms tegen het pijnlijke aan - dat ik denk: neem toch een zanglesje jongen, dit blíjft niet goed gaan. En natuurlijk doet Blof wonderen voor zijn eigen PR en roots: concert at sea is hún feestje en ze zijn voor geen enkel Zeeuws evenement te beroerd om hun neus te laten zien.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

16-10-2011 om 11:49

In elk geval

is het forum een meter gestegen in de achting van mijn puberzoon door de kwalificatie 'intellectueel uitgedaagde hamster' van Simon. Dat zulke suffe moedertjes zulke slimme dingen konden vinden. Tjonge.

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2011 om 14:03

Gale

Oh, heb ik weer eens schrijfsters door elkaar gegooid? Ik trok toch niet in twijfel dat het grappig bedoeld was? Ik zat hier, en dat komt niet dagelijks voor, echt te schudden van het lachen

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2011 om 14:04

Tirza

Voor geen enkel evenement als je het mij vraagt.

Tirza G.

Tirza G.

16-10-2011 om 15:15

Precies

Kaaskopje, gewoon lekker je werk doen. In plaats van in RTL-programma's figureren met je hele familie

Tirza

De aantrekkelijkste voh deelnemer!

Gaan we het daar nu over hebben?

Nou ja, ik zal het maar opbiechten. Sinds vorige week is Paul mijn held. Paul met het grijsgrauwe hemdje, en het ongeschoren okselhaar. Met dat bijzondere grijnsje & dat ongecontroleerde gehuppel. Hij is helemaal niet knap, en ik vraag me zelfs af of ie echt goed kan zingen, maar toch....Wow! Wat een vent!

Ingrid

Nicolien

Nicolien

16-10-2011 om 16:02

Nou

Die 2 broers waren niet echt mijn smaak. En Paul, ook niet mijn type. Ik ben benieuwd of hij de eerste ronde van the battles overleeft. Tot nu toe ben ik qua uiterlijk niet echt onder de indruk van een kandidaat maar als ik echt zou moeten kiezen, dan Charly Luske maar. Qua zang ben ik erg zwaar onder de indruk van Edwins vertolking van the River (en van Charly Luskes It's a man's world).

Vic

Vic

16-10-2011 om 16:12

Charly luske

Charly Luske vind ik niet erg aantrekkelijk. Toen ik hem googelde kwam ik een foto tegen van Charly in zijn blootje. Hij heeft ook geen mooie billen.
Paul vond ik heel aandoenlijk maar niet echt aantrekkelijk in dat verwassen hemdje.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

16-10-2011 om 16:32

Haha

Die foto van zijn billen is idd niet echt lustopwekkend Maar heb je hem ook zien zingen in the Voice? Het is toch vooral zijn uitstraling die ik aantrekkelijk vind.

Nou ja zeg

dus je moet op álle fronten scoren? Dat lukt geen mens!

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2011 om 17:12

Tirza

Ik moet nu even laten merken dat ik je niet begrijp Wat bedoel je met dat ik met mijn familie in een rtl programma figureer?

Tirza G.

Tirza G.

16-10-2011 om 18:27

Nee kaaskopje

De Borsato's

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2011 om 23:10

)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.