Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 18:51

Nieuw jaar, oude nick in een nieuw jasje

bij deze...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

06-01-2011 om 18:57

Haha

Wat gaat dit jaar jou voor iets feestelijks brengen!

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 19:00

Weet ik niet

maar ik hoop dat dit helpt

Nou, wel heel crea

dat zeker! Zo word je nooit vergeten / overgeslagen

Plien

Plien

06-01-2011 om 23:50

Sjonge...

Ik vind het net Always. Met vleugeltjes...
(sorry, ik houd niet van dit soort overdreven tierelantijnen, vind het eerder irritant dan mooi)

Sancy

Sancy

06-01-2011 om 23:51

Welnee

ik zie BatWoman

Puck

Puck

07-01-2011 om 08:46

Hoe doe je dat

Ik vind hem wel zwierig, misschien iets te opvallend. Maar wat mij het meest bezig houdt: hoe krijg je al die krullen erin?

Ik vind 'm leuk

Iedere keer als ik 'm zie moet ik hardop lachen, hij ziet er zo lekker uitbundig uit!

Gr. Poezie.

Fiorucci

Fiorucci

07-01-2011 om 11:51

Geen probleem

Ik hou wel van mensen die niet bang zijn op te vallen..))

Haha cobi

ben momenteel meer een incidentele meelezer dan een fervente reageerder, hoofd staat er niet zo naar, maar nu word ik een meelacher!

Goeie. En zo simpel ook. Dat zijn altijd de besten.
[gniffelt achter haar bureau..]

Hoe gekker hoe beter

Wie volgt? Ik lach me rot!

Gr. Poezie.

~~~~~á~~~á~~geNiSta~~ /|\~á~~

~~~~~á~~~á~~geNiSta~~ /|\~á~~

07-01-2011 om 13:08

Zoals je wilt, poezie

Zee met zeilbootje en visjes, zo heerlijk rustgevend

Ach...

Van de mooie alfa'tjes maakt hij á, da's nou jammer...

margje van dijk

margje van dijk

07-01-2011 om 13:28

Amen, cobi

Ik vind het ook verschrikkelijk! Het leidt ontzettend af, het geeft een hoop lawaai op die overigens zo prettig rustige forumpagina.

Ik dacht precies hetzelfde als cobi: ook ik ben blij dat Evy Leigh niet te veel post.

Maar goed, ik ben een zuurpruim, ik stoor me sowieso aan ontzettend veel nicks, namelijk vrijwel alle nicks die niet (op z'n minst de suggestie van) een gewone naam zijn, dus ik ben niet maatgevend waarschijnlijk.

Maarre... Nasha, please, wil je niet gewoon fijn je oude nick terug? Alsjeblieft?

Margje

Lidie Schoonhoven

Lidie Schoonhoven

07-01-2011 om 13:41

Mensen toch!

Wat een truttugheid!

"het leidt ontzettend af" "hoop lawaai" "overdreven tierelantijnen" "erg storend"

Ik vind deze reacties wel van een enorm "Steek je kop niet boven het maaiveld uit" "doe maar gewoon dan doe je gek genoeg" gehalte. Stelletje calvinisten.

Hebben jullie wel eens op andere fora gekeken? paginagrote bewegende avatars, bewegende smiley's, postings in verschillende lettertypes en aaaargh zelfs geluid!! DAT is pas erg!

Kom op mensen, een beetje vrolijkheid in deze grijze tijd! Een paar krulletjes!!!

Nasha, ik vind 'm leuk hoor, jouw vlindernick. Charmant. Laat je niet gek maken.

Lou

Lou

07-01-2011 om 13:46

Haha lidie

"Ik vind deze reacties wel van een enorm "Steek je kop niet boven het maaiveld uit" "doe maar gewoon dan doe je gek genoeg" gehalte."

Dat vind jij. Andere mensen vinden een opvallende nick storend. Mag dat dan niet, steken ze dan te weinig met hun kop boven het maaiveld uit? Volgens mij heeft het niet zo gek veel te maken met maaivelden, laat staan met calvinisme

"Hebben jullie wel eens op andere fora gekeken? paginagrote bewegende avatars, bewegende smiley\'s, postings in verschillende lettertypes en aaaargh zelfs geluid!! DAT is pas erg!"

En daarom is dit forum juist zo fijn, misschien?

margje van dijk

margje van dijk

07-01-2011 om 13:47

Ja, precies lidie!

"Hebben jullie wel eens op andere fora gekeken? paginagrote bewegende avatars, bewegende smiley\'s, postings in verschillende lettertypes en aaaargh zelfs geluid!! DAT is pas erg! "

Inderdaad! Dat is precies de reden dat ik HIER zo graag kom (en dan niet in Gezellug).

Het spijt me enorm, maar ik vind het echt monsterlijk irritant. Ik ben ook zo iemand die niet kan functioneren met én de televisie én de radio aan.

Met kop boven het maaiveld heeft het helemaal niets te maken, van mij mag Nasha overal bovenuit torenen, als ze het dan maar niet met die toeters en bellen doet!

Margje

margje van dijk

margje van dijk

07-01-2011 om 13:49

Excuus

Excuus, ik heb net even in Gezellug gekeken en het ziet er zéér rustig uit, dus dat neem ik graag terug.

Allen die Pelle met d'r spelletjes maakt er graag een spetterend vuurwerk van, maar goed, iemand moet het doen natuurlijk.

Margje

O hééééééééérlijk!

Vooral ook de "tegen" reacties! (Woehahaha!!) Ik denk dat de ene helft van ons al immuun is geworden voor al dat "geweld" en de andere helft er nog steeds niet aan kan wennen. (Kinderen zijn tenslotte wél echte energie-slurpers, dus die "doe maar gewoon" reacties begrijp ik enigszins wel....)

Gr. Poezie.

Lidie Schoonhoven

Lidie Schoonhoven

07-01-2011 om 13:52

Ja maar ja maar

Waar gááát het nu helemaal over? In plaats van letters staan er wat gebogen lijnen en dat vind je dan opeens "monsterlijk irritant?"

Heb je er ook last van als iemand opvallende oorbellen draagt of een geinige pet? Ga je die ook vragen om die af te zetten omdat je het een overdreven tierelantijn vindt?

Als je je daar werkelijk door af laat leiden, door zoiets kleins, dan moet je de oplossing bij jezelf zoeken en niet bij de ander.

Plien

Plien

07-01-2011 om 13:53

En zelfs

... de spelletjes staan tegenwoordig in een eigen rubriek (erg blij mee).

Lidie, al die toeters en bellen op andere fora zijn nou precies de reden dat ik hier veel liever kom! Knipperende avatars zijn om gek van te worden. Al die smileys en plaatjes leiden maar af (en maken de boel ontzettend traag) en de mogelijkheid om te citeren vind ik ook reuze irritant, omdat mensen rustig hele pagina's citeren i.p.v. zich te beperken tot de regels waar het om gaat.

Nee echt, geef mij het rustige OO maar!

Ahum

Ik wilde in eerste instantie niet meteen negatief reageren op Nasha's nieuwe nick, maar ik word dus ook een beetje iebel van al die krullen en tierelantijnen.

Misschien omdat ik geen beelddenker ben? (hebben we het al een tijd niet over gehad, kan ik wel weer eens in de groep gooien).

Ik lees veel en snel en 'tekeningetjes' zoals die in Nasha's nick irriteren me omdat ik haar naam niet meteen zie staan. De illustratieve nep-nick van Cobi moest ik ook drie keer bekijken voordat ik daar COBI zag staan.

Nas, ga je weer terug naar alleen je mooie naam?

Chris

Lidie Schoonhoven

Lidie Schoonhoven

07-01-2011 om 13:59

@##!!!!!!!!cobiiiiiiiihiiiiii#####@@@@@!

He, mij geen woorden in de mond leggen he. Ik heb (nog) niks gezegd over die katholieken
Met calvinist bedoel ik dat er geen greintje sjeu aan het leven toegevoegd mag worden. Soberheid troef.
Iemand maakt met de beperkte mogelijkheden van dit (inderdaad goddelijk rustige) forum iets leuks en wordt meteen tot de grond toe afgebrand. Dat vind ik behoorlijk irritant!

groet Lidie (gereformeerd opgegroeid)

margje van dijk

margje van dijk

07-01-2011 om 14:18

Zeg nou zelf

Als iedereen nou zo'n nick als die van Cobi zou nemen, dan begon je er toch niet meer aan, zo'n draadje?

Het leidt inderdaad erg af, en misschien komt dat in mijn geval omdat ik erg talig ben, altijd gefocust op tekst, en door allerlei gedoe toe te voegen zie ik geen woorden meer staan. Dat betekent dat ik echt moet LEZEN in plaats van snel scannen met mijn ogen waar iets interessants staat. Op deze manier is het forum nauwelijks meer te overzien, en inderdaad, dan haak ik af. ChrisH refereert aan beelddenken, maar ik ben juist het tegenovergestelde daarvan - ik moet altijd tekst hebben ipv plaatjes - maar ik heb er dus net zo veel last van.

Daarom vind ik het ook een groot verschil of iemand in de tekst van z'n bericht gaat hobbyen, of dat het in de nick of in het subject staat.

Misschien kan Nasha een 'signature' nemen, en die onderaan ieder bericht zetten?

En Evy Leigh, dat is uiteraard niet persoonlijk bedoeld, maar inderdaad, ik hou niet zo van dergelijke nicks (understatement).

Ik hou inderdaad ook niet van mensen die toeters en bellen aan hun kleding binden, Lidie. Gekke hoeden, brillen, haren heb ik een beperkte tolerantie voor

Margje

Lidie Schoonhoven

Lidie Schoonhoven

07-01-2011 om 14:21

Cobi

"Er zijn idd al genoeg toeters en bellenfora "

Maar dit kun je toch met de beste wil van de wereld geen toeters of bellen noemen?

Jij snapt niet waarom ik dat truttig vind, ik snap niet dat er zoveel forumleden om zoiets kleins de woorden "monsterlijk irritant" en wat dies meer zij hanteren.

~~~/|\~~~~~geNiSta~~ /|\~~~

~~~/|\~~~~~geNiSta~~ /|\~~~

07-01-2011 om 14:21

Simpel

Het heeft weinig met maaiveld te maken en evenmin iets met concentratievermogen. Ik vind het vervelend, want het komt voor mij over alsof alle gespreksdeelnemers gewoon praten terwijl er eentje met een megafoon meepraat. Dat kan ik niet uitzetten ofzo.

Ja maar, ja maar

Die van Nasha komt zo leuk vrolijk óver! Die van Cobi lijkt eerder op een vloek.....

Gr. Poezie.

~~~/|\~~~~~geNiSta~~ /|\~~~

~~~/|\~~~~~geNiSta~~ /|\~~~

07-01-2011 om 15:10

Indruk

De eerste indruk die ik van Nasha's nieuwe nick (wat een mooie alliteratie!) kreeg, was vooral die van zeer wijd opengesperde ogen, de twee was die van een ziekenfondsbrilletje. Die vlinder zag ik pas nadat de opmerking erover gemaakt was

Rorschachtest

hahaha, die nieuwe nick van nasha lijkt op die test. Iedereen ziet er wat anders in

Laten we het maar lekker bij namen houden, als iedereen van die vleugeltjes en golfjes gaat plakken wordt het erg rommelig en ongestructueerd. Die rust is juist zo prettig hier.

En wie weet neemt EvyLeigh dan ook gewoon een naam zonder slingertjes- ik vind het sneu voor haar dat de versiering zo tegen haar werkt.

Margje (ot)

Heb jij dan ook liever Dos dan Windows?

Groeten,

Temet(met eeuwigdurende heimwee naar WP5.1 onder DOS)

fladder

fladder

07-01-2011 om 15:53

Temet, jaaaaaa

WP 5.1, die zou ik op mijn blote knieën weer terug willen halen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.