Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 18:51

Nieuw jaar, oude nick in een nieuw jasje

bij deze...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goh cobi

..wat bijzonder! Dat wist ik niet toen ze bij ons op tafel stonden. Het combineert idd zeer goed met wijn. Glühwein of een lichte Trollinger.

Ze waren hier ook erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Alles in 1 week gebakken. Volgens mijn half-Japanse vriendin heb ik nu alle wijsheid van mijn moeder erbij gekregen. Hmm... ben echt wel eclectisch zwevend enzo maar mijn moeder, God hebbe haar ziel, kon dus voor geen meter bakken. Ze is het wel altijd blijven doen. De hoop, die hield ze. Maar dat de koekjes zo goed zijn gelukt (blijft lastig als je het maar 1x per jaar doet, vaak luistert hoe lang hoe heet in de oven erg nauw, het zijn niet de makkelijkste recepten) ligt toch echt aan iets anders. Misschien mijn eigen verbetenheid?

Iig superleuk om te horen dat ze ook in Ei gelegen hebben.

margje van dijk

margje van dijk

07-01-2011 om 16:03

Temet (o.t.)

Nou, op zich kan ik zonder meer een weemoedig gevoel oproepen als ik terugdenk aan DOS, maar ik hou toch ook wel erg van windows-gebaseerde operating systemen (want niet specifiek van MS-Windows). Ik zou nu niet meer terug willen naar DOS

Maar in die windows moet dan wel liefst tekst staan, en dat mag heus leuk georganiseerde tekst zijn (boxen vind ik prima).

Glossy tijdschriften met voornamelijk advertenties vind ik ook geen bal aan. Stripboeken hebben me nooit getrokken (puur vanwege de vorm, want ik denk zeker dat Asterix en de oude Suske en Wiske en Kuifje en weet ik wat kwaliteit hebben, dat is het punt niet).

In de muziek heb ik het ook: als ik iets nieuws moet leren moet ik noten op papier zien, ik kan NIETS met audio (dat je het hoort afspelen en het op die manier moet zien te onthouden). Er zijn zat mensen in de muziek die ik hoog acht die dat precies andersom hebben, dus het is wederom geen oordeel of zo.

Overigens geldt het dan weer niet in mijn huis, dat ik een sober en strak interieur prefereer boven een weelderige verzameling parifernalia. Maar niet te veel natuurlijk

Margje

Weet je wat pas irritant is?

Dat één persooon met meerdere nicknames opduikt in dezelfde draad

krin

krin

07-01-2011 om 17:26

Toch grappig

Vijf draadjes hier gaan momenteel over ergernissen. En in het draadje dat naar ergernissen vráágt, roept iedereen om het hardst dat ze zich niet ergeren.
Hmm. Ik zou me eraan kunnen ergeren, misschien, maar ach. Het is vrijdagmiddag, ik ga zoon inmaken met Mario K en ik vind dit soort < >*&%#%*()_namen ook best vervelend.
Cheerio, (En nu maar hopen dat mjin rookwolkjes goed doorkomen.)

@
@
@
Krin @

Tweets

Tweets

07-01-2011 om 18:24

Grutjes

ik heb ook niet zo'n behoefte aan zo'n uitzinnige nick. Sterker nog, ik ga maar weer stoppen met deze nieuwe nick, ik kan er niet aan wennen en ik mis ook de nick van mijn jongste dochtertje, die noem ik in het dagelijks leven per ongeluk wel eens zo Ik regel het rl wel even met die te nieuwsgierige moeder... zucht.

ach nee, al die puntjes, gek word je er van indd.

Je maakt nogal wat los

....maar wat ik me vooral afvroeg: wil je voortaan ook zo op 't forum aangesproken worden?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

07-01-2011 om 19:48

Foei cobi!

Cobi toch, volgens mij heb je nu al 5 verschillende nicks gebruikt in 1 draad. Foei foei foei. Als een van de oudgedienden op dit forum zou jij beter moeten weten. Forumbeheer zal zo wel gaan ingrijpen. Stiekem toch niet zo calvinistisch?

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

07-01-2011 om 20:09

Jeetje...

ik had niet gedacht zoveel reacties los te weken...is geloof ik voor het eerst dat ik zoveel reacties op een door mij gestart draadje krijg....hahahahaha. Tja, ik vond het eigenlijk wel grappig, eens iets anders, zelf heb ik enorm moeite om nicks te onthouden, wie is wie en vooral wie hoort bij wie, hoeveel kinderen enzenzenz. terwijl sommigen hier zelfs bij een nickwissel die persoon direct herkennen....ik zelf was een beetje uitgekeken op het 1st erachter, was ooit er bij gekomen omdat er ineens een andere nasha opdook. En toen zag ik elders deze krullen bij een naam. En ik vond het grappig. Postings van Evy Leigh springen bij mij juist wel er uit, vanwege die aparte tekens....

Ik ga het even laten bezinken....want om nou ergernis op te roepen, dat gaat me ook wel een beetje ver....aan de andere kant, ik heb ook gewoon een eigen mening toch? De aankondiging was slechts bedoeld om aan te geven dat het niet een nieuwe Nasha was....

:-Diana

:-Diana

07-01-2011 om 20:12

Wp5.1??? (grotendeels ot)

Weemoed naar WP 5.1? Nee hoor, ik had juist veel moeite om van Wordstar over te stappen op WP 5.1. WP heb ik uiteindelijk wel veel gebruikt, voor al m'n dingen op de middelbare school, ik was er toen ook best handig mee. Maar ik heb bij m'n vader nog lang gezeurd om Wordstar terug te krijgen (ik was toen 12 ofzo)
Daarna overgaan op Word ging heel soepel, moest wel, want ik had bij het sollicitatiegesprek voor m'n vakantiebaantje gezegd dat ik daar ervaring mee had.

iana (goh, wat leuk, kan ik m'n nick van 15 jaar geleden weer tevoorschijn halen. Deze is toch nog redelijk subtiel?)

Puck

Puck

07-01-2011 om 20:31

Tweets

Wat dacht je van Tweetie voor je jongste?

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

07-01-2011 om 20:44

Kijk dat bedoel ik....

wie is Tweets? geen flauw idee, maar anderen hebben haar allang weer herkend....

Massi Nissa

Massi Nissa

07-01-2011 om 21:29

Grutjes nasha

Dat je dat nou niet doorhebt... hahaha.
Groetjes
Massi
PS: Ik heb het ook bijna nooit door, hoor. Ik zit al tijden te denken: wie is toch die oregano? En Zelazny? Fiorucci heb ik geloof ik wel door, al is dat ook helemaal niet zeker. Ik word er tureluurs van.

Nicks

"Ik zit al tijden te denken: wie is toch die oregano? En Zelazny?:
O ja! Ik ook, ik word er gek van. Volgens mij moet ik ze "kennen", maar ik kom er niet op. Tweets had ik in no time en sinds een paar dagen heb ik Fiorucci herkend. Ben trouwens ook weer iemand kwijt, nl. Pandia. Ik opteer voor een nickwisselverbod

Kaaskopje

Kaaskopje

07-01-2011 om 21:51

Margjes beperkte tolerantie

Ik hou inderdaad ook niet van mensen die toeters en bellen aan hun kleding binden, Lidie. Gekke hoeden, brillen, haren heb ik een beperkte tolerantie voor Margje

Dat zijn toch juist de krenten in de pap? Zolang ik het niet hoef te dragen of te doen, mogen ze van mij. Dan heb ik wat te zien op straat. Even wat snibbig: wat valt eraan te tolereren? Ze hebben je toestemming niet nodig. (verder ben ik gewoon goed gemutst hoor)

Tweets

Tweets

07-01-2011 om 21:53

Lol cobi

laat zij nou de 1e zijn die blij hijgend met dat briefje op mij af kwam. Ach lief mens verder maar iets te dicht op de huid en duidelijk onlangs (vertelde ze mij) in het bezit van hetzelfde oranje scherm als waar ik nun naar zit te kijken.

ik ben gewoon te herkenbaar, aan de andere kant zeg ik toch nauwelijks 'echt gekke dingen toch ?' (laatste 4 woorden met zwaar lampengat accent uitspreken).

Goh een draadje over

gekke nicks, nou ja zeg/jezus, cobi doet het nu met dollartekens en smilievarianten, aha, inderdaad meerdere nicks in 1 draad MAG NIET volgende DE regels ! En is dit niet heel erg metaaaaa ?

Ik had afgelopen dagen wat meer op oo moeten zitten, wie zijn inderdaad die fiorucci en overigen (even googlen wat fiorucci eigenlijk is, of is die al langs gekomen in pelle's spelletjes rubriek ?)

fladder

fladder

07-01-2011 om 22:03

Blont

Ben ik dan werkelijk de laatste die weet wie er achter die nieuwe nicks zitten...?

Fladder

nee joh, ik weet het dus ook echt niet, het maakt mij ook niet echt uit zolang cobi maar cobi blijft, al hoewel ik die er ook zo uit moet kunnen pikken als ik een draad over zuid limburg start.

Asa Torell

Asa Torell

07-01-2011 om 22:06

Nieuwe nicks

Als er net een nieuwe nick verschijnt helpt het mij soms om te bedenken wie ik ineens niet meer zie. Heeft voor Fiorucci en Tweets goed gewerkt! Zelazny heb ik ook herkend trouwens. Daarentegen heb ik geen idee wie oregano is.

Tweets

Tweets

07-01-2011 om 22:07

Voor manda: fiorucci

is een Italiaans schoenenmerk, dat had jij toch wel moeten weten !

Asa Torell

Asa Torell

07-01-2011 om 22:07

O en cobi

Dank je wel! Ik lig elke keer als ik een van je nicks zie alweer in een deuk.

Guinevere

Guinevere

07-01-2011 om 22:15

De allerlaatste

Deze keer ben ik de allerlaatste die het allemaal ontdekt. In mijn ogen zijn Tweets, Zelazny c.s. volledig nieuw op dit forum. Alleen de nickwissel van Fladder en Nasha mét vleugels had ik zelfs door.

Tweets

Tweets

07-01-2011 om 22:42

Trouwens cobi

"volgmoeder"

LOL

Kaaskopje

Kaaskopje

08-01-2011 om 00:10

Nasha

Ik vind je nick heel kunstig. Ik probeerde het na te maken, maar ik weet niet zo snel hoe je het gedaan hebt. Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen ben ik het toch ook wel eens met de mensen die je nieuwe nick te druk vinden. Ik zat net te kijken bij een draadje in Werk, geld en recht en je nick sprong echt op me af. 'Oh ja... ze hebben gelijk, ' dacht ik.
Kan je hem niet wat compacter maken?

Rosase

Rosase

08-01-2011 om 00:31

Nasha

Ik vind 'm mooi, heel mooi.

En die van EvyLeigh heb ik ook altijd heel leuk gevonden.

Hoe zou dat toch komen dat zoiets zo'n uitwerking heeft op mensen? Mij stoort het namelijk helemaal niet, die vleugels. Ik zal vast wel de een of andere afwijking hebben...

Fiorucci

Fiorucci

08-01-2011 om 07:32

Manda

Meid, ik kom hier al jaaaaren!
Fiorucci was vroeger een van mijn favoriete kledingmerken.

margje van dijk

margje van dijk

08-01-2011 om 10:12

Intolerantie

Sta ik hier weer te boek als de intolerantste forummer

Kaaskopje, die zin met die hoeden, waarvoor ik een beperkte tolerantie verkondigde, was zwaar ironisch bedoeld, hoor. Natuurlijk hou ik van mensen die zich origineel uitdossen op straat, ik vind dat juist leuk. Maar er is een groot verschil tussen een straatbeeld en een forum: op straat gaan mensen ook niet in rijtjes staan en moet je met een vogelvluchtblik bepalen waar je naartoe gaat. Op een forum wel. En dus heb ik zware voorkeur voor rustige namen hier.

En Tops, jouw nick lijkt wél op een naam. Tops is toch een naam uit Harry Potter? Niks mis mee. Ik wilde het niet zo expliciteren, maar waar ik me echt aan erger zijn namen als 'mamavanmarietje'. Heb je zelf geen naam, denk ik dan, moet ik jou reduceren tot een verlengstuk van je kind? Ook namen als Purk of zoiets vind ik prima, want kan ik gewoon als naam uitspreken. Het summum van ergernis vind ik alle varianten van 'anoniem'.

Margje

oregano

oregano

08-01-2011 om 11:47

Nicks..

Die van Nascha springt er inderdaad wel uit, je herkent haar gelijk, ook in een ander draadje en daardoor kan ik haar wel sneller 'herkennen'.
Ik post al maanden onder mijn nieuwe nick Oregano, heb het destijds ook netjes aangekondigd, omdat ik daarvoor onder mijn eigen naam schreef en ik dat niet langer wilde vanwege privacy redenen. Dus vandaar (zal nog wel te vinden zijn in het archief ergens voor wie bijzonder nieuwsgierig is ).
Verder hou ik niet bij wie wie is, kan ik niet onthouden, behalve de vaste namen van mensen die ik steeds weer terugzie en op wie ik gereageerd heb of zij op mij.

Guinevere

Guinevere

08-01-2011 om 13:38

Help mij dan toch

Kan niemand mij uit mijn malende gedachten verlossen? Zeg nou toch gewoon even wie wie is, dan kan ik vanavond tenminste weer rustig slapen...

Puck

Puck

08-01-2011 om 13:45

He?

Ik dacht te weten wie Tweets was, maar door de mail van Tweets aan Manda ben ik weer ernstig aan het twijfelen, of is dit een rookgordijn. En ook ik weet nog steeds niet vie Fiorucci, Zelazny en Oregano zijn. Zooooo ergerlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.