Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 18:51

Nieuw jaar, oude nick in een nieuw jasje

bij deze...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En ik mis

Pandia. Iemand?
Verhip, Jakiro ja. Zou dát Zelazny zijn? Vast niet. Ik word er ook gek van...

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2011 om 11:03

Pandia

Heeft een nieuwe nick, maar is er nog steeds.

Massi Nissa

Massi Nissa

14-01-2011 om 11:29

En ik mis

- Ellen Wouters
- Pandia
- Bastet (die ik nu dus terug heb gevonden)
- Emma B.
Nickwisselen. Ik begrijp het wel, hoor, maar ik raak mensen gewoon voorgoed kwijt.
Groetjes
Massi

Hulp voor liora

Liora, [email protected]. Geen succesgarantie.

Vic

Vic

14-01-2011 om 11:39

Liora

De nick van een van de mensen die je mist heb ik je al eens verklapt.

krin

krin

14-01-2011 om 11:53

Bijna

Bijna heb ik ze. Fiorucci vrij snel, oregano sinds vanochtend een sterk vermoeden, nu Zelazny nog.
Emma B verraadt zich meestal uiteindelijk in een stevig draadje over pakjes versus vers eten. Of een douche-draadje.

krin

krin

14-01-2011 om 12:02

Twee kandidaten

voor Zelazny. Ik vind het wel grappig, die wissels. Denk dan een tijdlang dat er interessante nieuwelingen rondlopen hier, die aardig hun mondje roeren. En dan opeens... Begrijp ik waarom ze zich al zo vertrouwd voelen. Een tijdje lees je hun berichten dan toch anders, en dat lijkt mij een van de goede redenen om te wisselen. Men kijkt weer even vers tegen je aan.
Ik overweeg hooguit mezelf eindelijk eens een hoofdletter te gunnen, overigens. Ik kijk zelfs over mezelf heen, zo.

krin

krin

14-01-2011 om 12:13

Houten, hm?

Mijn eerste en enige meeting. Hield je vorige nick verband met (wijlen) een huisdier?

krin

krin

14-01-2011 om 13:31

Joepie (nt)

..

Emmawee

Emmawee

14-01-2011 om 15:03

Xanneke

Wil je het niet op de meeting komen vertellen??
Je bent heel welkom! oomeeting2011 apenstaart gmail punt com.
Groetjes! Maw.

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2011 om 17:36

Pas op meiden

Er zijn mensen geweest die geprobeerd hebben in te loggen in Xanneke's hotmailaccount, laten we maar een beetje oppassen met mailadressen we hier neerzetten!
Gelukkig had ze die net speciaal aangemaakt voor hier, maar iemand kan zo ook bij haar andere emailadressen komen op hotmail. Alert blijven dus!

Emmawee

Emmawee

14-01-2011 om 17:44

Xanneke

Ik denk dat ik het weet. Jij had volgens mij een garnaam als inck. Klopt dat?
Wat vervelend trouwens. Ook zo'n hotmail-inbraak. Wat is dat nou weer voor iets idioots?!!
Groetjes! Maw.

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

14-01-2011 om 18:38

Cobi

ìk vind het ook heel vervelend die nickwissels....voor mij zijn al die mensen nieuwe personen en zelfs met alle hints hier in dit draadje weet ik het nog niet....helaas...

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

14-01-2011 om 18:39

Hotmailinbraak?

in zo korte tijd? Kan dat? heb je niet per ongeluk een wachtwoord aangemaakt met een tikfout waardoor je vervolgens niet in kon loggen?

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2011 om 18:58

Cobi

Oh nee hoor, de eerste keer wisselde ik omdat ik niet meer met mijn eigen naam wilde schrijven, de tweede keer een andere reden. Maar in al die jaren is het de tweede keer, mijn nickwissel, en ik verdraai geen feiten.

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2011 om 18:58

Ps cobi

Wat voor koekjes? Chocolade soms?

Lieve sini

Dan zou ik daarbij even een forumgenoot mailen zodat diegene je posting kan overzetten in onvervalst Polderlands!

Anders kan je je de moeite van een nick sparen. Dan is het pure beleefdheid dat mensen dóen alsof ze je niet herkennen.

Overigens kan dat wel zinnig zijn want je bereikt wel met een tijdelijke nick dat een zoekactie op "Sinilind" niets meer oplevert. Voor mij ook nog weleens een overweging om herkenbaar onder een nick te schrijven, bijvoorbeeld over mijn dochters (geintje), omdat dat later nooit na te pluizen is wat ik over mijn kinderen heb geschreven.

Cobi

misschien is Ineke wel wat voor je. Of Dinie, tante Dinie van de eierkoeken met een schort om op de stoep.

.grutjes wat zeg ik toch allemaal.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-01-2011 om 21:27

Geerke

Al zou ik naar mijn eigen naam willen overstappen dan wordt dat moeilijk. Er is al iemand met mijn naam Ik blijf gewoon mijn oude vertrouwde nick gebruiken, tenzij ik echt reden heb om te denken dat iemand inmiddels helemaal door heeft wie ik ben. Dus ehm... wie kent mij in het dagelijks leven? Dit is hét moment) (Niet allemaal tegelijk uiteraard!)

tonny

tonny

14-01-2011 om 22:02

Nickwissels

hm, daar verdiep ik me niet in. Ik vind het altijd erg knap dat Cobi ze meestal achterhaalt, ik heb wat minder Sherlock Holmes in me.

Maarre - ik ben inmiddels wel iemand met twee vaste nicks. Succes met zoeken

Zullen we op de (jaarlijkse, jaja, het is me wat!) meeting meteen alle vorige/gelijktijdige nicks onthullen, dan zijn we van die onduidelijkheid af.

Emmawee

Emmawee

14-01-2011 om 22:24

Ik zie het eigenlijk nooit

maar ik ben gek op dit soort speurwerk. Ik heb wel eens op een ander forum beeldcrypto's gedaan, waarbij je een paar plaatjes kreeg en dan maar moest uitzoeken wat iemand ermee bedoelde. Ernstig verslavend was dat. Dit is ook zo iets.
Maar ik weet van maar weinig mensen de achtergrond te vertellen. En ik 'volg' ook niet zoveel mensen. Ik zoek meer op onderwerp dan op persoon. Sommige dingen gaan volledig langs mij heen. Ik zie het woord cobikekske vaak voorbij komen, maar heb echt geen benul waar dat mee te maken zou hebben.
Groetjes, Maw.

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2011 om 22:24

Cobi

Nee, punselies!

fladder

fladder

14-01-2011 om 23:35

Draad kwijt

Mijn nickwissel bestond uit het vereenvoudigen van mijn naam, ik werd al jaren zo genoemd .
Maar eerlijk gezegd ben ik de draad inmiddels erg kwijtgeraakt met de actuele nickwissel-tsunami en voel ik me een beetje vervreemden van OOL. Het voelt alsof bekenden opeens verdwijnen en Repelsteeltje gaan spelen. Een spelletje dat ik niet kan winnen, omdat ik daarvoor niet genoeg online ben en alle topics doorlees, en dus alle hints mis, maar ik mis ook een "gen" om dat allemaal snel door te hebben.
Tegen de tijd dat ik eindelijk doorheb wie wie is, staat de volgende nickwissel alweer voor de deur, volgens mij.

By the way: ik ben er wel met de meeting, maar please, kunnen we weer een naamdingetje opdoen, liefst met vermelding van de oude nick erbij, want echt, ik ben zo blunder-prone als wat, zeker na de recente nickwissels...!

Emmawee

Emmawee

14-01-2011 om 23:43

Naamdingetje

Wordt voor gezorgd, met veel ruimte voor veel oude, nieuwe en wisselnicks.
Super dat je erbij kunt zijn, Fladder!
Groetjes, Maw.

fladder

fladder

14-01-2011 om 23:54

Emmawee

Super!

Emmawee

Emmawee

14-01-2011 om 23:54

Een garnaam xanneke

Mark Rutte wordt Kamertrut.
Dat was met jouw inck ook het geval, en anders weet ik niet wie je bent ...
Groetjes, Maw.

Fiorucci

Fiorucci

15-01-2011 om 08:09

Fladder

Nou, ik wissel niet elke week hoor zoals ik al schreef!
Ik ben zelf echt een ei in nickwissels, maar ik vind het niet zo erg eigenlijk. Helaas voor jou, de meeting sla ik over, maar er zijn hier zat Miss Marples die je wel inlichten.

liora

liora

15-01-2011 om 10:20

Zelazny

Dat herken ik wel, ik heb ook het idee dat mensen soms niet op de onhuloud reageren. Maar dat kont dan altijd door irritaties over eerdere postings.

Dus dan kan je wel van Nick wisselen, als je inhoudelijk hetzelfde blijft, krijg je vroeg of laat ook weer mensen die op je naam aanslaan.

Liora

Fiorucci

Fiorucci

15-01-2011 om 10:25

Zelazny

Heel herkenbaar wat je schrijft.

tonny

tonny

15-01-2011 om 16:55

Groepsdynamiek

hm, da's niet persé infantiel, da's gewoon menselijk. Hoe het gaat in het leven.

Resultaten uit het verleden werpen hun licht danwel schaduw op de toekomst

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.