Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tuc

tuc

24-12-2011 om 14:25

Nieuwe competitieindeling (voetbal) gevonden


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tuc

tuc

20-01-2012 om 11:47

Precies

en hier is er toch gewoon een partijtje gedaan hoor, gewoon 2 tegen 2!

Marjolein

Marjolein

22-01-2012 om 22:31

Hoopvol

Tegen de hogenhuize koploper de laatste najaarscompetitie inhaalwedstrijd gespeeld. Ja, ze hebben verloren maar met slechts 1 doelpuntje verschil en het had ook zomaar andersom kunnen eindigen.
Stemt hoopvol voor de voorjaarscompetitie, daarin komen we ze nog twee keer tegen.

tuc

tuc

22-01-2012 om 23:21

Volgende week 1e wedstrijd

dus we gaan zien hoe het verloopt. 1 van onze goede spelers is na de winterstop naar F1 gehaald. Fijn voor hem, balen voor ons. Het was een speler die heel goed over rechts kon trekken en de bal met een fantastisch schot voor kon geven. Daar zijn heel wat doelpunten uit gevallen!
Wel komt er 1 uit F3 naar ons over, en hopelijk een goede "vervanger" voor die ene speler. Moeten we even afwachten dus, op de training heb ik hem wel al gezien en dat zag er niet slecht uit. Maar hoe dat in een wedstrijd verloopt moeten we wel even afwachten.
En dan de 2e wedstrijd meteen weer tegen de najaarskampioen! Helaas kan ik die zelf niet bijwonen vanwege andere verplichtingen, dus ik kan alleen maar goede vibes in gedachten overdragen

tuc

tuc

28-01-2012 om 13:51

Jammer

verloren, met 5-3, maar, qua veldspel was onze ploeg duidelijk veel beter, het lukte gewoon niet in de afwerking. Jammer, zoon was even heftig teleurgesteld, maar ik heb hem ook uitgelegd dat ze ook in een wat zwaardere competitie zijn gekomen, dus dat dat wel logisch is dat het wat moeilijker is. En dat ze qua spel veel beter waren, maar gewoon veel pech hadden. Schot van zoon ging ook net naast. Dat is soms ook een kwestie van geluk.
Maar op zich zag het spel er hardstikke goed uit!

Marjolein

Marjolein

28-01-2012 om 17:08

Drie punten vandaag, maar ...

Vandaag winst en een leuke pot. En dat was goed.
Maar: Zoals ik al eerder postte, vindt zoon het voetbal minder leuk. Deze week was de eerste training best wel leuk en zoon heeft voor het eerst uitgesproken dat hij misschien volgend seizoen wil stoppen, maar dat hij bang is dat hij er spijt van krijgt als hij stopt. Donderdag was de training "stom". Toen wist hij het zeker, hij wil stoppen. Vandaag was het weer leuk...
Tja, hij heeft nog even de tijd om na te denken. Volgend jaar hoogstwaarschijnlijk geen selectie, dus dan 1 x minder trainen. En een andere trainer, ook niet onbelangrijk. Maar misschien is hij het gewoon beu na zes jaar, dat kan natuurlijk ook.
Dus nieuwe ontwikkelingen hier. Zou vreemd zijn, geen voetbal meer...

tuc

tuc

28-01-2012 om 19:24

Bij zoon

moeten dit soort dingen altijd even betijen. Later op de dag met hem gesproken en hij is al weer positief Ik zei ook dat ze hartstikke goed gevoetbald hebben, zoon had nog een prima voorzet gegeven, helaas was daar dus ook geen doelpunt uit gekomen, maar al die positieve dingen die ik gezien heb, heb ik ook met hem besproken. Dat ziet hij nu ook wel in. "En als we nu verder alles winnen worden we toch nog kampioen mama" hahahaha, tuurlijk jongen!

tuc

tuc

03-02-2012 om 13:22

Lollig

door het weer in Nederland is alles dit weekend afgelast. Hierdoor hoeven we dus toch niet nu al tegen de najaarskampioen, kunnen de mannekes eerst nog een poosje trainen .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.