Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Noodweer?

Is het noodweer bij jullie al begonnen? Ik zit hier in het midden van het land af te wachten en de buienradar in de gaten te houden. Ik moet vanaf mijn werk namelijk 17 km. fietsen en doe dat liever niet in een hevige onweersbui!

Egberdien


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Spontaan

ik begrijp op nu.nl dat de buien ook spontaan kunnen ontstaan...dan helpt buienradar dus niet erg.

Hier richting het noordoosten is het nog stralend zonnig, maar wel drukkend weer.

groetjes van Purk

Niny

Niny

20-08-2009 om 13:08

Zuidwesten

Hier in Brabant is (nog) niets aan de hand, we komen net uit het zwembad. Maar wat Purk al zegt: het schijnt plotseling op te komen. Ik hou je op de hoogte Egberdien

Niny

Niny

Niny

20-08-2009 om 13:09

Oh..smiley weer mislukt

Dat gedrocht onder aan mijn posting had dus een knipogende smiley moeten zijn.

Niny

Polly Shearman

Polly Shearman

20-08-2009 om 13:13

Om 14.00

Zou het beginnen in zeeland en dan naar het noord oosten trekken. Ik vind stormen en buien machtig mooi. Ik wil het graag volgen dus wie woont in zeeland en wil melden als het is begonnen? Groet uit brabant

Polly!

kijken naar buien, storm, regen en bliksem??? jij moet een kinder verjaardag vieren. Dan verheug je je toch niet op zulk weer, ik gun jouw middelste een dag vol zonneschijn, hoor

groetjes van Purk

Buienradar

als ik nu kijk voor tot drie uur, dan gaan de buien eigenlijk gewoon ons landje voorbij.....

Hier

het is hier warm,stralend zomerweer,ik woon in het noordwesten aan de kust,nog geen wolkje te zien.............

egberdien

egberdien

20-08-2009 om 14:06 Topicstarter

Nou

ze ontstaan ook spontaan, maar wel vanuit het zuidwesten (volgens het knmi). Dus als het daar begint te spoken heb ik nog tijd genoeg (hoop ik) om terug te fietsen. En stiekum hoop ik dat ik dan wel een klein regenbuitje ter verfrissing tegenkom onderweg.... zit hier te zweten achter de computer.

Mamvantwee

Mamvantwee

20-08-2009 om 14:30

Hier begint het wel te waaien nu

Midden-Zuiden van het land, sinds een half uurtje is er een windje opgestoken. Ik wacht ook af, vind onweer ook altijd machtig mooi. Ik ben wel uit voorzorg vanmiddag thuis gaan werken, dan hoef ik niet de weg op als het spookt.

groet, Mamvantwee

Lynna

Lynna

20-08-2009 om 15:23

Wind

Hier in het westen aan de kust begint het nu flink te waaien. En ik moet over een uurtje barbecuen..........

Niny

Niny

20-08-2009 om 15:36

West-brabant meldt zich...

Hier is nog niets aan de hand, wel wordt het steeds warmer.

Niny

Mamvantwee

Mamvantwee

20-08-2009 om 15:44

Ja, warm he!

Ongelofelijk, ik blijf binnen achter het gordijn, buiten val je zowat flauw...!

egberdien

egberdien

20-08-2009 om 15:49 Topicstarter

Tja,

en ik ga zo maar naar huis... Ik heb de wind wel in de rug, dat maakt windstoten van 110 km per uur bijna aantrekkelijk!

Mamvantwee

Mamvantwee

20-08-2009 om 15:51

Egberdien, pas maar op...

...straks word je nog geflitst!

Hier in het hoge noord'n

Enkel zonneschijn en errug warm, pfff, kom mijn keuken niet uit (er is hier airco, heeeeerlijk). Het zal hier nog wel tot vanavond duren eer de hel losbreekt....

Hier in het hoge noord'n

Enkel zonneschijn en errug warm, pfff, kom mijn keuken niet uit (er is hier airco, heeeeerlijk). Het zal hier nog wel tot vanavond duren eer de hel losbreekt....

Kaaskopje

Kaaskopje

20-08-2009 om 16:14

Hier waait het nu ook

en de zon schijnt nog steeds volop. Ik durfde niet weg vanmiddag. Het had makkelijk gekund, p.j.d.dubbeltjes

En hier,alkmaar

begint het nu wat harder te waaien,scheen een kwartier geleden de zon nog,nu trekt het helemaal dicht,er dreigt duidelijk iets.

Noord drenthe hier

kwartiertje terug begon het opeens te regenen. Wel 3 minuten lang, en 1 flits erbij. Nu is het nog net zo heet, en dubbel zo vochtig. Gruwel. Ik hoop op meer...

Ingrid

Eerste donderslag

Hier Haarlemmermeer Een minuut of tien geleden een eerste eenzame donderslag. Verder nog niets.
't Is wel lekker aan het afkoelen, bewolkt met stevige wind (maar dat is al de hele middag zo)

Een regenbui(tje)

een bui van wel 20 seconden is er net gevallen,en de zon schijnt al weer. het waait ook al minder.

Zuiden...polly

als ik het zo zie op buienradar kan Polly voor het raam gaan zitten. De donder en bliksem komen haar kant op!

Noord drenthe meldt zich weer

Verstikkend heet, is het hier. We zijn kletsnat maar dat is helaas niet van de regen.....we blijven hopen...

Rafelkap

Rafelkap

20-08-2009 om 18:53

Utrecht meldt zich

nog geen spat Het is al wel bewolkt. Es kijken op buienradar want ik snak naar water.

Nely

Nely

20-08-2009 om 19:01

Tot nu toe

alleen een beetje regen gehad en dat in Zeeuws-Vlaanderen.

Rembrand

Rembrand

20-08-2009 om 19:04

Wat flitsen en klappen en matige regen.

Dat is alles wat er in regio Rotterdam momenteel valt.
Het mag tot nu toe geen naam hebben in ieder geval.
M.

En hier

regent het een beetje ,het waait niet,enhet rommelt wat met af en toe een bescheiden flits,van noodweer is absoluut geen sprake.

MaximeM

MaximeM

20-08-2009 om 19:15

Hier in het gooi

Hoi,

Hier in het Gooi is het nu behoorlijk donker er komen hele donkere wolken aangewaaid. Ik zie het lichtjes flitsen en hoor gerommel. Het waait ook aardig door. Maar tot nu toe nog geen regen.
Maxime

MaximeM

MaximeM

20-08-2009 om 19:17

Nu regent het wel!

Nou...iets te vroeg geschreven, de regen komt hier nu met dikke druppels uit de lucht vallen en het bliksemt.

Maxime

reina

reina

20-08-2009 om 19:18

Almere

Ik ben naar binnen gekomen, want hier in Almere vallen de eerste grote druppels, het is heel donker, ik zie flitsen en het rommelt in de verte. Benieuwd of het dichterbij komt....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.