Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ool-picknick locatiekeuze


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rodebeuk

rodebeuk

11-02-2011 om 19:42 Topicstarter

Tromgeroffel......

en de coordinaten zijn....
138 - 448

Tussen Nieuwegein en Houten!

dus Geldermalsen zit daar heel dichtbij.

Ik ga wel even met Cobi in conclaaf.

Man vult nu aan: jullie zitten in het Amsterdam Rijnkanaal!

rodebeuk

rodebeuk

11-02-2011 om 19:43 Topicstarter

..culemborg of houten

Culemborg is met de auto beter bereikbaar dan Houten met die ellendige rondweg.

rodebeuk

rodebeuk

11-02-2011 om 20:05 Topicstarter

Nu het echte antwoord

Als we dus de afgelopen keren ten opzichte van het OOL-middelpunt, zeg maar de OOL-navel zijn afgeweken naar het noorden zouden we nu juist moeten afwijken naar het zuiden.

Toch Den Bosch? Wel erg leuke stad.

Sorry voor alle verwarring. Ik ga nu met cobi mailen en dan komt het helemaal goed.
[Cobi, ben je daar?]

Sascha2

Sascha2

11-02-2011 om 20:11

Rodebeuk

Sterkte met deze moeilijke knoop die doorgehakt moet worden , je bent er in ieder geval serieus mee bezig hahaha!

rodebeuk

rodebeuk

11-02-2011 om 20:44 Topicstarter

Sascha2 (o.t.)

Hoor ik daar leedvermaak?
Pas op hoor, anders doen we het in Maasdriel.

Sorry mensen, da's incrowd, maar ze vroeg erom.

Geitenhol?

Kunnen we niet allemaal naar boer Frank dan? Geiten zat daar.

Tijgeroog

Tijgeroog

11-02-2011 om 21:29

Spuit 11

Ik wil ook wel komen, dan kan de locatie uit het Amsterdam-Rijnkanaal getrokken worden,richting het Zuiden. Loonse en Drunense Duinen kan ik fietsen.

Terpi

Terpi

11-02-2011 om 21:34

Maasdriel?

Ik zeg Maaskantje!

Margriet*

Margriet*

11-02-2011 om 21:54

Mwah amsterdam rijnkanaal

Kan ook opgetrokken worden richting noorden en dan zit je in Amsterdam

Geldermalsen is leuk in juni, lekker kersen eten. Verder is het daar niet erg spannend. Wel goed openbaar vervoer (trein).

Houten heb ik trauma's van de ring, was ooit op een OOl geboorte maand draadje meeting (ik herinner me nu dat ik toch al drie meetingen heb gehad toen) maar ik zie de namen niet meer terug, kan natuurlijk een andere nick zijn geworden. Iemand hier een kind uit juli 2005?

Sascha2

Sascha2

11-02-2011 om 22:14

Jaaaa rodebeuk, themafeest (ot)

Ik zie ineens allemaal voordelen aan Maasdriel: maken we er meteen een themafeest van, ik kom als maffiababe

rodebeuk

rodebeuk

12-02-2011 om 10:40 Topicstarter

Mensen, geheel in de lijn van afgelopen week

..ga ik dit draadje nu sluiten. [vette knipoog ]

Cobi en ik gaan een knalfuif organiseren, herstel, een saaie picknick, en ik bedank jullie voor de 46 plaatsnaamreacties. We hebben er een schitterende Excelsheet van gemaakt met Amersfoortse Rijksdriehoekscoordinaten. Of hoe dat ook heten moge.

PikNic

PikNic

12-02-2011 om 21:21

Mijn idee

Besloten kliek, niet tussen te komen, forum toe geeigend..gevestigde orde...ik haak maar weer af..

Huh?

Hoe bedoel je dat, PikNic?
Is dat omdat er hier wat grappen/opmerkingen gemaakt worden die je niet snapt? Ik snap ze ook niet hoor (die van Maasdriel bv.) ook al was ik wel op de meeting. Ik stoor me er niet aan en de meeting was heel gezellig!

Emmawee

Emmawee

12-02-2011 om 22:59

Piknic

Vertel, wat zit je dwars? Of wilde je alleen maar even katten?
Rodebeuk, ik ben benieuwd! Ik heb er nu al zin in. Weten we al of er kroost mee kan? En dan ook een clubje maatschappelijke stagiares bij wijze van oppas / animatie-team?
Groeten, Maw.

Wulpse bruistablet

Wulpse bruistablet

12-02-2011 om 23:05

Piknic

Ik ben ook wel benieuwd hoe jouw negatieve mening tot stand is gekomen. Mijne is zeer positief, en ik ben niet een veelposter en zou in jouw verhaal niet behoren tot de vaste kliek, maar ik voelde mij zeer welkom op de meeting (dat was mijn 2de) en had niet het gevoel van een "niet tussen te komen"
Groet, wulpse bruistablet aka Mevrouw Burg (tsja mag niet dubbelnicken in een draadje haha)

Kaaskopje

Kaaskopje

13-02-2011 om 02:12

Picnic

Je sluit af met ... haak ik weer af. Was je al aangehaakt dan? Daar heb ik niks van gemerkt. Zo sluit je je zelf buiten.

Massi Nissa

Massi Nissa

13-02-2011 om 09:04

Dat denk ik ook

PikNic heeft de grap van rodebeuk over het afsluiten van het draadje niet goed begrepen.
O ja, mevrouw Wulps Bruistablet, wat vindt jouw man van je nieuwe bijnaam?
Groetjes
Massi

Wulpse Bruistablet

Wulpse Bruistablet

13-02-2011 om 09:58

Massi

Nou hij zag mij naambordje met alle bijnamen en vroeg zich wel even af hoe ik die heb kunnen verdienen met 29 vrouwen, Haha!
En sinds Polly jou naam per ongeluk als Massi Nassi uitsprak krijg ik spontaan trek in nassi als ik je voorbij zie komen...

Gelegenheidsnick 2011

Gelegenheidsnick 2011

13-02-2011 om 10:48

Izar!

Heb je de kleine letters niet gelezen onderaan die mail???? *deze informatie is niet bestemd voor het forum* stond er toch????

Hee dat is nou flauw,

ik ben ook naar de meeting geweest, dan hoor ik nu toch ook bij de incrowd die die mail mag hebben?
Nou ja, ik ga toch nog het tassie naar massi nassi brengen, dan hoor ik haar wel uit.
(en nou maar de rest van de dag bedenken welke toevoegsels mevr. Burg ook al weer op haar naambordje had staan)

Wulpse Bruistablet

Wulpse Bruistablet

13-02-2011 om 12:17

Egberdien

Nou ehm oa Toosje in opleiding (met lessen van Guinevere oa het "zwoel in ogen kijken" Beemer is overigens een fantastische zwoel(loens)kijker! Astraal s*ksmedium (uittredend rommelen met een ander is nooit vreemdgaan) en zus van ....(die naam kan ik echt niet zeggen haha, maar het heeft te maken met natuur religie)
En alleen incrowders krijgen eretitels

ijsvogeltje

ijsvogeltje

13-02-2011 om 12:27

Welja

Welja zeg, kan ik een keer niet naar de meeting komen, hoor ik direct niet meer bij de incrowd. Ik voel de 'm al aankomen: aan het begin van dit draadje vroegen een paar mensen 'of het alleen was voor de meeting-gangers'. Het is allemaal wat.
Nou ja, ik ga Beuk wel bestoken met mails. En anders ga ik met Egberdien koffie drinken als ze Massi Nassi d't tassie heeft gebracht en weer up-to-date-is.

Polly Shearman

Polly Shearman

13-02-2011 om 12:55

Laat het puikje van de incrowd

zich vergapen aan de inhoud
van mijn kasten,
want daar leren ze wat van!!!

Ijsvogeltje,

je bent welkom... Ik zal een notietieboekje meenemen naar Massi want anders vergeet ik alles.

Guinevere

Guinevere

13-02-2011 om 13:19

Hemeltje

Hemeltje lief, mijn lessen in het werpen van zwoele blikken hebben Jet B. wel in het verderf gestort! Hoe komt dat ooit nog goed???
Hoeveel visitekaartjes heb je inmiddels verzameld, Wulpse Bruistablet?

Wulps Bruistablet

Wulps Bruistablet

13-02-2011 om 13:23

Knipper de knipper

Ik wil niet zomaar visitekaartjes, maar echte! Ik stort mij op therapeuten, doktoren (huisartsen, ideaal voor huisbezoeken natuurlijk) en ik ga op zoek naar die ene speciale fysio

Kaaskopje

Kaaskopje

13-02-2011 om 13:47

Wat hangt er toch in de lucht?

Ik kreeg vrijdag van een (vrouwelijke) collega te horen dat ik er sexy uitzag. Hier wordt wulps geknipperd en gebruist... het wordt een woest jaar zo te zien.

Guinevere

Guinevere

13-02-2011 om 15:19

Die mail / incrowd

Je krijgt die mail inderdaad alleen als je tot de incrowd behoort. Daarvoor moet je het juiste antwoord geven op de volgende vragen:
1. Wie is Toosje?
2. Wat is Polly S. dit jaar met carnaval?
3. Pakjes ja of nee?
4. Kammen ja of nee?

Guinevere

Guinevere

13-02-2011 om 15:20

Hemeltje

Vergeet ik vraag 5:
Kleuterverlengen ja of nee?

rodebeuk

rodebeuk

13-02-2011 om 15:31 Topicstarter

Ga ik toch nog even in de verdediging

Ik was gewoon een draadje gestart om te peilen hoe de mensen die naar een meeting willen komen over NL verdeeld zijn, om zo een keer de mensen terwille te kunnen zijn voor wie A'foort ongunstig ligt.

Dat heeft 46 woonplaatsen opgeleverd maar ook heel veel suggesties, en dat ging allemaal een beetje doorelkaar heen lopen.

Mijn reacties van vrijdagavond waren niet echt helder, ik was erg moe, dat vond ik wel duidelijk.

Dus ik dacht ik ga even wakker worden en met mevrouw cobi aan een voorstel werken, en dan kom ik hier terug.

Gewoon op het forum. Voor iedereen.

Volgaarne zullen cobi en ik dan als de boel wat ingekaderd is weer van ons laten horen, dan kunnen we het hebben over data en wel/geen kinderen en gluten enzo.

en wat die knipoog betreft: als je een omstreden draadje van dezelfde week citeert, hoe vet moet dan nog die knipoog zijn?

en wat Maasdriel betreft: dat refereert aan een privé-conversatie, is door o.t. afgedekt en er wordt ook nog voor geexcuseerd.

Inderdaad, ik heb wéér kort geslapen. Lijk wel een puber om zoveel uit te leggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.