Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sophia_!

Sophia_!

01-07-2021 om 16:36

Ouders.nl-forummers en Viafora

Ik lees vanalles op het Viva Forum en hier bij VivaTalk, maar ben ook nieuwsgierig naar wat de huidige Ouders.nl-schrijvers gaan doen. Gaan jullie ook gezellig meeschrijven op Viafora, of blijven jullie hier op je vertrouwde stekkie zitten?


Ik ben tijdens mijn zwangerschap mee gaan schrijven op het Vivaforum. Mijn kind is nu bijna 18.

Ik ben nog zoekende naar een "nieuw forum". Nieuwe nick, nieuwe start, geen kliekjesgedoe.

Dit forum leest qua lay-out wel lekkerder dan het forum van "Femme".

Ik ben tijdens de zwangerschap van m'n oudste mee gaan schrijven op het ... vivaforum. Dat was rond eind 2004. Ik schreef mee in een uitgerekend-in-draadje. 

Niet veel later kwam er een nieuwe forum-versie en lukte het niet meer om in te loggen. Toen ben ik op OO terecht gekomen en daar sindsdien blijven hangen. 

Ik lees wel soms mee op het viva-forum, en zal op het viafora ook wel mee gaan lezen en schrijven. Ik hoop dat ouders.nl wel echt blijft bestaan, maar ik vind de nieuwe aanwas ook een goede ontwikkeling. 

Coreopsis schreef op 01-07-2021 om 16:58:

[..]

Dat wordt viafora.nl

Nu nog niet actief, er wordt de komende week getest en dan rond 8 juli gaat ie hopelijk live.

Dank je wel 👍

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.