Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Reclame-tunes, welke ken jij nog?


madee

madee

27-08-2022 om 11:24 Topicstarter

Center Parcs was vroeger 'Sporthuis Centrum, ta ta tata taa' (wat zongen ze op de tata's?)

madee

madee

27-08-2022 om 11:26 Topicstarter

En die van Roosvicee, met een meisje en haar moeder 'Mama mag ik pompen?' op weg fietsend naar een waterput 

‘ berg op - gaan wij met Unterberg’ Of hoe heette dat spul. Vrolijk vrolijk

madee schreef op 27-08-2022 om 11:26:

En die van Roosvicee, met een meisje en haar moeder 'Mama mag ik pompen?' op weg fietsend naar een waterput

''je hebt ook zulke kleine beentjes'' 

Duizend mijlen onder zee,
Zit een man op de w.c.
Yogoyogo
Er valt een eikel uit de boom,
Die lijkt sprekend op je oom,
Yogoyogo.

Schemerlampje schreef op 27-08-2022 om 12:52:

Duizend mijlen onder zee,
Zit een man op de w.c.
Yogoyogo
Er valt een eikel uit de boom,
Die lijkt sprekend op je oom,
Yogoyogo.

Bij dit soort dingen vraag je je toch af hoeveel drugs mensen op hadden toen ze dit bedachten. En dan het idee dat ze er nog betaald voor hebben gekregen ook. Het slaat toch nergens op?

madee

madee

27-08-2022 om 14:18 Topicstarter

MamaE schreef op 27-08-2022 om 12:57:

[..]

Bij dit soort dingen vraag je je toch af hoeveel drugs mensen op hadden toen ze dit bedachten. En dan het idee dat ze er nog betaald voor hebben gekregen ook. Het slaat toch nergens op?

En toch werkt het, want wij kennen het nog steeds 😂😂😂

Bijtje82

Bijtje82

27-08-2022 om 14:23

het zijn altijd de meest irritante deuntjes die blijven hangen. 
Heb ooit eens helemaal dubbel gelegen om een reclame van Aviko dacht ik. Maar heb hem nooit meer terug kunnen vinden. Zo jammer want ik vond hem geniaal.

”Ik heb een man een zoon en een hohond,
Ze doen soms gek maar dat is gezohond
Ze maken vaak vlekken dat heb je al gauw…”
Dixon wasmiddel geloof ik

O. Wasmiddel, 

‘vlek op vlek’ ….ooit gehad? Dat je rode wijn morste over  je chocopasta vlek?

en die reclame waar een laken ter grootte van een half voetbalveld onder groot gejuich door een helikopter uit een soort zwembad vol schuim werd getrokken…….


en (ander schuim) ‘ Fa. Met de wilde frisheid van limoenen’. Volgens mij had ik  destijds nog nooit een  limoen in t echt gezien. Weet nigvwel dat er altijd halfnaakte vrouwen uit de branding kwamen rennen. Dat mag nu niet meer voor 11 uur s avonds denk ik. 

madee schreef op 27-08-2022 om 14:18:

[..]

En toch werkt het, want wij kennen het nog steeds 😂😂😂

Dat is waar...zal wel een of ander psychologisch onderzoek aan ten grondslag liggen.

ik mis nog de 'likkebaardenlekkerlessend etcetera, van de snelvibrerendkoelkoelkoelsissende PEPSI

madee

madee

27-08-2022 om 20:53 Topicstarter

MamaE schreef op 27-08-2022 om 17:32:

[..]

Dat is waar...zal wel een of ander psychologisch onderzoek aan ten grondslag liggen.

Misschien moeten ze lesmateriaal van school ook op muziek zetten! Er zijn wel een paar liedjes voor grammatica in Frans en misschien ook wel Duits, en die helpen mijn kinderen wel bij het leren, dat zouden ze met meer dingen moeten doen 🤓

Mijn zus heeft 30 jaar geleden de Duitse naamvallen van haar docente geleerd, mbv een liedje op de wijs van Zie de maan schijnt door de bomen. Ze zong het thuis en nu ken ik het ook, na al die jaren nog!

geen liedje, maar wel even aandacht voor de befaamde paarse krokodil van een verzekeringsmaatschappij!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.