Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Reclame-tunes, welke ken jij nog?


Het aroma komt je tegemoet zodra je Supra opendoet....koffie
Dat is van Nelle, de geur van koffie in je huis daarbij voelt iedereen zich thuis, dat is van Nelle, van Nelle!

De kleine wasjes tussendoor speciaal daarvoor is Wipp-Express, voor wasjes met de hand, Wipp-Express hoera!

Van volle melk en de beste cacao
daar maakt Nutricia heel gauw
de enige echte Chocomel van
een verschil dat elk kind proeven kan
sjoebiedoebiedoewadoewa

Shocking, hoeveel er nog is blijven hangen, reclameliedjes van 40 jaar terug

Heb je vlekken op je shirtje is dat nooit je grootste pech
in de Biotex gewassen, vuil en vlekken zo weer weg

(nu moet ik ophouden)

Zitten we straks dement niet de goeie oude Nederlandse liedjes te zingen met z'n allen, geen herder op de stille heide, maar worden we helemaal blij van oude reclametunes!

Mexicaantje oranje hoed ...
Caraco-ijs geweldig lekker!
https://www.canonvannederland.nl/nl/overijssel/salland/hellendoorn/caraco-ijs-

retteketet naar beter bed

madee schreef op 28-08-2022 om 16:13:

[..]

Leuke link! Sorry dat ze nu weer in je hoofd zitten.....

Wij in huis zingen altijd 'Kruidvat, steek het aan en dan explodeert het!' Ooit een keer ergens opgepikt en die blijft ook hangen...

Ik vind het zelf ook reuzeintressant. Mijn kinderen zeggen wat anders op die van Kruitvat… maar wat kan ik niet voor de geest halen. 

Nog even over croma, ik moest dat dus opzoeken en toen kwam ik een andere reclame van dat spul tegen. Dat ze op de huishoudbeurs twee stukjes vlees aanboden en welke dan in croma was gebakken. Echt verschrikkelijk, dat je het weer herinnert dat met een blinddoek om mensen zeggen dat ze die lekkerder vonden. 

Kruidvat nooit volwassen altijd beledigd 

ik heb het even nagevraagd 🤣

madee

madee

03-09-2022 om 15:21 Topicstarter

Ik mag ook graag dingetjes aanpassen. Bij L'Oréal was er een slogan 'Omdat je het waard bent'. Dat werd bij mij 'omdat je behaard/verhaard/bejaard/behaard bent'

madee schreef op 03-09-2022 om 15:21:

Ik mag ook graag dingetjes aanpassen. Bij L'Oréal was er een slogan 'Omdat je het waard bent'. Dat werd bij mij 'omdat je behaard/verhaard/bejaard/behaard bent'

Ha ha inderdaad, dat bedoelden ze ook maar dat is niet handig om klanten te binden natuurlijk

Ik zing ook nog wel eens nee het stopt niet vanzelf en kijk wat je zelf kan doen door die veilig thuis reclame maar ook niet met veilig thuis.
wij stoppen het ook niet, maar wij hebben wel we-errrkk 

June-July schreef op 03-09-2022 om 13:39:

[..]

Geweldig goed, denk ik?

Omdat ik lui was heb ik de eerste en laatste xin van het liedje neergezet:

"Mexicaantje, oranje hoed, Caraco ijs, geweldig goed! Caraco IJs, Caraco IJs, oeh geweldig lekker!"

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.