Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Reflectief momentje...wat vonden jullie van 2012?

Voor mij was het een ultiem verrassend jaar. Vorig jaar was ik nog TBM, met niet meer dan vage plannen om 'weer eens iets te gaan doen'. Eind januari riep ik zomaar opeens 'joehoe' toen er tijdens een ouderavond van mijn VO-kind zorgen werd gevraagd of er toevallig nog iemand in de zaal zat met een eerstegraads bevoegdheid natuurkunde. 2 weken later zat ik achterin een klas te gluren, en nog een maand later liep ik een zomaar onderhands geregelde uitprobeer-stage. Nog 2 maanden later was ik inval-docent op de school van mijn oudste, en net voor de zomervakantie heb ik 4 sollicitaties de deur uitgedaan, en het leukste aanbod aangenomen. Want ik kon kiezen. Hoe is het mogelijk. Ik ben 47, had een gat van maar liefst 10 jaar in mijn cv, en op die paar maanden inval na nadanoppes ervaring in het onderwijs. En nu ben ik sinds september echt aan het werk, en wat heb ik een lol! Ik voel me als een vis in het water. En wat combineert het fijn. En wat is het heerlijk een werkster te hebben. En alle schoolvakanties vrij.

Had iemand mij vorig jaar om deze tijd gevraagd wat 2012 voor mij in het verschiet zou hebben...dit had ik echt niet kunnen bedenken!

Ja. 2012 gaat voor mij in de boeken als een mooi jaar. Behalve 'gewoon doorgaan' heb ik weinig wensen voor 2013.

En jullie?

Ingrid


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heerlijk

wat een heerlijk positief verhaal om te lezen, een pracht jaar voor jou!!!

bij ons was 2012 een fijn jaar. Ik geniet van mijn meiden, die al weer zo groot worden. De vakanties die we hebben gehad worden telkens leuker omdat zij ook interesses hebben, dingen willen zien en doen.
Mijlpalen als 40 jaar geworden, en 12,5 jaar getrouwd hebben we gevierd en genoten.
Natuurlijk ging niet alles van een leien dakje, maar bijvoorbeeld de bezuinigingsrondes op het werk (50% van de werknemers er uit!) hebben we voorlopig overleefd.

ik zou graag zo door willen gaan... komend jaar wordt weer intensief, met jongste die komende maand diverse ziekenhuisonderzoeken heeft. oudste in groep 8 en dan naar de middelbare. we gaan er voor, hopelijk net zo'n fijn jaar als 2012.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-12-2012 om 16:25

Tja

Voor ons is dit een jaar wat ook de boeken ingaat, maar helaas niet omdat het allemaal zo fraai was.
-Jongste eind mei met de ambulance naar het ziekenhuis, waar ze een totaal ontplofte milt bleek te hebben en door de artsen is teruggehaald van waar ze al was.
-Ik zelf met spoed in september met dubbele longembolieën in het ziekenhuis, wat veroorzaakt bleek te zijn door trombose in mijn been.
-mijn man in december ook met spoed naar het ziekenhuis met een herseninfarct.
Tussendoor onzekerheden op het werk, schoonvader die ook geopereerd moest worden.
We eindigen het jaar met ons vieren en daar voel ik me vreselijk opgelucht door, maar we zijn er nog niet. Man moet nog herstellen voor zover het kan. Hij moet aan de slag met een logopediste vanwege afasie. Ik ben zelf ook nog niet hersteld, geen idee wanneer het weer normaal is, maar de jongste dochter is gelukkig weer helemaal de oude.
We hebben allemaal ons werk nog en het gaat nu ook weer iets beter op het werk.
Sorry voor mijn wat minder blije terugblik. Goed om te lezen dat het voor anderen beter is gegaan.

Ik

Ik

28-12-2012 om 17:40

Raar jaar

2012 was voor mij een erg raar en ook best een naar jaar. Het rare was dat mijn broer door omstandigheden bijna een jaar bij ons ingewoond heeft. Financieel was het een rampjaar, wat een hoop spanning opleverde. Toen dat geregeld was, raakte mijn andere broer in coma en overleed een maand later. Toen lag mijn zwager al in het ziekenhuis want die bleek kanker te hebben. Hij stierf 2,5 maanden later. Bah. Ik ben er zo verdrietig om.
Maar 2012 is ook het jaar geweest waarin mijn kinderen hebben getoond hoeveel compassie ze voor hun omgeving hebben door mijn broer met open armen te ontvangen en een mooie band met hem op te bouwen, en door de manier waarop ze hun nichtjes troostten. Ik kan werkelijk volop genieten van mijn kinderen. Het was ook een jaar waarin ik bijna dagelijks alle mooie eigenschappen van mijn man zag van wie ik enorm veel houd. Het hele jaar door heb ik van mensen steun gekregen, lieve mensen die ons met raad én daad terzijde stonden. Ik ben er zo gelukkig mee.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-12-2012 om 17:47

Je zegt iets wat ik graag ook nog wil benadrukken. Het is dan wel een rampjaar geweest, maar ook bij ons heb ik gezien hoe hecht ons gezin eigenlijk is. We zijn er voor elkaar. Dat is mooi om te ervaren.

loppie

loppie

28-12-2012 om 17:56

Ach ja, luxe problemen

Allemaal gezond. Trots op onze oudste 2 kinderen op het voortgezet onderwijs, trots op onze andere 3 kinderen. Ze doen het goed, zijn lief en gezellig. Het loopt goed thuis. Huwelijk soms wat sleur maar toch ook ok. Studie afgerond, een baan gezocht en gevonden op een plek die ik graag wilde. Combinatie werk en kinderen; een makkie.Helemaal goed. Ware het niet dat ik twijfel of ik op m'n plek zit. Heb ik de goede richting gekozen? Ik overweeg te switchen en weer te gaan solliciteren. Dat voelt als falen. Of toch maar doorzetten? (deep inside weet ik dat ik een andere weg in moet slaan). En dan nog maar de vraag of dat gaat lukken; ik ben 49.

Begonnen met; allemaal gezond. Dat is het meest belangrijk. De rest zijn luxeproblemen. En daar kun je toch best van wakker liggen..

Fianna

Fianna

28-12-2012 om 21:01

Enerverend!

Financiele problemen, man baan verloren, mijn carpaal tunnelsyndroom operatie mislukt, emigratie, mijn vader overleden, mijn moeder met gezondheidsproblemen, man weer baan kwijt, strubbelingen met 'familie'.
Ik hoop op een rustig, voortkabbelend 2013!

Fianna

Fianna

28-12-2012 om 21:09

Hecht gezin

dat hier ook. We hebben weer gemerkt dat we vooral elkaar hebben en dat heeft ons nog hechter gemaakt. Toch hoop ik op een jaar zonder zorgen
ik denk dat ik het nog het ergste vond dat je in situaties toch je familie en vrienden leert kennen. Er zijn er dan echt weinig mensen voor je. Grappig dat een vriendin die ik 8 jaar geleden in Ierland leerde kennen er nu helemaal is voor mij (en ik voor haar!). Gelukkig!

Annomiepie

Annomiepie

28-12-2012 om 21:19

Bitter

In tegenstelling tot wat de uitdrukking zegt loutert verdriet niet. Je wordt er alleen hard en bitter van. Niet afgunstig, het maakt mij niet uit of iemand anders het beter heeft. Ik zou alleen zo ontzettend graag eens een break hebben. Gewoon eens even niets, even geen verdriet en zorgen.
Vorig jaar stierf mijn zoon, mijn man werd ziek, ons huis is geveild, we zijn blijven zitten met een megaschuld, mijn andere zoon is gaan wonen op een niet zo goede plek en is zijn studie aan het verklooien, mijn man wil niet meer bij mij zijn, de scheiding is aangevraagd en ik zit ineens in een rottig klein huis zonder auto en met heel weinig geld de eindjes aan elkaar te knopen om het zo leuk mogelijk te houden voor mijn andere kinderen. En als klap op de vuurpijl blijkt mijn moeder terminaal ziek te zijn. Ze krijgt behandelingen om het allemaal wat te rekken maar we moesten "niet in jaren denken"
Soms, heel soms (nou ja, best vaak)zie ik het niet meer zo zitten. Het is gewoon teveel allemaal.
Ik probeer de lichtpuntjes in mijn bestaan te zien, mijn kinderen, mijn dieren, lieve mensen die aan me denken en toch de hoop dat het ooit beter wordt.
Sorry, moest het even kwijt Zo aan het eind van het jaar word ik nog sentimenteel ook

Fianna

Fianna

28-12-2012 om 21:30

Annoniempje

Wat jij hebt meegemaakt is wel erg veel! Ik hoop met je mee op even geen verdriet en zorgen! Het is gewoon niet altijd even eerlijk verdeeld. Hopelijk ergens in de toekomst voor jou een stuk minder verdriet.
En ik ben het met je eens, verdriet loutert niet, niet op zo'n manier. En geldzorgen keer op keer vreten aan je, grijze haren, slapeloze nachten, stress. Maar verlies van je dierbaren, ach wat een leed!

even zo

even zo

28-12-2012 om 22:18

Annomiepie

Ik ken jou en jouw verhaal, maar nu ik het hier zie staan springen de tranen (weer) in mijn ogen...
Ik hoop op heel veel lichtpuntjes voor jou in 2013! Door jullie af en toe een doosje met wat lekkers te sturen hoop ik een ieniemienie beetje daar aan bij te kunnen dragen.
Een hele dikke knuffel...

Fiorucci

Fiorucci

28-12-2012 om 22:55

Annomiepie

Praat alles maar lekker van je af via de bekende kanalen...luisterende oren genoeg, hang in there!!

Kaaskopje

Kaaskopje

29-12-2012 om 01:40

Anoniempie

Wat heb jij veel op je bord gekregen dit jaar! Je krijgt amper de tijd om te rouwen op deze manier. Heb je wel mensen waar je bij terecht kunt? Je kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen. Daarnaast ook nog zwaar in de financiële zorgen zitten is bijna ondoenlijk, dan nog een scheiding, je moeder... man man, een ding hiervan is voor sommige mensen al genoeg om diep depressief te worden. Ik hoop dus echt dat je hulp krijgt en anders zou ik daar om vragen.

tonny

tonny

29-12-2012 om 10:44

Annomiepie

nee, jij hebt niks te miepen, het is gewoon hartstikke zwaar en lastig wat je allemaal te verstouwen hebt. Ik wens je veel moed voor het nieuwe jaar!! Knuf voor jou!

Anoniempje

Wat verschrikkelijk allemaal. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe. Jee, ik weet gewoon niet wat te zeggen bij zoveel leed.

skik

Tangerine

Tangerine

29-12-2012 om 13:50

Anoniempje

Ik hoop uit de grond van mijn hart voor jou dat 2013 echt een heel ander jaar wordt dan 2012. Ik wens jou erg veel sterkte want dit is wel erg veel voor iemand.

Tangerine

Tangerine

29-12-2012 om 13:59

Een lach en een traan

Na anoniempje durf ik niet zo goed meer. Maar 2012 was een jaar van een lach en een traan. Heel veel leuke dingen gedaan, gezien etc en veel liefde. En we zijn erg blij dat iedereen in de familie en het gezin gezond is en nog leeft. Want dat het leven zo in een flits voorbij kan zijn, hebben we dit jaar gemerkt. Was onze oudste een seconde trager geweest, dan was ze hier helemaal niet meer geweest. We zijn dus intens blij dat ze er nog is. Ik hoop verder dat ze de negatieve gevoelens die ze heeft, in 2013 achter zich kan laten, dat ze weer het gevoel heeft dat er niet elk moment iets kan gebeuren en dat ze het positieve weer kan zien. Dat ze een vriend krijgt die wel haar laat zijn wie ze is.
Verder hoop ik in 2013 een baan te vinden en hoop ik dat de baanverandering van man hem brengt wat hij er van verwacht. Ik hoop dat de andere kinderen lekker zo door blijven gaan zoals ze nu gaan. Mijn vader wens ik toe dat zijn hersenen niet verdere slijtage gaan vertonen en mijn moeder wens ik kracht toe daar mee om te kunnen gaan.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-12-2012 om 14:05

Tangerine

Jij mag ook je terugblik vertellen, ben je mal! Jij een mooi 2013 gewenst met weinig schrik en zorgen.

Fiorucci

Fiorucci

29-12-2012 om 16:45

Beter maar...

Ons jaar was beter dan 2011, maar toch ook weer erg hectisch. Zoonlief heeft nog steeds aanvallen maar minder vaak en minder zwaar. Maar schrikken blijft het, nog steeds. Manlief hersteld maar matig van de hernia operatie en zo komt er veel op mij neer. Volkomen logisch en ik neem hem niks kwalijk, maar zo ging ik wel hondsmoe de feestdagen in. Financieel is het ook lastig momenteel en in dat opzicht vrees ik 2013 wel...maar we zijn blij met elkaar en onze kinders en er hangt hier een prima sfeer in huis.

Ben blij

Dat 2012 om is, was een pittig jaar, maar ook wel goede dingen. Beide kinderen van school veranderd; dochter vanwege PDD NOS en ADHD, redde het niet in het reguliere onderwijs, gaat nu als een speer (erg positief dus.) de weg erheen was erg pittig, oude school werkte totaal niet mee, eerder tegen. In juni kregen we de definitieve diagnose van dochter.

Zoon is binnen het reguliere onderwijs van school veranderd; hij werd gepest op oude school dat door school genegeerd werd en met zijn dyslexie (verklaring) werd totaal geen rekening gehouden. Ook hierin werkte de school niet mee dus via de stichting overplaatsing moeten regelen. Met zoon gaat het inmiddels goed, haalt goede cijfers en gaat weer graag naar school.

Manlief was het allemaal teveel, hij kakte in en therapie is nodig, maar heeft er een half jaar op moeten wachten en kan in januari starten....

En ik kabbel voor, wil zo graag afvallen maar door stress lukt het niet om van al het lekkers te blijven. Manlief grijpt er ook veelvuldig naar. Positief is dan wel weer dat ik in 2012 over het hele jaar 5 kilo ben afgevallen......

Op het mijn werk is ook veel veranderd, de clusterleidster waar ik het erg goed mee kon vinden is vertrokken, een directe collega is van houding veranderd die niet altijd even positief is, maar daar staat wel weer tegenover dat ik met de overige collega's een vele betere band gekregen heb en ik veel meer en beter van mij laat horen.

Hoop dat 2013 vooral rustig wordt en dat we niet overal voor hoeven knokken...

Pham

Mama_Lynn

Mama_Lynn

29-12-2012 om 19:38

Hier

Vooral heel erg moe van 2012. Ikzelf die de eerste helft van 2012 al niet fit bleek te zijn, wat vervolgens pfeiffer bleek te zijn en waar ik behoorlijk ziek van ben geweest (en nog niet helemaal beter ben). Dochterlief die het inmiddels ook heeft, en vermoedelijk de rest van het gezin ook. Hard werken om onze relatie weer wat vlotter te trekken. Hard werken aan mezelf omdat ik sommige dingen voor mezelf niet helemaal op een rijtje heb (had). De gewone ordinaire strubbels met een kleuter en een peuter die behoorlijk eigenwijs is en vooral net niet doet wat je denkt dat goed voor hem zou zijn. Het nog steeds geen uitzicht hebben op werk voor mijn man en wellicht in 2013 mijn eigen baan kunnen gaan verliezen.

Desondanks ben ik ook dankbaar voor wat ons wel gegeven is. 2 verder gezonde, prachtige kinderen, die zich heel goed ontwikkelen en oudste die het goed doet op school en het naar haar zin heeft. Geen financiele problemen, een - over het algemeen - lieve, betrokken familie. Een fijn plekje om te wonen. Glimlachjes uit de hemel, waar we dankbaar voor zijn, ook op al die moeilijke momenten die er geweest zijn.

Ik wens jullie allemaal een heel gezegend 2013 en voor degenen voor wie het zo'n naar jaar is geweest hoop ik dat het spoedig alleen maar een vervelende herinnering is en dat jullie een prachtig nieuw jaar zullen hebben.

Liefs, Lynn

Annomiepie

Annomiepie

29-12-2012 om 22:21

Sorry

Sorry voor het geklaag. Soms is het het me teveel en dan loopt het even over. Dank voor jullie lieve reacties
Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan. Zou alleen eens m'n inlognaam moeten onthouden zodat ik niet steeds iets nieuws hoef te verzinnen.
Ik heb zoveel om blij mee te zijn, daar hou ik me maar aan vast. En aan het idee dat het alleen maar beter kan worden.
Had ik eigenlijk al verteld dat ik nu al 47 kg kwijt ben ? Vlak voordat oudste overleed heb ik een gastric bypass gehad en die is bijzonder succesvol geweest. En ik ben nog elke dag blij dat mijn kwalen over zijn (diabetes, hoge bloeddruk) en ik zoveel makkelijker beweeg. Ik moet alleen nog steeds wennen aan dit magere lijf En de jongste twee doen het goed op school. Ze hebben zo hun problemen maar de scholen pakken het goed op en ze krijgen begeleiding. Wat ik zeg, er is ook veel om dankbaar voor te zijn.
Niemand zou zich gehinderd moeten voelen om zijn eigen ding hier neer te zetten! Ieder probleem is belangrijk en verdient aandacht en troost. Ik weet zelf al te goed hoe goed het doet om even wat vriendelijke woorden te lezen
Ik wens iedereen een geweldig 2013, dat al je dromen mogen uitkomen

Ely

Ely

29-12-2012 om 22:48

Annomiepie

Mijn oog viel op je voorlaatste posting en las net je laatste posting, de rest niet gelezen (sorry guys) maar wil je heel veel sterkte en (veer)kracht toewensen! Knap hoe je je lichtpuntjes telt, respect!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

2012

Ja, een jaar waarin ik nieuwe hoop kreeg en heb geleerd enorm geduldig te zijn. Na een zware tijd in het buitenland, en het beste ervan te hebben gemaakt, gaan we nu starten in ons eigen NL. Ik zie alles alsof het een droom is en we hebben ervaarl zo een warm welkom ontvangen.
Ik heb dus heel veel zin in komend jaar met hopelijk veel aandacht en energie voor de gemiste vrienden hier maar ook om een leven op te bouwen waar we achter staan en meer te geven aan 'behoeftigen'.
Ik wens iedereen veel rust toe/tijd voor zichzelf om tussendoor bij te komen, te rouwen, huilen, schrijven, tekenen, (hobby)koken, lachen enz . En weinig verhuizingen

Fijn en troostvol 2013!

Hanny61

Hanny61

30-12-2012 om 00:08

Voor ons was 2012 niet altijd makkelijk

Man zonder baan, moeder overleden, zelf burn out. Financieel gaat het allemaal ook niet vanzelf. Na zo'n k%#@t-jaar kan het alleen maar beter gaan en daar heb ik ook alle vertrouwen in. Want er blijft nog zoveel over om blij over te zijn: met mijn oudste gaat het prima, jongste doet zijn best en gaat best goed, met vallen en opstaan. En ik ben blij met mijn dierbare vrienden en vriendinnen, mijn collega's en leidinggevende. Begin januari ga ik weer voorzichtig beginnen en ik heb er zin in. Bijzonder en heel positief vind ik het (tweede) verhaal van Annomiepie. Ook een akelig (een understatement) achter de rug en toch nog positief kunnen zijn. Ik wens je, Annomiepie, een goed 2013. Het kan alleen maar beter worden!
En voor de andere OOL-ers: ik wens jullie ook het beste voor dit nieuwe jaar!

Zonstraal

Zonstraal

30-12-2012 om 04:08

Nachtmerrie

De vlinders in mijn buik die ik aan het begin van het jaar/van onze relatie had, zijn er nog steeds. We hadden het fijn samen en maakten toekomstplannen. Toch zit ik in de ergste nachtmerrie die je je kunt bedenken: Opeens was daar, uit het niets, die andere vrouw. Een vrouw die hij ooit trouw heeft beloofd en waarvoor hij zich verantwoordelijk voelt. Een vrouw die alles op alles heeft gezet om het leven in het buitenland te ontvluchten en naar Nederland is gekomen. Een vrouw die vanaf dag één bij hem is ingetrokken. Zijn verstand zegt dat hij voor deze vrouw moet zorgen; zijn hart ligt bij mij.

(Janneke67)

(Janneke67)

30-12-2012 om 09:14

Anoniempje

Jee, wat krijg jij het voor je kiezen....ik kom te weinig op het forum, ik had je verhaal niet meegekregen. Allereerst nog gecondoleerd met het verlies van je zoon. Wat heb jij een kl**tejaar achter de rug. Jouw 2013 kan alleen maar beter gaan. Dat hoop ik van harte.
Ik wens je veel moed en sterkte toe en alle goeds voor 2013.

Dit wens ik trouwens iedereen toe hoor, maar sommigen hebben het harder nodig!

Groetjes Janneke

IngridT

IngridT

30-12-2012 om 11:34 Topicstarter

Jemig....

Ik voel me bijna schuldig met mijn opgewekte draadstart. Ik wens iedereen die met minder goede gevoelens op 2012 terugkijkt een beter 2013!

Ingrid

Zo dubbel..

In 2012 zijn mijn man en ik uit elkaar gegaan en gescheiden. Snel, beleefd en zonder ruzie, de koek was op zoals men zegt. Soms, heel
soms, vraag ik me af of ik geen spijt heb maar nee, het is geen spijt, alleen heimwee. Verder is onze dochter helaas op het laatste moment niet toegelaten in de tweede jaar van de kunstacademie, wat haar een moeilijke zomer heeft opgeleverd samen met het verwerken van het verdriet van onze scheiding. En als
laatste verdrietige moment moesten we op Eerste Kerstdag onze oude lieve hond laten inslapen.
Goede momenten en mooie dingen: voor mij een nieuwe relatie met een schat van een man, iemand die (goed gezien door die lieve vriendin die ons aan elkaar voorstelde) mij heel gelukkig maakt en bij wie ik volledig mezelf kan zijn, inclusief zwakte punten en moeilijke momenten. Een baan waar het soms zwaar in maar goed loopt, twee gezonde slimme kinderen die ondanks onze scheiding nog steeds op ons samen als ouders kunnen vertrouwen en niet hebben hoeven kiezen tussen papa en mama.
Ik wens mezelf een leuke luchtige en enigszins saaie jaar in 2013!
Sini

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Heerlijk jaar

ik mag niet klagen, het was een fantastisch jaar vol aanloop van vriendinnetjes, dieren, mooie vakantie, aankoop van een vouwwagen waar we komend jaar lekker mee op pad gaan, leuke verjaardagen van de kinderen. Veel getimmerd en nog meer geschilderd aan het huis, ik heb nog eelt op mijn handen er van. Het afscheid van mijn poes waar ik zo intens aan gehecht was, ook afscheid van een cavia. Toen de hele zomer heel veel poezen in huis, 6 kittens (1,5 week oud) met moederpoes, nieuwe poes die er nog bij kwam, echt een hoogtepunt in mijn leven vond ik het, enorm schattig en de 2 die hier gebleven zijn gek op elkaar, ze slapen in elkaars pootjes.

Komend jaar mag van mij lekker zo door gaan, gezelligheid, groeipijntjes hier en daar, werk wat door gaat, nog wat verbouwingen en de tuin afmaken. Ik hoop dat mijn kleed af komt en ik er een producent of agent voor kan vinden, ik hoop dat ik aangenomen wordt straks en dat mijn man ook leuke projecten ontwikkeld.

Verder vind ik het heel bijzonder dat die positieve zwangerschapstest van november 2008 komend jaar al weer 4 wordt !!! En dat mijn oudste over een paar weken al weer 10 jaar is en hopelijk nog even lekker blijft doorgroeien en dat ze de prepuberfase waar ze nu in geschoten is toch haar niet belemmerd het fijn en gezellig te hebben.

Na een zorgelijk jaar met mijn ouders hoop ik dat ze het met z'n tweeen gezellig houden en niet weer allebei in het ziekenhuis belanden met allerlei ongelukken en valpartijen.

Arawen

Arawen

30-12-2012 om 17:11

Topjaar

Ik heb ook k#tjaren gekend, vol verdriet, pijn en problemen. Maar wat is het dan heerlijk wanneer alles toch ineens op z'n plekkie valt... 2012 was voor ons een topjaar, kan niet anders zeggen!
Oudste heeft ineens alles gehaald; rijbewijs, eindexamen, toegelaten op de opleiding die hij zo graag wilde. Zelfs zijn eerste verkering..
Jongste zit weer goed in zijn vel, cito viel wat tegen maar toch toegelaten op de middelbare die hij graag wou en het gaat ontzettend goed, hij is er blij!
En dan die man die ik had leren kennen en die me nog steeds zo gelukkig maakt.. en, wonderbaarlijk genoeg, de kinderen ook.. Van dat wondertje geniet ik nog elke dag! We hebben onze liefde dit jaar mogen bezegelen met een mooie, intieme bruiloft. Gepland terwijl hij nog werkeloos was, maar als extra kadootje kreeg hij toch net voor onze huwelijksdatum weer een contract (en dat op zijn leeftijd.. weer zo'n wondertje..) en dat wordt nu, einde van het jaar, weer verlengd..
Kortom, wij zijn happy.. 2013 kan bijna niet net zo mooi zijn. Ik heb er wel van geleerd dat ik meer heb leren genieten van alle mooie dingen van het leven, als je al zo veel sh#t hebt gehad. Je bent je er gewoon veel meer bewust van. Dat gevoel hoop ik nog heel lang vast te kunnen houden..
Iedereen een vrolijk, gezond en gezegend 2013, vooral voor hen die hopen op een wending naar het goede.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.