Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Foo

Foo

06-11-2011 om 18:50

Slechte liedjes


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

14-11-2011 om 22:09

Genista

Dan moeten we maar snel een datum prikken. Jammer dat het net 11-11-11 is geweest, dan maar 12-12-12 doen? Over de muziek: ik wil voorstellen om "Islands in the stream" te draaien. Goh, zijn wij het eerste OO-echtpaar?????

Guinevere

Volgens mijn oudste kunnen we beter 13-13-13 doen, dan kun je je dertiende maand aan het feest besteden ))
Islands in the stream, wat een fantástisch foute keuze... Ik ken uit de praktijk trouwens nog een heel foute in dit verband, de instrumentale versie van "vluchten kan niet meer". Maar in dat huwelijk is de bruid inmiddels toch gevlogen (oh verschrikkelijk, ik had toen echt buikpijn van het ingehouden lachen)

Guinevere

Guinevere

15-11-2011 om 15:29

13e?

13-13-13 valt toch wel op een vrijdag hoop ik, voor extra ongunstige voortekenen?

Vanzelfsprékend!

Vrijdag 13-13-13, voor minder doen we het niet. Oh, en mijn oudste vraagt of we qua foute muziekkeuze die toetoetoeter op de waterscooter willen draaien (en dan vooral ook oordopjes willen bijleveren).

Guinevere

Guinevere

16-11-2011 om 09:03

Jammer

Jammer, ik heb mijn zoon gevraagd om "ik heb een toetoetoeter" te spelen op zijn hoorn bij de plechtigheid. Maar het monstertje wil niet. Terwijl het zo'n ideaal instrument is voor dat lied....
Nou, spannend Genista, vanaf 13-13-13 zijn wij G&G, en dat dankzij deze draad!

Polly Shearman

Polly Shearman

16-11-2011 om 15:38

Mag ik komen?

dol op foute feestjes

Guinevere

Guinevere

16-11-2011 om 17:26

Polly

Ja, op 2 voorwaarden:
1. Die foute Bouquet-jurk aantrekken
2. Vertellen hoe het nu met je voet is???

Heel OO mag trouwens de 13e van de 13e maand van 2013 vrijhouden, het wordt een knalfeest! Eh, knalfúif natuurlijk.

Polly Shearman

Polly Shearman

17-11-2011 om 10:32

Guinny

1. die jurk draag ik dagelijks, dus ook op 13-13-13
2. ik kan weer lopen, maar volgens mij gisteren te veel gelopen, want vandaag weer last.. even rustig aan dus.

kastanjet

kastanjet

18-11-2011 om 13:43

Vrouwenstemmen

Ik kan niet goed tegen vrouwelijke zangstemmen. Met name van sopranen krijg ik de kriebels. Het enige dat ik wel te doen vind zijn bijv. Dayna Kurtz en Allison Moyet. Diepe, donkere stemmen.
Het grappige is dat ik zelf ook zong in een popkoor. Dat dan weer wel... Ben onlamgs gestopt, omdat ik de kriebels kreeg van het repertoire. Onze dirigent blijkt een onverklaarbare voorliefde voor Anouk (4 nummers) en Marco Borsato (ook 4 nummers) te hebben. Toen we begonnen met dat Titaniclied van Celine Dion, ben ik afgehaakt. Mijn top 3 van ergerartiesten dus.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-11-2011 om 00:15

Kastanjet

Ik vind vrouwenstemmen met een net even iets andere klank vaak wel het meest interessant klinken. Duffy bijvoorbeeld, maar ook Anastacia. Met Alison Moyet ben ik het ook helemaal eens. Ik heb boven een lp staan van Yazoo,ken je dat?

kastanjet

kastanjet

19-11-2011 om 08:27

Kaaskopje

Jaaaaa, ik heb ook muziek van Yazoo. Nobody's Diary wil ik nog vaak horen...

En, als je echt van mooie vrouwenstemmen houdt: zoek op Youtube maar eens op Dayna Kurtz. Kippenvel!

Het állerslechtste liedje (wel een oudje)

met bovendien het állerslechtste clipje. Waar ik altijd enorm goeie zin van krijg trouwens:


http://www.youtube.com/watch?v=nXfpX5kM35w

kastanjet

kastanjet

19-11-2011 om 19:10

M@rlies

En bedankt, hè! Ik krijg dat liedje nu niet meer uit mijn hoofd...

Vic

Vic

19-11-2011 om 20:14

Oh fantastisch

Die kende ik nog wel, maar was ik al heel lang vergeten (waarom?). Deze vind ik ook enorm grappig:


http://www.youtube.com/watch?v=csZ3n4PEINU&feature=related

Kaaskopje

Kaaskopje

19-11-2011 om 23:13

Kastanjet

Ja inderdaad een mooie warme stem

Haha, m@rlies

Ik zong dat liedje laatst ook, vraagt mijn dochter: "Wie is John Travolta?"

kastanjet

kastanjet

22-11-2011 om 18:34

John travolta

was bij onze kinderen nstuurlijk ook niet bekend. Een tijdje geleden hebben we met z'n allen filmpjes op Youtube gezien van Saturday Night Fever en Grease. John Travolta is nu erg cool...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.