Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Songfestival iemand?


AnneJ schreef op 20-05-2021 om 17:11:

En dan hopen dat België voor Nederland stemt Poezie?

Nee liever niet, ik vind het nummer van Nederland echt vreselijk 😩!

België had van mij echt niet naar de finale hoeven gaan. Ik kwam niet verder dan 2,6 punten van 10.

Poeh, het valt me niet mee vanavond. Of ik vind het nummer niet leuk, of ze zingen vals (of gewoon niet een mooie stem).

San Marino, Estland, Oostenrijk, Finland, Zwitserland, Denemarken, oké, en Griekenland hoop ik terug te zien.

Portugal, daar moet je van houden. Ik hou er niet van, maar ik snap wel dat mensen hier voor kiezen.

Leen13

Leen13

20-05-2021 om 22:51 Topicstarter

En dan krijgen we dalijk weer de uitslag. De volgende die door gaat naar de finale is?............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ - staan er bij als stijve harken...........

Belgie.

Leen13

Leen13

20-05-2021 om 23:02 Topicstarter

Akkoord, iets presentabeler en vlotter dan dinsdagavond.

ik word wel blij van Finland, beetje hoog Linkin Park gehalte, maar dat is niet per se vervelend.

Ik loop weer achter, maar durf bijna niet te zeggen dat ik er niets aan vind. Ik ben echt wel fan van het festival. 

Portugal was vocaal wel het best. Maar ik vind het liedje niets. 

Simply Red = Portugal 

Misdreavus schreef op 18-05-2021 om 22:20:

oooh, Oekraïne vind ik leuk!

Ik moest er even inkomen, maar ik vind het  geweldig! Maar Frankrijk klinkt ook erg leuk en Portugal vind ik ook wel de moeite. Ik ben erg benieuwd waar deze drie eindigen 😃. 

Leen13

Leen13

22-05-2021 om 19:13 Topicstarter

Wat ik ook zo leuk vind is dat het lijkt of er weer meer landen in de eigen taal zingen. Frankrijk voorop als prominente kanshebber, maar ook Italië en uiteraard Oekraine, Malta en Zwitserland, dé kanshebbers.

Ja, en ik vind het sranang tongo in de Nederlandse inzending ook leuk. Ik zou Fries ook leuk vinden of papiemento, we hebben hier meer talen en dialecten dan het ABN.

Ik ben vanavond (ook) weer van de partij. Ik moet zeggen, hoeveel te vaker ik het Nederlandse nummer hoor, hoeveel te leuker ik 'm gaan winnen. Rusland en San Marino vond ik leuk, bij Georgië kreeg ik afwisselend last van plaatsvervangende schaamte en medelijden.

Freudiaanse verspreking, Auwereel!

Jaaaa, België 😀👍

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.