Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Songfestival iemand?


Nederland nog steeds 0 punten 

Leen13

Leen13

23-05-2021 om 00:13 Topicstarter

Het is een mix van talen. Cyprus spreekt ons toe in het Nederlands! en in het Grieks, dacht ik, en in het Engels. En zo gaat dat. De presentatoren groeten iedereen in de eigen taal en het Engels, en de juryvertegenwoordigers zoeken een paar passende talen om hun douze points te geven bij elkaar. Mooi, mooi, mooi.

Die man van IJsland!! LOL

Leen13

Leen13

23-05-2021 om 00:22 Topicstarter

Ja, wat is dat dan met Tiktok? Een grapje?

UK😲 erg Duitsland niet zo raar

Italie toch nog iets waar ik blij van wordt🥳

kleinejongen schreef op 23-05-2021 om 00:48:

Italie toch nog iets waar ik blij van wordt🥳

Hahaha, ik vind ze leuk😎🥳

Leen13

Leen13

23-05-2021 om 00:54 Topicstarter

Rotterdam!

Ijsland: ya ya ding dong!

Leen13

Leen13

23-05-2021 om 15:42 Topicstarter


https://www.youtube.com/watch?v=CUxBehKj5uQ&ab_channel=Rijnmond

Hier staat nog 'Abba' op. Dat muziekje hoor je als het stoplicht op groen gaat en dan zie je een dansend groen mannetje.

Ik heb vanmorgen ergens gezien dat er nu het winnende lied van Maneskin te horen is als het op groen gaat.

Fantastisch! Echt leuk geweest met originele en leuke momenten.

Dat verkeerslicht was echt leuk. Heel veel mensen bleven ook nog even staan. Wilden het filmen, ik ook, maar dat lukt niet met je gewone telefoon. 

Hoewel het Songfestival er op tv uitzag zoals het er altijd uitziet, vind ik het echt jammer dat dit festijn in Rotterdam door corona niet is geworden wat het kon zijn. Het was vast een leuke sfeer geweest met tienduizenden bezoekers uit het buitenland, optredens en feestjes in de stad. Ben helemaal geen Songfestivalfan, maar hou wel van bruisende evenementen in m'n stad. 

Leen13

Leen13

23-05-2021 om 17:49 Topicstarter

Het is ook vast jammer. Ook voor de inkomsten en de gezelligheid in de stad die nu gemist worden. Maar het was ook een fantastisch online evenement waar meer dan 5 miljoen mensen naar gekeken hebben. Het is niet anders dus je kijkt online en op tv.

In 2018 was het 3 miljoen en in 2019 4,4 miljoen.

Volgens een van mijn cursisten kun je online beter focussen.

Ik ben in 2015 de hele week in Wenen geweest en idd de sfeer die daar toen was was er nu helaas niet in Rotterdam. 

Er hangt dan echt een feestelijke sfeer in zo'n stad. Iedereen komt er ook echt om feest te vieren. 

Die week smaakt wel naar meer, de kinderen zijn ook aangestoken en zagen een week Parijs wel zitten volgend jaar. Helaas is het dan net hun examen jaar en zijn wij stiekem blij dat het Italië werd. 

AnneJ schreef op 23-05-2021 om 15:42:


https://www.youtube.com/watch?v=CUxBehKj5uQ&ab_channel=Rijnmond

Hier staat nog 'Abba' op. Dat muziekje hoor je als het stoplicht op groen gaat en dan zie je een dansend groen mannetje.

Ik heb vanmorgen ergens gezien dat er nu het winnende lied van Maneskin te horen is als het op groen gaat.

Fantastisch! Echt leuk geweest met originele en leuke momenten.

dit is precies hetgeen wat mijn kleine jongen weer opviel 🕺🏻  hij heeft het hele festival gister alsnog gekeken. Een terechte winnaar 👍

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.